Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ontmoeting in sauna.

U leest om dit moment het verhaal ontmoeting in sauna gepost door Geert. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Geert
Gepost op: 2010-9-3

Verhaal:

ontmoeting in sauna
het is alweer een paar maanden geleden dat ik mezelf trakteerde op een lekkere ontspannnende sauna bezoek. Het wat wekenlang gekkenhuis geweest op het werk, de belangrijkste deadline's gehaald waardoor er weer tijd was om te ontspannen.

Het was fantastisch weer en ik verheugde mij dan ook om lekker in mijn blootje lekker naakt buiten te lopen.

na me te hebben omgekleed liep ik in mijn ruime badjas en eendrankje in mijn handen een rondje om de verschillende saun's even te bekijken. het was best wel lekker druk met een gemeleerd gezelschap. Naast de standaard bezoekers ( moeder met dochter, veel vriendinnen) waren er best veel mannen aanwezig. alle ligbedden waren bezet en lagen heerlijk naakt te zonnen. dit aanblik wond mij altijd een beetje op waardoor mijn penis altijd reageerde door een beetje op te zwellen. Dit voelde lekker en mijn pik schommelde tussen mijn benen en de badjas.

ik besloot om eerts maar een niet al te warme sauna te nemen. gelukkig kon hier lekker liggen. Met mijn ogen halfdicht lag ik heerlijk warm te worden. De deur van de sauna ging open en er kwam een man binnen. Omdat er alleen op het bankje boven mij nog plaats was klom hij wat onhandig over/langs mijn heen en toonde daarmee zijn omgelovelijke grote penis. OP de een of andere manier raakte ik hiervan een beetje opgewonden wat resulteerde in een groeiende penis. om te voorkomen dat ik met een erektie pontificaal in de sauna kwam te liggen kwam ik maar overeind en sloeg mijn handoek om mijn middel. terwijl ik dat deed zag ik uit mijn ooghoeken de man glimlachen.

na een paar minuten ging ik maar uit en sproong ter afkoeling in het ijskoude dompelbad. een paar tellen later kwam de man (ik noem hem maar theo) er ook in. al dompelend vroeg hij " zo te zien moest je behoorlijk afkoelen".

Een beetje verward vroeg ik, hoe bedoel je?. Nou, op de een of andere manier werd je volgens mij een beetje opgewonden nadat ik bij jou in de beurt kwam zitten.

Tja, blijkbaar had hij mijn lichaamelijke reactie wel gezien. maar besloot hem verder te negeren en ging lekker richting het een stoom cabine.

Het was hier een stuk rustiger em door de stoom kon je niet verder kijken dan 2 meter. in de hoek zag ik een stelletje een beetje aan elkaar frunneken wat best wel een geil gezicht was.

Dat maakt een sauna bezoek vaak zo leuk. door de warmte raakte de meeste mensen makkelijker opgewonden en lieten zich ook makkelijker gaan.

Na een paar telle kwam theo ook de sauna in en kwam vlak bij mij zitten met de vraag of dit mocht.

Natuurlijke joh, neem plaats reageerde ik met een blik op zijn enorme pik. Hij ging lekker lui zitten met zijn rug de ander kant op en zijn pik naar mij toe en nam deze in zijn hand en ging hier, recht voor mijn ogen, een beetje mee spelen.

Omdat het toch heel rustig was en niemand anders ons kon zien pakte ik ook mijn pik en speelde ermee. op een gegeven moment keken we elkaar aan en gaven elkaar een knipoog. hij schoof meer mijn kant op en pakte mijn pik vast en ging hier lekker mee spelen.
Tjonge, wat was dit geil, onwennig lliet ik dit gebeuren. Blijkbaar had theo meer ervaring want hij pakte mijn hand en legde deze op zijn pik.

was een joekel en wat was hij groot.

Het stel in de andere hoek had ons in de gaten en zaten al spelend met elkaar naar ons te kijken.

dit kon natuurlijk niet lang goed gaan want daarvor was het te druk. en ja hoor. er kwamen alweer nieuwe mense de cabine in waardoor wij ons moeste beheersen en en lieten elkaar los. met een een halve stijve pik liepen we de stoomcabine uit.
kom, zij theo. ik weet een rustig plekje. ( theo wist blijkbaar de weg hier) en opend een deur met daarop "masseur" en wij gingen er naar binnen. Weet je het zeker dat deze ruimte niet gebruikt wordt vroeg ik nog onschuldig. jazeker gaf theo aan. want ik ben nml de masseur. er waren geen gasten die een massage wilden dus ben ik maar de sauna ingegaan en toen zag ik jou, en volgens mij sta jij wel open voor een nieuwe ervaring.

volledig verrast, maar heerlijk opgewonden. Mijn pik was ondertussen enorm gegroeid en stond in vol ornaad te pronken.

Als antwoord liep iik meer naar hem toe en zakte op mijn knienen waardoor ik met mijn in de buurt van zijn slagzwaard kwam. wat een enorme joekel zeg. voorzichtig pakte ik hem met 2 handen vast en begon wat heen en weer betegen. er beetje voorvocht kwam uit zijn eikel die ik met mijn tong er vanaf likte.

Hem pijpen was echt niet mogeljk, dus ging ik met mijn mond en tong maar langs zijn eikel en schacht. blijkbaar deed ik het wel lekker want hij knikte een beetje door zijn knienen en kreunde van genot.

Hij pakte mijn hoofd vast en dwong mij zo om toch te proberen hem te pijpen. ondanks dat het niet mogelijk was duwde hij hem in mijn mond en beweeg hem rustig heen en weer terwijl ik mjn 2 handen nog om zijn pik heen hield ter voorkoming dat hij hem nog verder mijn mond in duwde.

Dit hield hij een tijdje vol en begon harder te kreunen. Ik voelde hem opeens dikker worden als voorteken van zijn zaaglozing. na de eerste golf lied hij mij eindelijk los en golf na golf spoot recht in mijn gezicht.

Voor het eerst proefde ik het zaad van een man. beetje ziltig maar na de eerte voorzichtige slok werd ik gegrepen door geilheid en likte zijn staaf helemaal schoon.

Ga je mee naar mijn huis? dan zal ik jou een lekker verwennen vroeg theo.
terwijl hij met een doekje mjn gezicht schoonveegde.
Nu ik stap 1 had gezet. durfde ik ook stap 2 te zetten en antwoorde mijn mijn mond nog vol van zijn zaad volmondig ja.
deze ervaring in de sauna was een begin van eenm
spannende relatie met deze geweldenaar.














Aantal keer bekeken: 21524
Waardering: 6.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online