Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

oogwenk.

U leest om dit moment het verhaal oogwenk gepost door luap. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: luap
Gepost op: 2011-7-16

Verhaal:

oogwenk
Ooit afgevraagd waarom mensen soms 2x snel achter elkaar knipperen? Misschien is het wel beter als je er niet achter komt. Als ik het verhaal deel kom ik misschien wel van mijn demonen af. 6 jaar geleden ben ik aangereden door een circuswagen, zo'n ouderwetse woonwagen. Het was geen harde klap, maar ik maakte me erg kwaad om mijn kapotte fiets. Ik liep naar de wagen toe, ik dacht dat ik de vriendelijke oude vrouw me na zag kijken. Maar toen ik naast haar stond viel het me op dat haar hoofd wel heel slap aan haar nek hing. Een glazen bol lag aan scherven. Ze bleek na onderzoek op slag dood door de klap. Sindsdien heb ik het. Gisteren vroeg een collega aan me waarom ik steeds twee keer met mijn ogen knipperde. Ik zei het niet te weten. Meer heeft hij niet kunnen vragen, ik snap nog steeds niet hoe hij kon vallen. Zijn gesp zat toch vast, we werkten op 3 hoog. Met zijn schedel op een paaltje, dat is pas pech hebben. Steeds ben ik even 2 seconden herrineringen kwijt, alsof ze ondragelijk zijn. 2 seconden lijkt niet veel, maar bedenk eens wat je in twee seconden kunt doen... Een gesp of een nek, in een oogwenk.

Aantal keer bekeken: 2321
Waardering: 3.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online