Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ontmaagd op de parkeerplaats.

U leest om dit moment het verhaal ontmaagd op de parkeerplaats gepost door justme. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: justme
Gepost op: 2010-2-12

Verhaal:

ontmaagd op de parkeerplaats
Hallo, mijn naam is Irene en dit verhaal speelt zich af zo'n twee jaar geleden. Het was mijn verjaardag de dag dat 18 jaar was geworden.
Ik had nog nooit met iemand sex gehad.
Mijn vriend was 8 jaar ouder dan mij en hij durfde geen sex met mij te hebben voordat ik 18 was.
Dat is verboden zei hij, maar ik maak het helemaal goed met je zodra je 18 bent.
En dat moment was toen dus aangebroken. Ik zat bij hem in de auto en bestierf het bijna van de zenuwen. Op deze dag had ik lang gewacht en nu was het eindelijk zover.
Het was al laat op de avond en we draaiden een parkeerplaats op. Het was een donkere afgelegen parkeerplaats, maar er stonden wel meer auto's geparkeerd.
Hij stopte de auto en langzaam begonnen we wat te zoenen. Van het een kwam het ander en al snel zat hij met zijn handen onder mijn truitje.
Zachtjes vreef hij over mijn borstjes en kneep af en toe plagerig in mijn tepeltjes.
Ik was al zo geil als boter maar dat werd alleen maar meer.
Ik knoopte zijn gulp open en gleed met mijn hand zijn broek binnen, ik voelde zijn penis door de stof van zijn boxer stijf staan.
Snel deed ik ook zijn boxer opzij en pakte zijn kloppende pik vast, eindelijk mocht ik hem vast houden. Langzaam begon ik hem af te trekken.
Voor de zekerheid vroeg ik hem nog of hij wel condooms bij zich had en hier antwoorde hij bevestigend op.
Ook hij liet zich niet onbetuigt en ging met zijn handen verder op onderzoek. Zachtjes gleed zijn hand over mijn been onder mijn rok.
Hier bleef hij even vrijven over mijn liesstreek voordat hij mijn slip opzij duwde en met zijn vinger over mijn schaamlipjes streek. Toen deed hij plotseling het binnenlampje van de auto aan.
Wat doe je nou? vroeg ik verbaast.
Hij vertelde mij toen dat dit een dogging parkeerplaats was. En dat als je het lampje in de auto aan had staan dit een teken was voor andere dat ze mochten kijken.
Verbaast keek ik hem aan. Een dogging parkeerplaats?? Wat is dat??
Hij legde mij uit dat dat een parkeerplaats was waar je sex kon hebben en waar andere, vreemde mensen dan konden toekijken als je dat wilde.
Hij vertelde me ook dat hij hier erg op kikte en erg opgewonden van raakte.
Om eerlijk te zijn vond ik het wel een beetje raar maar toch ook wel weer heel spannend. En ik was botergeil dus het kon me ook allemaal niet meer zo veel schelen.
Zo gingen we dus verder met het binnenlampje van de auto aan.
Ik keek naar buiten en zag in de verte al iemand aan komen lopen. Maar voor dat ik er goed op kon letten had mijn vriend mijn slipje te pakken en begon hem met een hand naar beneden te trekken.
Met zijn andere hand vreef hij nu stevig over mijn kutje.
Hij trok mijn slip helemaal uit en deed hem in het handschoenenkastje. Ik zat daar dus nu met een een opgestroopt rokje in mijn bloote kutje.
Ik had inmiddels zijn pik weer te pakken en trok hem lekker af. Neem hem is in je mond vroeg andre (want zo heet mijn vriend).
En terwijl ik mijn hoofd naar zijn pik bracht zag ik in mijn ooghoeken dat er iemand naast de auto naar binnen keek. Dat was wel heel opwindend voor me.
We hadden een toeschouwer !! Ga door Irene , we zijn niet de enige die geil zijn vanavond fluisterde Andre.
Het kon mij niks meer schelen deed mijn ogen dicht en ik likte heerlijk aan Andre zijn pik. Ik liet hem langzaam mijn mond binnenglijden en begon hem heerlijk te pijpen.
Ik genoot er echt van, hier had ik al lang op gewacht .
Onze toeschouwer staat zich af te trekken fluisterde Andre nu.
Dit wilde ik ook zien en opende mijn ogen. Ik keek opzij en keek recht tegen een grote dikke lul aan welke voor ons raampje aftrokken werd.
Ook zag ik een 2e man staan , ik schat hem een jaar of 20 echt een lekkere gespierde gozer.
Ook hij had zijn pik in zijn hand en stond er aan te sjorren.
Andre had inmiddels zijn hand weer tegen mijn kutje aan en begon met zijn middelvinger door mijn schaamlipjes te strijken. Voorzichtig drukte hij zijn middelvinger een klein stukje naar binnen.
Om eerlijk te zijn had ik het niet eens zo door, ik was teveel naar de jonge man buiten aan het kijken.
Het was ook echt een heel aantrekkelijke gozer met een pracht van een penis.
Andre had het al snel in de gaten en deed het electrische raampje aan mijn kant open. Ik schrok en keek naar Andre.
Hij lachte naar mij en zei : help hem maar een handje, ik zie dat je het wilt. Ik keek opzij en zag dat dat lekkere stuk zijn piemel al door het raam naar binnen had gestoken.
