Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

opgestaan?.

U leest om dit moment het verhaal opgestaan? gepost door MB12. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: MB12
Gepost op: 2011-2-8

Verhaal:

opgestaan?
'Wat gaan we doen?,, roept ellen naar haar vrienden.'i dont know,, roept haar vriendin terug.Ze waren met z,n vijfen een groep hang jongeren aan het vormen.Na de dood van hun beste vriendin Denise vervelen ze zich alleen maar.Ze zeggen dat ze is vermoord door haar opa die erg doorgedraaid was.En ze zeggen ook dat die opa meer kinderen wil doden.'Kom op,we moeten echt wat verzinnen,, zegt Emma tegen hun.'We kunnen moeilijk naar Denises opa gaan en vragen waarom hij haar heeft gedood,, roept Emma bloed serieus.Maar toch moeten ze er wel een beetje om lachen.'Wacht,we gaan naar dat enge Magister-huis,, zegt Lisa opeens.Ze kijken haar met grote ogen aan,alsof ze een alien is.'Ben je nou helemaal doorgedraaid,we gaan daar echt niet heen hoor,, zegt Emma met een kattige toon.Ze houden wel van avontuur,dus het komt goed uit.Al snel besluiten ze om toch maar te gaan.Dus lopen ze er heen.Ze zijn wel een beetje bang voor dat huis geworden.'Kom op een beetje tempo,, zegt Ellen.En ze rennen naar de tuin van het magister-huis.Eenmaal voor het huis zijn ze een beetje bang.Maar toch zetten ze door.Als ze in het huis zijn,ruiken ze een muffe lucht.Ze worden kots misselijk daar door.Emma bestudeert ondertussen het huis.En tot haar schrik ziet ze een kleine kluis in de muur....

Ze roept haar vriendinnen bij elkaar en opent hem dan.Er zit een klein apparaatje in.Ellen pakt het apparaatje uit.Het is een fototoestel.Waarom zit hij zo verborgen?Lisa kijkt naar het fototoestel.Ze pakt hem beet.'Cool man,echt super,, roept ze juichend.Ze drukt hem uit Emma's handen,en wijst met haar vinger naar het kleine knopje boven aan....

Ze vraagt of ze een foto mag maken van Ellen,en dat doet ze.Klik,de foto rolt uit het apparaat.Maar ze komen erachter dat Ellen niet alleen op de foto staat,maar samen met Denise...

'Huh,hoe kan dat?We hadden de foto toch net gemaakt en niet met Denise?,, vraagt Ellen onzeker.Ze kijken met ze 3en naar de foto.Ellen en Denise staan er bang op,en ze kijken naar een donkere schim achter hen.Als ze de foto goed bekeken hebben,gaat de deur open.En daar staat..... DENISE....




Aantal keer bekeken: 2106
Waardering: 7.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online