Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

onvergetelijk avontuur(1).

U leest om dit moment het verhaal onvergetelijk avontuur(1) gepost door e.. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: e.
Gepost op: 2011-7-25

Verhaal:

onvergetelijk avontuur(1)
We werken samen. We zijn 2 vrouwlijke collega´s. Allebei zijn we hetro. Ik vind haar echt een hele mooie vrouw en kuste haar wangen altijd als ik haar begroette en bij het afscheid. Beide hadden we een partner. Ik was opzoek naar iets nieuws, iets spannends. Het kantoor was gesloten. Ik moest de hele bende afsluiten dus controleerde alle zalen of er nog iemand in het gebouw was. Toen kwam ik haar tegen. Ze keek me aan met haar donkere ogen.Haar golvende zwarte haren lachten me toe. ze had hoge hakjes aan. Zij is echt een meisjes meisje. Mooi laagje make-up,hakjes,kort rokje,mooie C-cup. Ik liep op haar af en zei haar dat ze beter kon gaan. Ze vroeg me waarom? maar ik antwoorde niet en keek haar met uitdagende oogjes aan. Ik zei met een grap in mijn stem: kijk maar uit, straks word ik geil, ik pak je zo. Ze keek me uitdagend aan. En zei: jaja. Ik liep op haar af. ik duwde haar tegen de deur aan. en kuste haar hevig. ze kuste me terug en ik voelde haar borsten tegen me aan drukken. haar zachte gekreun toen ik haar been optilde en om mijn heup deed maakte me geil. ik opende haar blousje in de hoop dat ze erin mee zou gaan. maar ze pakte mijn hand beet. en fluisterde, mijn vriend is voor zijn werk in het buitenland, dus ik ben alleen thuis, zullen we daar verder gaan? Hier hoefde ik niet over na te denken. ik pakte mijn sleutels, mijn tas en jas, sloot het kantoor af en samen stapten we in mijn auto. De reis duurde misschien net 10 minuten.. maar het leek wel een uur. de spanning was zo hoog. en ze streelde me over mijn benen. ze deed het raam open en kreunde zachtjes hoe warm het wel niet was.

eindelijk bij haar huis aangekomen, moesten we eerst een trap op. ze liep voorop. ik sloot de deur achter ons. ik kon zo onder haar rokje kijken. er ging een warme rilling door mij heen. wil ik dit wel? Ja, dit wil ik! ze opent de deur naar de woonkamer. ik ga zitten op de bank. ze vraagt of ze mijn jas aan kan nemen. ze schenkt 2 glaasjes wijn in en begint te lachen. ze komt naast me zitten. en stelt me op een hele gekke manier gerust. continu streelt ze over mijn been. ik sla mijn laatste slokje wijn achterover en kus haar handen. ik streel door haar haar. ze pakt mijn hand zachtjes beet en neemt me mee naar haar slaapkamer. ze maakt het helemaal donker en steekt wat kaarsjes aan. ze begint zich langzaam uit te kleden en dieuwt mij op bed. ze zegt: kijk naar me. daar zit ik, met mijn kleren aan. ze is helemaal naakt nu. ze komt ook op bed. en hijgt in mijn oog. ik krijg het zo warm nu! ze gaat wat achteruit. Ze speelt met zichzelf. ik hoor haar ademhaling steeds sneller gaan. ik kom naar voren en vraag of ik aan haar mag zitten. nee ! zegt ze. en ze gaat verder met het strelen over haar klitje. langzaam gaat ze bij haarzelf naar binnen. haar bewegingen gaan steeds sneller, ik wil haar voelen. ik kan me niet inhouden. in pak haar been beet, en begin haar voet te kussen. ze gaat door met vingeren. haar been trilt. Ze voelt een orgasme aan komen. ze vingert zich steeds sneller, en dan krimpt ze opeens helemaal samen en schreeuwt dat ze klaarkomt! na ze een beetje tot rust is gekomen kleed ze mij uit.

ik voel me een beetje ongemakkelijk. ze masseerd mijn ontbloodde borsten. ze kust ze. maakt rondjes met haar tong om mijn tepels. ik voel dat ik heel nat ben. ik duw haar hoofd naar beneden. en ze begint mijn klitje te likken. ik kreun zachtjes, wauw.. dit heb ik nog nooit gevoeld. ik ben wel eens gelikt. maar nooit met zoveel spanning en lust. ze lukt me zo snel en lekker. ze zuigt een beetje aan mijn klitje. ook gaat ze af en toe met haar tong naar binnen. ik kreun! aaahw, wat likt ze lekker. ze likt mijn klitje en doet haar vinger in mijn vagina. ze stoot gelijkmatig. ik hoop dat niemand anders mijn gekreun kan horen. dit voelt zo goed! ik voel een orgasme komen. ze stopt. ze zegt: weet je wat echt lekker is? vertrouw me oke? dus ik schreeuw dat ik haar vertrouw. doe het ! ik wil niet dat ze stopt. dit ze gaat verder met waar ze mee bezig was. ze drukte met haar vingers mijn schaamlippen opzij. als ik weer het gevoel op voel komen kras ik met mijn nagels in haar rug en kreun haar naam. op dat moment knijpt ze mijn keel dicht en ik krijg een orgasme! ik schrik heel erg maar laat het over me heen komen. ik kom klaar echt heeeel erg lekker. nog nooit kwam ik zo goed! ze lachte sneaky. lekker he, zegt ze. ik zei : raar maar heerlijk. maar schat:$ ik ben nog lang niet klaar met jou! nu zitten we allebei rechtop ik vinger haar en zei vingert mij ook. ze zegt: ik ben zo geil hea! ik wil dat jij me likt. ik duw haar met haar rug op bed. en ga met mijn vagina boven haar gezicht in doggy positie zitten. zodat ze mij kan likken en ik haar. zo liggen we echt wel 20 minuten te genieten van het gevoel en de warmte en het geil zijn. ze krast mijn rug en ik knijp in haar billen. we kreunen allebei zo lekker. en dan opeens gaat de deur open. we schrikken ontzettend! er staat een mooie donkere jongen in de deuropening met zijn mond wagenswijd open! waarop zij zegt: schat, wat doe je hier?

Aantal keer bekeken: 29761
Waardering: 7.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online