Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

op de toog 2.

U leest om dit moment het verhaal op de toog 2 gepost door mjuzikcage. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: mjuzikcage
Gepost op: 2006-10-2

Verhaal:

op de toog 2
blijkbaar worden bepaalde verhalen gesmaakt meer nog heb ik de smaak te pakken om mijn ware gebeurde erotische verhalen met anderen te delen want wie deel 1 van op de toog las verwacht zeker een vervolg en ik verwachtte dat ook alhoewel ik nooit verwacht had dat rita mijn ondertussen minnares van 1 keer nog ooit zou terug keren naar men winkel laat staan dat ik met mijn eigenbeeld had over sexuele prestaties verhoopt had dat rita die duidlijk al meerdere sexpartners gehad had mijn beurt zou smaken.Per slot van rekening had ik eigenlijk niks speciaals gedaan dacht ik.
blijkbaar dacht rita er anders over en reeds de volgende ochtend om 10 uur kreeg ik reeds telefoon in de winkel met een zeer geile rita aan de andere kant.Zij was blijkbaar zo opgetogen over men prestaties dat ze die de hemel in prees en mij de man noemde die haar zonder veel problemen tot 4 orgasmes op rij had bezorgd op minder dan een uurtje tijd.Zij vertelde me ook dat niemand eerder daar in slaagde.
Ik probeerde mijn prestaties te minimaliseren want ja ik bleef erbij dat ik niks meer of minder gedaan had dan dat ik thuis deed en mijn eigen dame nooit een 2de orgasme kreeg.Rita bleef me ophemelen en had blijkbaar al mijn gedragingen goed bestudeert en wist me te vertellen en te vragen of ik geen zin had om de volgende maandagmorgen want normaal was ik gesloten dan me terug te kunnen zien.
Vermits men eigen vrouw altijd werkte op maandag ging ik met alle plezier in op haar verlangen overigens zij was het die me vroeg en dat was me nog nooit eerder overkomen.
ik verlangde hevig naar de komende maandag en bijna dagelijks hadden we contact via msn en chat en iedere keer opnieuw vertelden we onze fantasien en verlangens en eigenlijk na ons avondtuurke wist rita net zoveel mijn verlangen naar een trioke met een 2de dame erbij.Rita kende blijbaar genoeg dames en vriendinnnen waarmee ook zij dat wel eens wilde proberen per slot was het ook haar eerste trio maar geen haar op men hoofd die zou denken dat ik dat ooit zou kunnen ervaren.
Rita bleef me warm maken voor de maandag ochtend en vertelde me dat ze graag al om 9 uur kwam want ze zette haar kids af aan de school en kon zo meteen verder komen naar bij mij.Zoals afgesproken maar echt wel bloednerveeus want ja per slot was ik nu niet meer dan de zoveelste bedrieger van zen echtgenote en eigenlijk had ik het daar verdomd moeilijk mee.Het leuke hieraan was wel dat rita nooit geen eisen stelde en ondanks dat zij gescheiden was nooit enige druk op men schouders legde en eigenlijk al meer dan tevreden was dat ze mijn nieuwe minnares kon zijn.
OK maandag ochtend was ik lekker fris gedouched geschoren onder en boven naar de winkel gekomen maar ik verwachtte eerder een teleurstelling dan een superhoogtepunt in mijn sexleven.Vermits ik al de rolluiken naar beneden gelaten had maar wel mijn deur losliet maar ook niks verwachtte kwam de goedemorgen des te aangenamer aan.Mijn judoka zwarte gordel rita stond pal voor men neus en begroette me met een aangenaam zoentje op men mond.Doordat rita er was maakte ik dadelijk aanstalte om de deur te sluiten achter haar en ja ik verwachtte me aan een geile voormiddag met haar samen tot ze zei van ola eric niet zo snel??Ik maak nooit zomaar loze beloftes zei ze me wat dacht je ervan als ik uw fantasie zou waarmaken.Ik antwoorde van dat deed je al door vorige week te komen.Allez zei ze en wat als ik je ultieme fantasie nu werkelijk laat worden geef me een minuutje.
