Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Onmogelijke liefde.

U leest om dit moment het verhaal Onmogelijke liefde gepost door Maxime Vliex. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Maxime Vliex
Gepost op: 2008-11-30

Verhaal:

Onmogelijke liefde
... Ik kijk 'm aan. Zou ik het hem moeten vertellen? Mijn adem staat bijna stil. Toch maar niet, ik doe het wel een andere keer.
's Avonds in bed doe ik geen oog dicht. De hele tijd denk ik aan hem, dat ik met hem zoen. Ik ben zó verliefd! Maar het is onmogelijk. Ik begin zachtjes te kniezen, totdat ik in slaap val.
Ik word wakker met een superblij gevoel. Ik weet niet waarom. Vandaag is het zaterdag, maar daar licht het niet aan. 'Vandaag is de dag!' Opeens herinner ik het me weer. Vandaag is de dag. Dan zal ik wel nooit meer kunnen slapen. Daar krijg ik al een sms'je, "Ben je er over een kwartiertje?" Ik poets snel mijn tanden, eten lukt me nu toch niet meer.

Snel kleed ik me aan, zeg aan m'n moeder dat ik naar een vriend ga en spring op de fiets. Ik fiets niet te snel, anders krijg ik zweetplekken.
Ik sta voor de deur. Even goed in- en uitademen. Ik bel aan. Meteen wordt de deur opengemaakt en ik word binnen gelaten. Ik hang mijn jas op aan de volle kapstok. Ik zeg iedereen even gedag in de woonkamer, om toch niet zo grof over te komen. Hij neemt me mee naar boven, zijn kamer.
Als we daar zijn, geeft hij me nog eens een dikke knuffel. Ik ga op z'n bed zitten. Hij komt bij me zitten en we begonnen wat te kletsen. Opeens zeg ik dat ik zin heb om te zoenen. Hij komt dichterbij zitten en legt z'n arm om me heen. Mijn hart gaat sneller kloppen en ik krijg het superwarm. Alle tekenen waren er. Zijn blik, zijn emoties, zijn handen. Ik smelt helemaal weg.
Snel vraag ik of hij het wel wilt. Hij zegt ja. Ik kom dichterbij en kus hem. Hij kust terug, en het wordt steeds lekkerder en beter.

We stoppen, ik ben in de zevende hemel! Het was zó lekker! Ik zie hem ook nog nagenieten. Hij fluistert me dat hij dit vaker wil doen. Ik ben zo verliefd. Wat een heerlijk en teleurstellend gevoel.
Want jammer dat het niks kan worden, hij valt op jongens.

Aantal keer bekeken: 9687
Waardering: 8.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online