Snel pakte ik hem beet en begon er aan te trekken. Langzaam liet ik het velletje over zijn eikel heen en weer glijden.
Ondanks de kou buiten voelde zijn pik heel warm aan. Hij was zelfs nog langer en dikker dan de pik van Andre. Met mijn andere hand gleed ik onder zijn ballen door en pakte zijn zak stevig beet.
Ik liet zijn ballen door mijn handen rollen. Ondertussen trok ik rustig door en de pik leek wel nog harder te worden dan hij al was.
En toen, zonder dat de man iets zei, begon hij opeens al klaar te komen. Zijn zaad spoot naar buiten en voordat ik er erg in had vloog het al over mijn kleren en de auto stoel.
Ik schrok me rot. Zoiets had ik nog nooit echt meegemaakt, natuurlijk had ik het al vaak gezien op internet maar nu gebeurden het wel erg snel.
De jongen borg zijn pik alweer op in zijn broek, bedankte me en liep snel weg de duisternis in.
De andere man welke al die tijd had staan kijken nam zijn plaats in en stak zijn pik door het raampje naar binnen.
Terwijl ik bezig was mij schoon te maken stuurde Andre hem weg want hij wilde nu zelf wel is verwend worden. We hadden nu geen kijkers meer en konden ons helemaal op elkaar richten.
Net toen Andre weer aan mijn kutje begon te strelen kwam er een nieuwe auto het parkeerterein oprijden.
Deze parkeerde een paar meter van ons vandaan en ook hier ging het binnenlampje van de auto aan. Ik zag dat er een jongen en een meisje in de wagen zaten.
Ik kon vanuit de onze auto niet goed zie wat ze aan het doen waren maar dat konden we natuurlijk wel raden.
Wil je van dichtbij kijken? vroeg Andre.
Ik was nog steeds bloedgeil en dat leek me dan ook een goed idee.
We stapten onze auto uit en liepen naar de vreemde auto toe. We bleven staan bij het raampje van het de jongen en zagen dat hij gepijpt werd door het meisje.
Toen het meisje even opkeek en mij zag staan wenkte ze me naar het raampje toe. Wil jij hem niet even strelen? vroeg ze me.
Ik keek opzei naar Andre en die zei meteen ,doen meid , dat lijkt me geil.
Dat was voor mij genoeg om mijn arm door het raampje te steken en naar de pik van de jongen in de auto te grijpen. De jongen had een lekkere dikke lul ik had moeite om hem helemaal met mijn hand te omsluiten.
Hij voelde lekker warm en een beetje vochtig aan.
Hij gleed door mijn handen alsof ik er al jaren ervaring in had.
Zijn vriendin die naast hem zat vond het blijkbaar een opwindend gezicht want ze was zichzelf aan het vingeren. Ik zag dat ze een nat kutje had weant het glinsterde van het vocht.
Ik begon er steeds meer zin in te krijgen en begon dus ook steeds sneller aan die lekkere lul te trekken. Andre moedigde me aan en voelde met zijn hand onder mijn rokje.
Mijn slipje lag nog in onze auto dus hij zat meteen tegen mijn gezwollen schaamlipjes aan. Een rilling ging door mij heen toen hij met zijn vinger mijn kutje in schoof.
De jongen in de auto vroeg me om hem te gaan pijpen en zonder dat ik het aan Andre voeg stak ik mijn hoofd door het raampje en nam de vreemde pik in mijn mond.
Zijn lul smaakte een beetje zoutig en rook ook een beetje. Ik denk dat hij hem vandaag nog niet gewassen had. Maar het kon me niks meer schelen ik genoot van die heerlijke dikke pik.
Ondertussen liet Andre mijn kutje met rust en zag ik dat de vriendin van de jongen de ik aan het pijpen was een pik aan het aftrekken was door het open raamje.
Ik kon de eigenaar van de pik niet zien, alleen zijn blote pik en een stukje van zijn buik zag ik.
Opeens voelde ik achte mij een tong over mijn blote benen omhoog gaan. Langzaam ging de tong richting mijn natte kutje. En steeds als hij er bijna was , verdween hij weer om een moment later weer onder aan mijn benen te beginnen.
Mijn God wat deed Andre dat lekker, ik stond trillend op mijn benen. Ik wilde opkijken naar Andre maar dat ging niet want de jongen in de auto drukte nu mijn hoofd stevig op zijn pik. Hierdoor schoof zijn pik nog wat dieper in mijn keeltje. Ik moest er bijna van kotsen maar kon me nog net inhouden.
Achter mij voelde ik de tong weer omhoog gaan maar dit keer ging hij door. ik krijgt de rillingen als zijn tong bij mijn kutje is aangekomen .. Ik krijg het warm en koud tegelijk. Ik voel hoe het kippenvel op mijn benen staat door het likken over mijn miniem behaarde heuveltje en merk dat mijn bloed kloppend naar haar kutje wordt gepompt. Mijn schaamlipjes worden langzaam dikker en doordat Andre achter mij mijn benen nog een beetje verder uit elkaar zet, gaat mijn spleetje nu automatisch verder openstaan. Ik voel hoe een eerste straaltje vocht mijn kutje verlaat en langs mijn bilnaad naar beneden druppelt.

