Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

onverwacht een heerlijke zomernacht.

U leest om dit moment het verhaal onverwacht een heerlijke zomernacht gepost door Hasan. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Hasan
Gepost op: 2011-8-19

Verhaal:

onverwacht een heerlijke zomernacht
Dit is een echte gebeurd verhaal en niet lang geleden. Ik moest deze zomer ergens aan zee een paar maanden werken. Ik heb een klein appartement aan zee gehuurd. Ik ben 42 jaar 180cm lang, een beetje gespierd, zwart haar mooie bruine ogen. Ik werd op vrijdagnacht wakker en kon iet meer slapen. Ik heb op het strand een wandeling gemaakt en liep terug naar mijn appartement. Maar ýk maakte een fout in plaats mijn flat probeerde ik de deur van buren te openen. Ineens werd de deur open gemaakt en zag de buurvrouws hoofd tussen de deur. Ze keek me verbaasd. Ze is een vrouw rond 50 jaar rond 165 cm lang slank maar mooie ronde billen en borsten. Ik zei snel 'sorry, ýk ben met mijn gedachten helemaal niet bij' en wou weg lopen. Maar ze deed de deur helemaal open en nodigde me met een grote glimlach binnen. ' Kom buurman, kom naar binnen je kunt blijkbaar ook niet slapen, net als ik.' Ik aarzelde maar liep toch naar binnen. Ze had een zwarte doorschijnende nachtjapon aan. Ik kon haar string zien toen ze voor me liep naar het balkon. Toen ze naar me draaide kon ik ook haar borsten en tepels door haar nachtjapon zien. Behoorlijke donkere tepels op mooie grote witte borsten. Ik wist niet wat ik moest doen of zeggen. Dus ýk vroeg of haar man thuis was. Ze wees de slaapkamer en zei ' hij slaapt al lang' en ze ging verder ' Ik probeer elke keer met hem te vrijen je ziet öe zo belachelijk he? Ik doe alles op hem opgewonden te krijgen maar ik zijn slappe niet omhoog, sorry buurman maar dit moest ik kwijt' Ik gaf een hand en zei' Ik ben Hasan' ze glimlachte weer en zei haar naam Marianne. Toen trok haar naar me en kuste haar op mond ze reageerde goed en begonen te zoennen. Ik kuste haar hals haar nek en fluisterde in haar oor ' wil je een stijve voelen? Je ziet er heerlijk uit echt heerlijk...' en trok haar hand naar mijn kruis ' hier voel me die voor je zo hard geworden echt voor je. Ik kuste haar mond en begonnen te zoenen. Ik voelde en keep in haar billen en voelde haar borsten tegen me aan en strok mijn t-shirt uit en begon mijn tepels te likken en dan over mijn buik ging ze naar mijn kruis en zei lachend 'hij is voor me hard geworden dus ik ga hem belonen' Marianne liet me mijn stijve vrij en maakte met haar tong cirkeltjes over de kop van mijn eikel, liet ze diep in haar mond en dan weer tong over kop en over ballen. Ik kon niet meer vol hpuden. Ik ging op de stoel zitten en zei ' kom buurvrouw je liet me in je huis nu laat me in je diep in je! Zij ging op zitten en zei: ' buurman welkom in mijn poes helemaal nat voor je' en begon met rijden ik niet meer en kwam hijgend klaar in haar maar ik bleef stijf en wou doorgaan. Ze ging door ik nam haar tepels in mijn mond en en kneep in haar billen mijn vinger zocht haar kleine ronde gaatje en aaide erover heen. ze begon steeds harder op en neer gaan zodat mijn middel vinger wijs vinger helemaal in kont verdween. Ze begon steeds harder te hijgen en stak middel vinger ook in haar anus en mijn paal was helemaal diep in haar super natte kut. Ze kwam hijgend en gillend klaar. Ze kuste me en bedankte me en zei: 'Hasan, zo geile beurt heb ik nog nooit gehad' Ik telide haar op deed mijn stijve tegen haar kontje en liet haar zakken. Ze zei: ' Hasan, dit heb ik nog nooit gedaan, ýk ben bang dat het zeer gaat doen.' Ik had al de kop van mijn eikel in haar nauwe gaatje en zei toen : ' Laat je zakken beleef iets nieuws als te veel pijn doet trek je omhoog.' Ze liet zich langzaam zakken. Ik vond heerlijk mijn stijve in zo een nauwe gaatje te voelen. Zij zaakte tot mijn paal helemaal in haar verdween. Ze ging omhoog maar om weer zich laten zaken. Toen ging staan en haard op mijn paal. ik neukte haar staand en dan wou ýk da ze op haar knieen gaat en ging achter haar en neukte haar kontje tot ik klaar kwam weer. Ze liet haar op haar buik liggen en ik lag op haar. Ik kuste haar nek hals en ze draaide haar hoofd en kuste mijn mond. Na een tijdje ging staan en bedankte mijn buurvrouw en zei : het was heerlijk vlogende keer bij me. Ze lachte en en ga me een kus en dan een kus op mijn slappe eikel.


Aantal keer bekeken: 19308
Waardering: 5.78 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online