Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

overbuurmeisje.

U leest om dit moment het verhaal overbuurmeisje gepost door DAMIEN. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: DAMIEN
Gepost op: 2009-5-21

Verhaal:

overbuurmeisje
in dit verhaal ben ik 17

ik was aan het afwassen tot mijn vader tegen mij zei dat ik het vuilnis buiten moest zetten. toen ik naar buiten liep zag ik dat onze nieuwe overburen er waren.ik zag hun dochter WAUW wat was dat meisje een lekker weif 17 jaar oud schatte ik. ze had een super lekker lijf grote borsten, lekkere kont en een leuk koppie meit zaadvragende ogen die me lang aankeken. van die hete blik aleen al kreeg ik een stijve. ze liet haar tasje vallen (exspres volgens mij) en ik kon goed naar binnen kijken. het kon me niets meer schelen ik liep naar haar toe en zei hoi zo charmant mogelijk. hallo zei ze terug 'marleen'werd er vanuit haar huis geroepen. ik moet naar binnen zei ze. terwijl ze langs me liep streelde ze met haar vingers mijn buik. die wil ik wel beter leren kennen dacht ik alleen maar.

die avond zat ik op mijn kamer en ik zat aan mijn bureau te denken aan mijn niewe buur meisje. opeens zag ik het licht aangaan in de kamer aan de overkant aangaan en jahoor daar kwam marleen aan. ze zag me zitten. ik zwaaide, ze zag het wel maar deed net alsof ze dat niet deed. ze keek me geil aan, en toen liep ze naar haar tas en pakte daar haar lippestift uit haar tas en toen zette ze in schpiegelbeeld op het raam met haar lippestift haar o6 nummer op. ik pakte mijn mobiel en belde het nummer. ze pakte haar mobiel en nam hem op. hallo zei ik. er kwam geen antwoord behalve een zacht gekreun. ik ben geil zei ze en ze begon haarzelf te vingeren op haar bed. ben jij dat ook zei ze, ja nu wel zei ik. ik begon mezelf af te trekken. ze begon steeds harder te kreunen en ze kwam klaar. ze trok haar broek op en liep naar beneden. ik zag haar naar ons huis heen lopen.

ding dong , hoorde ik mijn vader deed open want ik hoorde hem praatte 'damiem' riep hij 'kom je naarbeneden' dat deed ik. damien zei mijn vader dit is ons nieuwe buurmeisje ze komt zichzelf even voorstellen. mischien kan jij haar even de buurt laten zien. oke zei ik en liep met hhar naar buiten. mijn vader riep ons nog na 'voor 12 uur thuis zijn he' oke zei ik. zo was het lekker zei ik, ja heerlijk zei ze. oh trouwens ik heet damien zei ik. weet ik zei ze dat heeft je vader me verteld. ik wil met je neuken zei ze. soo zei ik jij valt ook met de deur in huis. ik heb condooms bij me zei ze. oke als je zo makkelijk bent dan wil ik ook wel. we liepen naar het park en gingen op het bankje zitten en we begonnen te praten. ik ben nog maagd zei ze ik heb alleen nog maar gemasturbeerd. oh zei ik dat had ik niet verwacht zei ik. ze keek me daarna geil aan en ze begon me daarna heerlijk te zoenen. na een paar minuten ging ze tussen mijn benen zitten en deed mijn gulp open en ze begon me te pijpen. eerste keer of niet dacht ik ze kan het super goed. ze stopte stond op en ze stripte. ik begon mezelf af te trekken. toen ze alleen nog maar ondergoed aan had gaf ze me een fuck*ng lekkere lapdance. daarna ging ze bij mij op schoot zitten. ik deed haar bh uit toen kreeg ik haar prachtige borsten te zien. ze zijn mooi zei ik tegen haar. ze ging tussen mijn benen zitten en ze drukte mijn lul tussen haar benen en begon ze op en neer te bewegen dit was totaal voor me maar wel super geil. hijgerig zei ik hoe ken je zoveel trucjes als je nog maagd bent. ik kijk veel porno zei ze. ik kom zei ik ze begon me te pijpen en ik kwam klaar in haar mondje. daarna ging ze me weer zoenen ik proefte nu mijn eigen papamelk. nu wil ik zei ze. ik stond op en zei ging zitten ik deed haar slipje uit en begon haar te strelen daarna begon ik haar super hard te beffen. ze begon super hard te kreunen. ik hoop niet dat ze ons horen dacht ik. na een minuut kwam ze met een lange harde kreun klaar. nu was ik ook weer super geil. ik zei nu wil ik je neuken en hard ook. kom maar op zei ze. en ze pakte de rand van het bankje vast en ze ging met haar kont naar mij toe staan. kom maar binnen zei ze. dat deed ik eerst drukte ik zachtjes mijn eikel tegen haar nog maagdige kutje. toen stoote ik in een keer hard naar binnen. ze schreeuwde het uit maar toen ik haar begon te neuken begon het schreeuwen langzaam in kreunen. ik kwam klaar ga door zei ze, ik wil klaarkomen als je nog in me bent ik ging door en ze kwam lekker hard klaar. nou dat was leuk zei ze en we liepen samen naar huis.

Aantal keer bekeken: 17943
Waardering: 5.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online