Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

overal spoken.

U leest om dit moment het verhaal overal spoken gepost door sylvie de wijn. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: sylvie de wijn
Gepost op: 2011-5-7

Verhaal:

overal spoken
sembra is een meisje, ze is erg gelovig (in spoken).maar als ze op een dag naar een rommelmarkt gaan ziet ze zo'n spel waar je geesten mee kan oproepen. het is heel goedkoop en natuurlijk koopt ze het spel!
op een avond als haar ouders weg zijn en haar zusje al in bed ligt gaat ze de handleiding. lezen ze snapt het niet helemaal maar oke, ze stelt een vraag aan het bord: zijn er weleens geesten in mijn huis geweest? ze wacht een momentje en opeens komt er een andwoord: JA al heel vaak.
ze wordt toch een beetje bang want stel je voor als je er een ziet dat is toch eng! maar dan vraagt ze zijn er nu ook geesten in mijn huis? het is weer even stil maar dan krijgt ze een andwoord: JA ......................
het is nu even stil ze is wel een beetje geschrokken nu geesten in mijn huis? dan vraagt ze zich af waar geesten zijn en vraagt waar zijn op dit moment geesten? het is weer even stil maar dan verschijnt er: ER ZIJN TE VEEL OM OP TE NOEMEN MAAR ALS JE ACHTER JE KIJKT! ze schrikt zich rot. en draait haar om ze ziet een gedaante en dat is het laatste wat ze ziet. sinsdien is het lijk van sembra nooit meer terug gevonden!

Aantal keer bekeken: 2691
Waardering: 6.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online