Rita stapte terug de deur uit en kwam arm in arm terug met brigitte en deed dadelijk zelf de deur op slot achter hun binnenkomen.
Naast mijn reuze rita stond een knap freel juffrouwke met mooie blauwe ogen maar even zwarte haren als rita.Rita had blijkbaar een toffe band met deze collega verpleegster van haar .Rita was op haar 40ste aan een hulpverpleegster cursus begonnen en beide dames woonde in hetzelfde dorp.
Uit pure beleefdheid en preuts eigenlijk als ik was gaf ik brigitte een beleefd zoentje op haar wang maar blijkbaar hadden de dames het daar ook overgehad en meteen zei rita van eentje maar ?? ik gaf er haar dan opnieuw 3 alleen de laatste gaf brigitte speciaal op men mond en friemelde meteen haar tong men mond binnen en begon me lekker te tongzoenen.Rita liet geen gras groeien over de zaak en was vast van plan om er een supergeile voormiddag van te maken en terwijl ik aan het zoenen was met brigitte begon rita al direct met mij te ontkleden en ritste meteen mijn broek open en trok die samen met men boxer op de grond.Had je anders verwacht dan dat mijn kale paal al meteen hard tegen haar gezicht sleog toen ze dat deed ? jesus wat was ik opgewonden en ja dit was de kans van mijn leven.Ik wist niet meteen met men handen blijf maar door rita haar enthousiasme begonen ik eerst door brigitte haar haren te strelen en dwaalden men handen naar haar rug en de dame had blijkbaar geen bhtje aan dus zette ik ook maar de aanval in en begon de knoopjes van haar bloes los te maken en al snel had ik 2 kleine maar knappe tepels in men hand die ik lekker kneedde.
Rita van haar kant had ondertussen ook haar bloes uitgetrokken en was bezig aan haar rok toen ik opmerkte dat de dames dat mss al strippend op mijn toog konden doen voor mijn ogen.
zonder verwijlen hielp brigitte rita op de toog en in een soepel wip zette ze zich naast rita.
vermits de dames enkel maar hun rokje aan had en ja ikke al snel joe cocker opzetten gingen de dames lekker elkaar ontdoen van elkaars rokjes.
de verrassing was des te lekkerder als bleek dat niet rita niet brigitte een slipje droeg en de dames meteen in volle naaktheid voor mijstonden op de toog.
cocker duurt maar 3 minuten maar de dames benutten zelfs de volledige plaat niet en boden beiden hun kale poes aan mijn neus aan.
je kan wel denken dat ik met een paal van jewelste stond maar dat ik zeker eerst die poesjes wilde likken.
Vermits ik rita haar poesje al kende begon ik lekker te beffen aan dat van brigitte die al meteen zo geil als boter bleek te staan en ik proefde meteen haar nektar mijn handjes begroef ik meteen in de kletsnatte grote poes van rita die wijdbeens ging staan zodat ik 3 vingers heel diep kon binnen schuiven en haar supergeil vingerde deze positie liet me meteen toe ook een vinger terug te trekken en die in haar kontje te vingeren.
even keek op en zag dat rita lekker aan de tepels van brigitte zat te trekken en melkte haar lekker op die manier.
aan de manieren van brigitte later bleek al enige maanden geen lul meer geahd te hebben ,dat ze snel wilde klaarkomen en met men andere vrije hand vingerke ik haar snel terwijl ik haar klitje begon te bijten dat laatste was voor haar de druppel en ze kwam schokkend klaar en zakte zo wat door haar kneien dat men hand verkeerd kwam te zitten maar ook rita haar tepels kwijt was
ik verlegde men mond naar rita haar klitje en vingerde nu met 2 vingers haar kontgaatje wat resulteerde in ook een klaarkomende rita
biede dames lieten hun sappen over mijn handen lopen en ik liet ze lekker genieten van hun eigen orgasme.
vervolg op de toog 3
groeten
mjuzikcage@hotmail.com



Aantal keer bekeken: 8980
Waardering: 5.24 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 55 bezoekers online