Dan laat hij zijn tong zachtjes over mijn spleetje gaan. Hij blijft even mijn weke kutje likken, dat door de druk van zijn tong automatisch nog verder open gaat staan, hij steekt het puntje van zijn tong voorzichtig enkele keren even een beetje naar binnen, om vervolgens de weg door mijn jonge en ongerepte spleetje naar boven weer te vervolgen. Met zijn tanden bijt hij voorzichtig in mijn schaamlipjes, zuigt er even aan en gaat dan met het puntje van zijn tong richting het kleine roze, zeer gevoelige knopje bovenin mijn spleetje.
Ik weet absoluut niet wat mij overkomt. Mijn kutje staat in brand, het geil, vermengt met speeksel voelt ik uit mijn kutje lopen. Mijn ademhaling is onregelmatig en zachtjes zuchtend en kreunend laat ik mij helemaal gaan. Iedere keer als mijn klitje wordt gelikt krijgt ik stroomstootjes en spastische bewegingen door mijn lijf. Mijn spleetje staat nu helemaal open en Andre blijft haar likken totdat hij merkt dat mijn orgasme in aantocht is. Dan, tot mijn ongenoegen, stopt hij zijn acties . Ik was bijna klaargekomen…

Even later voel ik alweer wat tegen mijn gevoelige lipjes drukken. Even denk ik dat hij terug is met zijn vingers, maar al snel voel ik dat dit te dik is voor een vinger.
Mijn god het is zijn pik, hij zal me eindelijk gaan neuken ,flitst het door mijn hoofd.
Ik wilde gaan staan en Andre in zijn ogen kijken maar ik kon niet. mijn hoofd werd nog steeds vastgehouden en heen en weer over de jongen zijn penis gedrukt.
Ik wilde wat zeggen maar zelfs dat lukte niet, ik raakte lichtjes in paniek en ook mijn opwinding was in een klap weg.
Ondertussen ging Andre gewoon door met zijn pik tegen mijn schaamlipjes drukken.Ik voelde mijn lipjes opzij geduwd worden door door zijn eikel.
Als zijn dikke gezwollen eikel volledig tussen mijn lipjes zit, wacht hij even om mij aan het gevoel te laten wennen, waarna hij langzaam alleen zijn eikel een beetje op en neer beweegt. Hierdoor begint mijn opwinding ook weer terug te komen. Als hij merkt dat ik mij iets meer ontspan en dus een beetje gewent raak, schuift hij zijn pik een beetje verder in mijn grotje.
Steeds weer een klein stukje verder naar binnen, om daarna weer terug te trekken en zo mijn gevoelige kutje te stimuleren. Hij probeert om mij echt te laten genieten van deze bijzondere ervaring. Zeker voor een meisje is de eerste keer dat je een pik in je kutje voelt schuiven een unieke gebeurtenis. Als Andre merkt dat zijn pik wat weerstand voelt wacht hij even .
Daarna duwt hij zijn pik zachtjes verder naar voren tegen mijn maagdenvliesje aan en voert de druk langzaam op. Ik merkt dat mijn vliesje strak om het topje van zijn eikel zit, als hij met een klein stootje doordrukt en ineens alle weerstand verbroken wordt. Mijn maagdenvliesje is gescheurd en door de druk die hij daarop uitoefende is zijn pik ineens een heel stuk verder in mijn kutje geschoten. Een klein gilletje was alles wat ik liet horen en ik voelde hoe strak mijn maagdelijke kutje om zijn stijve pik geklemd zat.

