Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

op de camping met de dietiste.

U leest om dit moment het verhaal op de camping met de dietiste gepost door wim. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: wim
Gepost op: 2006-9-26

Verhaal:

op de camping met de dietiste
ik moet geregeld op controle in ziekenhuis voor me suikers en kom daardoor veel bij de dietiste en een verpleeg dietiste die controleren mij altijd op gewicht en me suikkerspiegel en houden me in de gaten als ik me dieet goed blijft volgen.
we kennen elkaar nu al dik een jaar toen ik door gaf aan hun dat ik 3 weken naar de camping ging en dan niet kon komen en dat ze daar rekening mee wilden houden zogezegd zogedaan en ze hielden er rekening mee en de dietist vroeg waar ik op de camping verbleef omdat ze zoiets ook wel is wilde gaan doen als ontspanning daar haar man er niet veel van hou en ze is met een collegaatje er over had gehad om is een week te gaan camperen ergens.
Ik vertelde dat ik een vaste plek had op een camping en een sta caravan had met 3 slaapkamers erin dat vond ze wel groot voor mij alleen , ik vertelde waar ik op de camping verbleef en vertrok daarna naar huis .

na dat ik een week op de camping verbleef en ik even een boodschap was gaan doen in de supermarkt in de buurt kwam ik een paar mede camping mensen tegen en stond te praten met hun ik rekende nadien af en lade me auto in en reed terug naar de camping ik sta net met auto leeg te halen met boodschappen toen ik gedag werd gezegd door me dietiste die achter mij stond en ik begroette haar en ze vertelde dat ze op het zogenaamde trekkersveld stonden met hun tent en dat haar vriendin daar nog was ,en we praatte nog wat en ze liep door de camping beetje aan verkennen die avond begon het heel hard te regenen en onweren en zat net aan me koffie toen de campin beheerder aanklopte mij vroeg of ik snel kon helpen daar er 2 vrouwen met een tent midden in het water stonden door de regen en hij ze al had weg gehaald en in de kantine had neer gezet met een bakkie koffie en dat ik hem kon helpen met die tent weg te halen en op een hoger gelegen stuk te zetten ik vroeg zo van wie die tent was en hij zij van 2 vrouwen die vandaag waren aan gekomen .
Ik deed me jas aan en liep eerst naar de kantine en zag wie het was wie uit de tent was gevlucht en liep op haar af en vroeg of zij het was die gevlucht was uit de tent voor de regen. ze knikte en zei ja de tent stond deels onder water door de regen ik vroeg waar de vriendin was die zat op toilet dus ik zei ik loop even met de beheerder naar jullie tent en ga even kijken nu de onweer is weg dus het is veilig nu.
we waren bij de tent gaan kijken en hebben de spullen opgeladen in een kar die we mee hadden genomen en had gezegd tengen de beheerder die zetten we in mijn caravan neer ze kunnen wel dan bij mij overnachten dan kijken we wel verder morgen als het droog is.
dus we lopen na de spullen in min caravan te hebben gezet terug naar de kantine toen ik we binnen kwamen zag ik dat de dietiste de vriendin de dietist verpleegkundige was waar ik ook op controle moet komen .
ik vertelde dat ze niet in de tent konden slapen en dat hun spullen in mijn caravan staan nu en dat ze daar kunnen overnachten.
We dronken nog wat alcoholische dranken en gingen rond 1 uur in de nacht naar mijn caravan eenmaal aangekomen en ik hun had verteld waar ze konden slapen zei anja de dietist verpleegkundige waarom mag ik niet bij jou slapen of zullen we met zijn drieen in samen in een bed gaan liggen de tong rolde langs de lippen en zag dat haar collegaatej/vriendin zei ja waarom niet anja is een goed idee en pakte hun tas met kleding die ik al van te voren in de caravan had gezet toen anja zei hee al onze kleren zijn nat in de tas waarop ingrid spontaan zei dan slapen we maar naakt samen dan kan hij ons ook een lekkere neukbeurt geven .
Dat vond Anja en goed plan en ze pakten mij beet en begonnen mij uit te kleden ik liet het gewoon toe vond het wel lekker zo met 2 vrouwen te liggen vrijen.
We waren allemaal bloot toen anja op bed ging liggen en riep ik wil als eerste een beurt hebben waarop ik zei okee dan is ingrid nr 2 daarna ingrid lag met me ballen te spelen toen ik in anja zat en ik bijna klaar kwam ik wilde stoppen waarop ze zei nee manneke spuit de vol dan lik ik het wel schoon je lul toen werd ik echt geil en spoot anja heel diep vol waarop ingrid haar kutje begon te likken en ik lekker werd gekust door anja toen ik een beetje was bij gekomen nam ik ingrid beet en neukte haar zo lekker dat ze gillend en trillend lag klaar te komen we zijn de hele nacht zo doorgegaan en hebben daarna nog een paar dagen door gebracht samen en veel plezier gehad en we hebben afgesprken dat we nog langer doorgaan met dit.

Aantal keer bekeken: 9642
Waardering: 2.97 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online