Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ons eerste trio.

U leest om dit moment het verhaal ons eerste trio gepost door ronald. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ronald
Gepost op: 2011-5-24

Verhaal:

ons eerste trio
Het begon allemaal jaren geleden met te telefoonsex. Ik vond het spannend en had reglmatig kontakt met deze lijnen, ik was toen al jaren getrouwd en we hadden een normaal sexleven.
Ik kwam echt niets te kort en zij ook niet. Via de telefoon kwam ik in kontakt met een jongen die wel een trio wilde net als ik.
Op een Zondag spraken we af, ik moest die dag nog werken en zou om 9uur thuis zijn. Ok de afspraak was we de kinderen zouden dan al op bed liggen dus geen probleem verder. Zondagmiddag
2uur ik was al op mijn werk en word gebeld door mijn vrouw hé sukkel die man is eral!! Kut dacht ik, ik moet nog tot 9uur! Uiteindelijk ging de dag snel en ik haastte me naar huis.
Daar aangekomen trof ik niemand thuis, liep naar boven ik dacht misschien zijn ze al begonnen omdat ze weet dat ik zo thuiskom! Waren ze de hond uitlaten en kwamen heel uitbundig terug.Eenmaal wat te drinken vroegen we Leni om tussen ons in te komen zitten. Weldra vroeg ik haar wat voor bhtje ze eronder aan had en trok haar truitje omhoog. Voor ik er erg in had had hij al een borst in zijn mond en begon haar tepel te likken er volgde een zacht gekreun van Leni. Benieuwd was ik hoe ze het zou vinden als ik een hand in haar broek liet glijden.
Daar aangekomen met mijn vingers voelde ik nog 2 andere vingers van Bart. Drijfnat was haar kutje ik zei kom we gaan naar boven hebben we meer ruimte. Ik liet Bart en Leni eerst gaan, ik wou zien wat ze gingen doen.
Boven in bed lagen ze al lekker te tongen en boven op elkaar, ik begon mezelf lekker af te trekken. Kom er maar bij zei Leni, ik heb toen zijn stijve lul in haar kutje gedaan dat voelde heerlijk aan. Daarna begon ze mij te pijpen en kwamen we alle 3 lekker klaar. Daarna nam ik haar achter langs en begon ze hem lekker te pijpen tjonge wat was dat geil zeg!!!
Nadat we weer klaar waren gekomen hebben we ons gewassen en Bart ging naar huis. Helaas hebben daarna nooit meer iets van hem gehoord.

Aantal keer bekeken: 19510
Waardering: 3.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online