Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

op het werk.

U leest om dit moment het verhaal op het werk gepost door Anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Anoniem
Gepost op: 2008-9-16

Verhaal:

op het werk
Het was een mooie ochtend in augustus, ik stond op het punt om naar mijn werk te gaan. na een stukje filerijden was ik aangekomen. Ik was horecamanager in een groot hotel. De receptioniste begroete mij, en ik keek zoals altijd begeerlijk naar haar. Het beloofde een drukke dag te worden, een grote receptie s`middags en een groot feest s`avonds. Momenteel was het hotel uitgestorven, er waren alleen 2 assistenten van mij aan wezig en een leerling gastvrouw. De leerling was een jonge vrouw van ± 20 jaar, mooie borsten, prachtige glimlach, ogen en kont. In het blauwe mantelpakje zag zij er fantastisch uit, ik houd wel van vrouwen met stijl. Maar deze jongedame maakte op mij altijd een gereserveerd indruk. Samen met haar zette ik de zaal klaar voor het feest s`avonds, al flirtend waren we bezig, zij iets gereserveerd maar kwam steeds meer los. naast de zaal was een opslagkast waar alle tafels en stoelen geborgen stonden, ik hoorde hier een klein gilletje uit komen. Nadat ik daar was aangekomen zag ik de jonge gastvrouw liggen, gevallen over een stoelen. Ik knielde om haar overeind te helpen en zag tot mijn verbazing dat ze geen slipje aan had, een practig strak en kaal kutje, ik zei dat ik haar wel overeind wilde helpen maar dat ik het uitzicht wel mooi vond. Gek genoeg geneerde ze zich niet hiervoor, en zei dat zij dan ook een leuk uitzicht wilde hebben, in een helder moment liep ik naar de deuren toe om deze op slot te doen. ik kwam terug en ze lag daar nog. Ik zei haar dat ik deze ondeugende kant nog nooit van haar gezien had. Gelijk daarop antwoorde zij dat het mij waarschijnlijk wel beviel aan de bobbel in mijn pantalon te zien. Ik tilde haar haar op en kuste haar teder op de mond, zij beantwoorde dit gewillig. Hevig zoenend, deed ze mijn riem los en knoopte mijn broek open, mijn grote, harde lul sprong eruit. Ze daalde af op haar knieen terwijl ze mij geil aankeek. Ze vouwde haar hand om mijn lul en trok zachtjes mijn velletje naar achter de paarse eikels stond op springen, ze likte mijn harde ballen en plaagde mij met korte likjes aan mijn eikel, ik hield het bijna niet meer. Ik trok haar hoofd naar mijn eikel en begeleide haar mond om mijn lul. Ze zoog en likte als een gek, zo geil was ik nog nooit geweest. Na een paar minuten kwam ik spuitend in haar klaar. Bijgekomen van het heerlijke gevoel zag ik dat zij haar rok, jasje en blouse uittrok, ik liep naar haar toe en maakte haar witte kanten BH los, ik kuste haar borsten, en de tepels werden keihard. Ik lag haar neer en daalde af naar haar inmiddelse kletsnatte en gladde kutje, ik likte haar schaamlippen en streelde haar borsten, ik likte haar clitoris en ze gaf zwoele, geile kreuntjes. Ze ging staan trok mij omhoog en pakte mijn inmiddels weer hard geworden lul in haar mond, na een paar halen draaide zij zichzelf om, zette haar rechtervoet op een stoel en bukte voorover. Haar kont, haar kutje, het mooiste en strakste wat ik tot nu toe gezien had, ik ging achter haar staan en stak mijn harde lul in haar natte kutje, ik haalde steedse harder en dieper, zij gilde dat ik nog dieper en harder moest. ik stoote en voelde hoe mijn harde lul smooth heen en weer schoof in haar strakke natje kutje. Ze slaakte een gil en kwam kreunend klaar. op dat moment werd ik gebeld op mijn interne telefoon die in mijn broekzak zat met de mededeling dat de receptioniste iemand hoorde gillen, ik zei dat ik erbij was en dat de jonge gastvrouw en grote spin zag in de opslagkast. ik gaf haar een zwoele en tedere zoen en zei dat ik het heerlijk had gevonden, later langs de receptie gelopen keek de receptioniste mij raar aan. Net alsof ze wist dat ik net de Fuck off the century had gehad.............. Dit is een waargebeurd verhaal, ik heb haar nog veel geneukt in de opslagkast totdat ze naar een ander bedrijf ging.

Aantal keer bekeken: 14399
Waardering: 7.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 36 bezoekers online