Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

op de pakeerplaats deel 1.

U leest om dit moment het verhaal op de pakeerplaats deel 1 gepost door anoniempje. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: anoniempje
Gepost op: 2009-9-4

Verhaal:

op de pakeerplaats deel 1
op de pakeerplaats

het speelt zich een week of 3 geleden af...

ik reed terug van mn werk naar huis, ik werkte als fotografe bij een sexblad en had een praatje gemaakt met 1 van de mannelijke modellen, Tom. maar aangezien hij weer aan het werk moest en ik weg hadden we niet de tijd op telefoon nummers uit te wisselen. toen ik weer aan Tom dacht werd ik geil, hij had een heerlijk lange lul maar op mn werk mocht ik niks 'aanraken' behalve het fototoestel. tijdens het autorijden werd mijn kutje behoorlijk nat en ik reed een parkeerplaats op. ik parkeerde de auto en deed mijn rokje omhoog. ik ging er met 1 vinger in en mijn kutje werd nater, ik ging er met een 2de en zelfs 3de vinger in. ik deed mijn rokje helemaal uit en daarna volgde mijn slipje. ik ging steeds sneller, en kreunde zacht. opeens hoorde ik geklop op het raam en ik keek verschrikt op. ik kon mijn ogen niet geloven, daar stonden 3 naakte mannen inclusief Tom ! ik werd spontaan nog geiler en ik gebaarde dat ze zich om moesten draaien, ze gehoorzaamde en ik deed mijn rokje aan. ik stapte uit en liep naar de bosjes en wenkte de jongens met een geile blik in mijn ogen. de jongens liepen gretig op de af en trokken me mee de bosjes in. 'wat deed jij net heerlijk geil !' riep 1 van de jongens, ' ooh maar ik kan nog veel geiler hoor...' zei ik. 1 van de jongens pakte me bij mn kont en kneep erin. toen kwam Tom tevoorschijn en streelde mijn kutje 'toen ik je zag geilde ik al vreselijk op je.' zei hij zacht...

( word snel vervolgt !) ( en dan met 1 en al sex !)

Aantal keer bekeken: 8681
Waardering: 3.95 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online