Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ontvoerd in de woestijn 4.

U leest om dit moment het verhaal ontvoerd in de woestijn 4 gepost door sag. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: sag
Gepost op: 2010-7-14

Verhaal:

ontvoerd in de woestijn 4
Fatima was verrukt toen ze Sara De jurk had aangetrokken.
“ OOoo � ze had haar hand voor de mond geslagen
“Dat rode staat u prachtig. U bent nu echt een prinses.
“Dank je Fatima. � Ze voelde zich niet echt een prinses, maar meer sexy en rebels. Maar dat komt vast omdat ze weet dat deze avond haar hele leven gaat veranderen. En ze was er ook klaar voor. Blade en zij waren niet getrouwd maar dat maakte niet uit. Ze wisten allebei wat ze wilden en wat maakt nou die paar dagen meer of minder uit. Ze was er klaar voor. Ze wou hem! De seksuele spanning tussen hun werd haar ondraaglijk.
“Zijne Hoogheid wil dat u zo snel mogelijk komt als u klaar bent Miss.
Nou ze was helemaal klaar.
Ze ging begeleid door Fatima langs de mannen vertrekken en kwam tenslotte bij een groot inponsante deur. Achter de deur verschool zich het heiligdom van Blade.
Zijn slaapkamer.
De deuren gingen open en Fatima sloop ongehoord weg.
Blade kwam naar voren en plotseling overvallen door paniek vroeg ze zich af of er ooit een tijd zou komen waarin ze hem kon aankijken zonder weg te smelten.
“Je bent prachtig Zahara. Alleen.....je trilt. Waarom?
“Ik ben nerveus. Dit.....dit alles is nieuw en vreemd voor mij. Ik...
“We zijn bijna getrouwd habibati (schatje) en ....- Hij lachte roofzuchtig en ontspannen. “Dit willen we toch allebei. Jij ik en grote bed. Zahara ook al zou ik willen wachten ik niet meer. Je bent zo mooi, je maakt me helemaal gek. Ik laat je nooit meer gaan habibiati, nooit meer.
Haar blik ging naar het bed en ze voelde haar wangen branden. Slikken was opeens ook heel moeilijk geworden.
“Ik weet niet..... je verwacht wel veel. Ik bedoel misschien wordt het helemaal niet zo.....geweldig.
“Daar is weinig kans op habibati - zei hij zacht lachend.
“Zo Zahara � zijn mond kwam nu dicht bij de hare “Vertel me je....fantasie.
Haar fantasie. Die gingen op dit moment alleen maar over hem en dat grote bed.
Verder wist ze niet echt wat te bedenken. Ze had te weinig ervaring om te weten wat ze precies van hem wilde, maar hij moest wel iets doen en snel ook want ze werd gek van verlangen. Ze wou hem aanraken, voelen, proeven.....
Ze legde haar handen om zijn gezicht om hem naar zich toe te trekken voor een lange natte zoen.
Zijn handen gleden over haar lichaam en bij elke streling wilde ze meer.
Ze pelde zijn overhemd af en liet haar handen over zijn bovenlijf glijden. Begerig drukte ze haar gezicht tegen zijn borstkast en liefkoosde hem met het puntje van haar tong. Zijn vingers kamden door haar zwarte haren totdat ze de sluiting van haar rits vonden.
“Je ruikt zo lekker, het maakt me helemaal gek.
Handig haakte hij haar jurk los en Sara moest zich beheersen om haar bovenlichaam niet met handen te bedekken.
Het bewonderende geluid dat Blade maakte bij de aanblik van haar lichaam, die alleen nog bedekt werd door zwarte zijden slipje deed het laatste restje aarzelen dat ze nog voelde helemaal verdwijnen. Ze voelde begeerte dieper onder haar huid kruipen toen hij zijn handen op haar borsten legde. Blade liet zijn handen over haar lichaam naar beneden glijden, haakte onderweg zijn vingers onder haar slipje en knielde neer om naar haar enkels te brengen. Gewillig stapte ze eruit. Hij bleef echter in zijn gebukte houding, om galant haar enkel te kussen. Ze voelde zich wild en vrij.
“Maar ik vind het niet eerlijk � zei ze met een lachje. “Je hebt nog te veel kleren aan.
Er speelde een lachje op zijn lippen toen hij neerkeek op haar naakte lichaam. Hij kwam langzaam omhoog en keek haar met twinkeling in zijn ogen aan.
“Waarom doe je er dan niet iets aan?
Ze trekt zijn blouse uit zijn broek en begon te worstelen met de knopen. Haar vingers bibberden zo erg dat ze bijna wou opgeven. Toen ze zag dat het niet echt meewerkte schuurde ze zijn blouse open. De knopjes vlogen weg en ze was verbaasd dat ze zo iets had gedaan.
“Wilde kat dat je bent. � Fluisterende hij in haar oor
Dat maakte haar nog verzekerder en ze gaf hem een duwtje zodat hij zonder pardoes op het bed viel.
“Miauw!!! - Ze ging boven op hem zitten en begon zijn riem los te maken. Ze hoorde hem zachtjes lachen
“Weet je zeker dat dit de eerste keer is voor je Zahara!
“Ja, Blade ik heb gewoon....... een uitstekende fantasie.
Ze bevrijdt hem uit de broek, en keek hem aan. Haar onderlip bevochtigend met het puntje van haar tong, deed sommige onderdelen van hem smelten en maakte het een ander lichaamsdeel weer onmiskenbaar hard.

Aantal keer bekeken: 3347
Waardering: 7.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online