Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

onrustige nacht.

U leest om dit moment het verhaal onrustige nacht gepost door enge verhalen schrijver. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: enge verhalen schrijver
Gepost op: 2011-6-29

Verhaal:

onrustige nacht
katy een meisje van 6,ging naar de speelgoed winkel met haar moeder.ze mocht een cadeautje uitzoeken. ze zag alllemaal poppen op een rek zitten,en een daarvan was zo mooi,ze had blonde gesteilde haren en een mooi roze jurkje aan raar genoeg zaten op de kraag rode vlekken maar katy dacht dat het maar oude rotzooi vlekken waren.
dat was dus niet zo,ze mocht de pop hebben en speelde er dag en nacht mee maar op een nacht om 12 uur met volle maan toen katy wakker geworden door de donderslagen. hoorde ze iets fluisterens op de kast ze hoorde een liedje dat zo ging: ik ging naar onder ppakte een mes ik ging naar boven klom op de kast ik ging zitten bovenop de kast ik zing een liedje en dat vind ik leuk hierna dood ik jou en het volgende slacht offer komt er wel aan.

katy was bang doodsbang ze zag in het maanlicht iets de hele tijd slingeren en dichtebij komen en dat was het laatste wat ze zag

Aantal keer bekeken: 3897
Waardering: 4.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online