Langzaam begint hij weer te bewegen en steeds verder schuift hij zijn paal in mijn natte grotje. Hij begint mij nu ook echt te neuken en beweegt zijn paal stukjes op en neer. Ik ben nu toch wat gewend aan dit gevaarte en krijg een heerlijk geil gevoel hierdoor in mijn kutje. Steeds harder gaat hij op en neer en stoot nu met zijn eikel tegen mijn baarmoeder aan. Zijn ballen voel ik tegen mijn billen kletsen en nu raak ik in een diepe roes. ‘Jaaa… harder… jaa…’ roep ik nu. Een vraag die ik maar een keer hoeft te stellen. Andre gaat steeds harder en wilder stoten en laat zijn paal over de volle lengte in en uit mijn kutje gaan. Dan voel ik hoe mijn orgasme zich aankondigt.
Andre blijft mij neuken en ik voel hoe mijn kutje begint te verkrampen om zijn pik. Met mijn gezicht trek ik de raarste grimassen als ik mijn hoogtepunt bereik. Mijn kutje blijft zich samentrekken, terwijl de scheuten door mijn lijf gieren. Dit alles is ook Andre te veel, ik voel hoe zijn ballen zich samentrekken en als hij zijn pik nog een keer volledig in mijn kutje schuift, borrelt zijn zaad omhoog. Diep in mijn grotje krijgt hij zijn explosie. Als een vulkaan begint hij te spuiten de ene na de andere sliert sperma verlaat zijn pik en wordt in mijn maagdelijke geile kutje geloosd. Ik voel hoe het warme zaad tegen mijn baarmoeder aan spuit en bij iedere pulserende zaadlozing voelt ik de rillingen door mijn lichaam gaan. Er lijkt geen einde te komen, hij blijft maar spuiten. Zo heerlijk is dit……..
Ik voel zijn pik verslappen en uit mijn kutje floepen gelijk daarna voel ik een warme stroom zaad mijn kutje uitstromen.

Op dat moment komt ook de jongen in de auto met een kreun klaar in mijn mond. Zijn sperma spuit tot ver achter in mijn keeltje. Hij houd mijn hoofd nog even vast totdat ik al het sperma doorgeslikt heb.
Ook zijn pik voel ik verslappen en hij laat mijn hoofd nu los.
Ik kom omhoog uit het autoraam en wil Andre kussen ,maar toen ik mij omdraaide zag ik niet Andre maar een oude man van een jaar of 60 achter me staan.
Hij was met een zakdoekje bezig zijn pik schoon te maken. Ik zag dat er bloed op de zakdoek zat.
Hij keek mij even aan en bedankte me, het was heerlijk lieverd !! zei hij. Toen borg hij zijn pik op in zijn broek en liep weg.
Verbaast keek ik op en zag dat Andre aan de andere kant van de auto stond. Hij stond met zijn broek op zijn enkels en zijn pik door het raamje.
Het meisje in de auto was bezig op zijn pik te zuigen.
Maar als Andre aan de andere kant van de Auto stond, wie had mij dan geneukt ? dacht ik.

Toen pas drong het tot me door. Ik was geneukt door die vent van net. Die oude vent had me ontmaagd !!!!
Mijn god wat had ik gedaan !! Ik heb me laten neuken door een vreemde oude man en nog zonder condoom ook !!!!















Aantal keer bekeken: 45196
Waardering: 8.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online