Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

overval op school.

U leest om dit moment het verhaal overval op school gepost door Lou DM. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Lou DM
Gepost op: 2011-1-10

Verhaal:

overval op school
Het was vrijdag het vijfde lesuur toen het gebeurde. We hadden turnen, dus waren we in de turnzaal. Ik weet niet eens meer wat we deden. Was het basketbal? Pingpong? Of werkten we aan onze radslag? Ik weet het niet meer. Maar dat doet er ook niet toe. Zoals ik al zei, we waren aan het turnen toen ze binnenvielen. Vijf gewapende jongens. Allemaal met messen behalve één, met een pistool. Ze begonnen te roepen en beveelden ons tegen te muren te gaan staan. Sommige meisjes begonnen te huilen, maar ik niet. Ik kon niet huilen. Volgens mij besefte ik niet echt wat er gebeurde. De jongens gingen de rijen af. Vernederden of scholden kinderen uit. Sommige jongens sloegen zelfs. Toen kwam de jongen met het pistool naar mj toe. Hij begon me uit te schelden, maar ik verstond ni wat hij zei. Het was alsof ik alles vanachter een dik raam hoorde. Toen stelde hij een vraag. Maar ik begreep nog steeds niet wat hij zei. Hij drukte het koele metaal tegen mijn hals en herhaalde zijn vraag. Ik antwoordde niet. Plots sloeg hij me recht in het gezicht. Het leek alsof ik plots wakker werd. Ik keek de jongen woedend aan met tranen in mijn ogen en deed toen iets dat ik van mezelf nooit verwacht had ik, het meisje dat altijd stil en verlegen was, gaf hem een klap tegen zijn wang! En geen zachte! De jongen leek even uit het veld geslagen en wankelde. Ik greep mijn kans en rukte het pistool uit zijn handen. Daarna sloeg ik hem met de andere kant van het pistool ( ik weet nog altijd niet hoe het noemt). Hij viel bewusteloos neer. Ik keek naar hem en plots voelde ik angst opborrelen. Wat had ik in hemelsnaam gedaan? Wat moest ik nu doen? Ik besloot dat ik niet meer terug kon en met bonsend hart richte ik het pistool op een jongen dat net een meisje bedreiged met zijn mes. Ik riep zo luid ik kon: “ Als je haar ook maar één haar durft te krenken, zorg ik ervoor dat je voor de rest van je leven mank loopt!” het werd op slag stil. De jongen draaide zich om keek geschrokken naar het pistool n mijn handen en wierp een snelle blik op de jongen die ik bewusteloos had geslagen. Toen toverde hij een spottende grijns op zijn gezicht en zei: “ Jij bent maar een meisje! Jij durft niet te schieten. Meisjes zijn watjes.”
“ O, ja?” riep ik met trillende stem, “ doe verder en je zult wel merken of ik schiet of ni.” De jongen grijnsde en haalde uit naar een meisje. Ik mikte zorgvuldig op zijn knie en schoot. Schreeuwend van pijn viel hij op de grond en greep naar zijn knie. Er rende een andere jongen naar me toe met zijn mes hoog boven zijn hoofd maar ook hem raakte ik in zijn knie. Hij gaf geen kik en viel op de grond. De twee anderen beval ik tegen de muur te staan met hun handen op hun hoofden. En tegen een jongen vroeg ik om de directeur te gaan halen en de politie te waarschuwen. Toen de politie amper één minuut later aankwam hield ik het niet langer vol. Ik liet het pistool vallen en rende naar buiten. Tegen een muur ging ik zitten huilen.

Ik werd morgen veertien.

DIT VERHAAL IS FICTIEF EN VERZONNEN


Aantal keer bekeken: 4147
Waardering: 8.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online