Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

onverwacht vrijdagavond.

U leest om dit moment het verhaal onverwacht vrijdagavond gepost door groenejager. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: groenejager
Gepost op: 2009-3-26

Verhaal:

onverwacht vrijdagavond
Het is vrijdagavond. We heben afgesproken online te komen.
Het is zes uur en ik zit nog te werken. Weet dat jij zo ook online gaat komen.
Pak m’n telefoon en bekijk het filmpje dat je mij hebt verstuurd.
Mmm ik verlang naar je.
Stuur je een sms je. Je reageert meteen en zegt me dat je naar me verlangt.
Je vraagt me of ik alleen ben. Ja natuurlijk!
Gelijk daarop bel je me.
Je wilt me zien en hebt oppas geregeld. Thuis heb je gezegd dat je naar vrienden gaat.
Ik vraag je waar je wilt afspreken. Geen idee. Rij eerst richting Lochem.
Krijg halverwege een sms dat ik naar dezelfde plek moet rijden als die vrijdag, de auto daar moet parkeren en bij jouw instappen.
Als ik er ben sta je al op me te wachten. Ik parkeer m’n auto en stap bij jouw in.
Je geeft me gelijk een tongzoen. Vol verlangen gaan je handen over mijn lichaam. Je zegt dat je me gemist hebt en ik kijk je alleen maar aan.
Je start de auto en rijdt een stuk de weg in. Je slaat ineens af een bospad in.
In het donker parkeer je de auto. Ik zie geen hand voor ogen. Je hebt de lampen uitgedaan.
Voel je handen over mijn benen gaan maar ik ben je voor.
Buig me over je heen en mijn handen verdwijnen onder je trui op je blote buik.
Langzaam kus ik elk bloot stukje huid wat ik tegenkom.
Blijf zachtjes je tepels likken en hoor hoe je gromt van verlangen…
Hier doe ik het voor, voel hoe je je helemaal overgeeft aan mij. Trek je trui uit en mijn handen en tong blijven over je lichaam gaan. Langzaam zak ik af naar beneden en zoen de haartjes onder op je buik.
Langzaam maak ik je broek los.
Jouw hand gaat door mijn nek en je trekt mijn trui uit en maakt mijn bh los.
Ik kom omhoog en je zoent en streelt mijn borsten.
Ik geniet. Ik trek je broek uit en je ligt naakt voor me. Laat mijn ogen over je lichaam gaan en geniet.
Jij ligt met je ogen dicht voor me.
Via je benen streel ik zachtjes je ballen. Mijn andere hand heeft jouw hand gevonden.
Neem je harde lul in mijn hand en begin je langzaam te pijpen.
Je kreunt, hebt het niet meer van verlangen.
Ik voer het tempo steeds meer op. Laat je lul uit mijn mond komen en begin zachtjes je ballen te likken.
Je trekt me omhoog en geeft me een tongzoen. Maakt tegelijkertijd mijn broek los.
Je vingers glijden meteen bij mij naar binnen.
Zachtjes duw je mij op mn rug.
Nu mag ik genieten.
Je vingers gaan heerlijk door mijn natte kutje. Je voert het tempo op en hebt door dat ik bijna klaar kom.
Langzaam haal je je vingers uit me en begin je mn klitje te strelen terwijl je tong mn kutje aflikt.
Ik wordt gek van verlangen.
Zeg je dat ik bijna klaarkom en je voert het tempo op.
Ik kom klaar op je tong, net als toen.
Je likt heerlijk mn kutje terwijl je vingers weer naar binnen glijden.
Ik kijk je aan en zie de blik in je ogen. In korte tijd kom ik nog een keer klaar.
Dan houdt jij het ook niet meer.
Langzaam glij je bovenop me en laat je harde lul in mn kutje glijden.
Het tempo is langzaam…ik daag je uit en je gaat mee op mijn uitdaging.
Steeds sneller. Je zegt dat je bijna komt. Nee nog nog niet.
Snel laat ik je uit me gaan en neem nog even snel je heerlijke lul in mijn mond.
Je schreeuwt van verlangen en trekt je lul terug en duwt hem in een keer in mn kutje.
Gelijk spuit je me helemaal vol en laat je over mij heen vallen.
Ik til je hoofd op en kus je. Langzaam en teder…
We blijven even zo liggen…
Je rolt van me af en ik ga in je armen liggen.
We blijven zo liggen tot het tijd is om te gaan.
Je rookt een peuk en start de auto. Rijden terug naar mijn auto.
Bij mijn auto wil ik uitstappen maar je trekt me terug. Zie dat je je broek los hebt en je duwt mijn hoofd naar beneden. Je wilt nog eenmaal gepijpt worden. Pijp je totdat je klaarkomt…
Na een lange kus stap ik uit en meteen rij je weg, we zijn al laat…
Beiden moeten we terug naar huis…

Aantal keer bekeken: 9650
Waardering: 6.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online