Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

overal bloed en dood.

U leest om dit moment het verhaal overal bloed en dood gepost door seppeknul. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: seppeknul
Gepost op: 2009-5-14

Verhaal:

overal bloed en dood
Anna werdt waker,ontbijt en praat wat met moeder.Anna geeft moeder haar agenda en moeder leest...
weer 2 nota's,spijbelen en de juf uitschelden!die kutwijven begonnen!! riep Anna. Anna boos naar haar kamer ''IK HAAT JULLIE,IK HAAT IEDEREEN,VAL DOOD STOMME HOER!!!
Anna gaat haar kamer binnen en zet haar boxen aan slipknot loeihard door de kamer. 7:00 Anna gaat niet naar school,stomme hoeren denkt ze,ze gaat slapen.ze wordt waker om 14uur en gaat naar beneden.de lichten zijn uit,ze wilt ze aandoen maar het gaat niet.pakt haar zaklamp en gaat naar beneden,ziet de muur vol bloed...
in letters geschreven met het bloed,VANDAAG KOMEN AL JE DROMEN UIT.
Anna begint te lachen en gaat naar buiten,neemt haar rugzak en pakt rustig wat spullen,fietst rustig naar school.ze komt aan,niemand op straat...
ze komt aan en ook in de school is er geen licht,nergens licht in héél het dorpje niet,kijkt met haar zaklamp,overal liggen lijken,amber,kim,mario,andre...heel de school,iedereen die ze haat,ligt hier.in de refter hangen nog eens 20 lijken,allemaal opgehangen,overal nog gebruikte wapens,kettingzagen,messen,koevoeten...
op 1 van de tafels ligt Leen,naakt en vastgebonden en... levend.Anna lacht en zegt ik neem nu wraak op jou en je 2 vriendinnetjes,mien die ondersteboven hangt met touwen en alex die vast zit aan de muur met touwen,Anna lacht nog eens en pakt het scherpste mes dat ze vind,ze ramd het mes in haar been,en gaat dan met het mes naar boven en steekt het in haar ribben kas en sneed vervolgens haar oren er af,daarna pakt ze een kettingzaag en duwt ze het puntje in Leen's maag,ze trekt aan het touwte en haalt leen haar maag helemaal open,ze pakt en darm en bijt er een groot stuk af,leen krijgt,en nu neemt Anna haar hart vast en trek het uit leen...
nu jullie nog lacht ze tewijl ze een vlijmscherp mes neemt.

1 week later stond er in de krant:

WARE HORROR IN HET STADJE LINTBERGEN

in lintbergen is een verschrikkelijk dramma gebeurt,kinderen werden levend in brand gestoken,verkracht,vermoord, opgehangen...
en Anna vandervelde een waar probleemkind stond bovenop de plaatselijke school waar wel 356 kinder vermoord waren,ze zij ''ik ben hier klaar'' en toen stak ze zichzelf in haar ijgen maag en viel naar beneden.


Aantal keer bekeken: 3218
Waardering: 7.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online