Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

overwerken.

U leest om dit moment het verhaal overwerken gepost door Tess. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Tess
Gepost op: 2007-3-24

Verhaal:

overwerken
Ik moet voor de 3de keer deze week overwerken. Met al die drukte van de laatste weken ziet het er vanavond toch nog niet zo slecht uit. Ik zit te denken aan wat ik deze avond nog kan doen. Enkele vriendinnen op bellen om gezellig iets te gaan drinken lijkt me wel een leuk idee. Ik begin mijn bureau op te ruimen en mijn computer af te sluiten als de telefoon nog rinkelt. Het is een collega van me die nog wat hulp zou kunnen gebruiken. Dat beloofd dus weer een lange avond te worden en dat avondje uit met mijn vriendinnen kan ik ook al weer vergeten. Maar ik kan mijn collega toch niet in de steek laten en zeker niet om hij zo een lekker ding is. Dus ik sluit alles af en spring in mijn auto.

Terwijl ik in mijn auto zit, denk ik aan al die andere avonden dat we al samen hebben door gebracht, altijd gezellig en leuk.Verhalen en ervaringen uitwisselen. Elkaar een beetje plagen en uitdagen. Aftasten hoe ver de andere bereid is te gaan. Maar tot nu toe was er nog nooit iets gebeurd.

Na een half uurtje rijden kom ik bij hem op kantoor aan. Iedereen is er al naar huis, de muziek staat iets harder als normaal en door dat de meest lichten al uit zijn ziet er best wel romantisch uit. Gezellig met z’n tweetjes, geen telefoontje die ons kunnen storen, niemand die ons zou kunnen lastigvallen, het zou nog wel eens een leuke avond kunnen worden. Voor de gezelligheid was ik nog snel even gestopt bij de winkel en had een flesje wijn meegenomen.

Ik doe mijn jas uit, neem m’n laptop en settel me op de bank voor nog een paar uurtjes goed doorwerken. We hebben intussen de fles wijn geopend en zitten gezellig samen op de bank. Ik ruik zijn parfum en ik krijg ineens een rilling over mijn lichaam. Mijn god wat ruikt hij toch weer lekker. En hij ziet er ook weer ontzettend goed uit vanavond. Ik krijg ineens in de gaten dat ik hem aan het aanstaren ben hij heeft het ook door. Natuurlijk kan hij het niet laten om daar een opmerking over te geven en ik kan het er van af brengen met een klein lachje en ik zeg dat ik maar wat aan het dromen ben. We werken rustig verder, maar deze keer merk ik dat zijn ogen mij waarnemen. Ik probeer me er niets van aan te trekken, maar het blijft maar duren. Rare dingen gaan door mijn gedachten. Hoe zou hij kussen, hoe zou zijn lichaam eruit zien, waar zou hij aan denken? Ik probeer de stilte te breken door te vragen of hij nog wat wijn moet hebben. Ik sta op om voor mezelf nog een glaasje in te schenken als hij op me af komt. Heel zacht vraagt hij me of ik met hem wil dansen. Hoe kan ik dit nu weerstaan? Ik ben hem nog een dans verschuldigd van op een feestje van een andere collega. Ik zet mijn glas wijn neer en hij leid me naar het midden van het kantoor. Uit de luidsprekers hoor ik het prachtig liedje Angels spelen. Hij pakt me in zijn armen en ik droom helemaal weg in zijn sterke armen. Weer ruik ik die lekkere parfum en ik merk dat ik steeds geiler wordt. Zijn warme adem blaast zachtjes in mijn oor en ik kan alleen maar aan hem denken en genieten van dit moment. Nooit had ik toen durven denken dat mijn avond nog zo leuk en heet zou worden.

We genieten van elkaar gezelschap, we zijn beide aan het weg dromen als het liedje gedaan is. We schieten wakker uit een soort trance en kijken elkaar aan. ‘Je ziet er echt wel goed uit vanavond’ zegt hij ineens. ‘Wel jij ziet er anders ook niet slecht uit’ zeg ik snel niet wetend hoe ik moet reageren. We hebben al vaker zulke dingen gezegd, maar deze keer leek het precies anders, deze keer was het echt wel gemeend. ‘Spijtig dat het liedje gedaan is’ zeg ik.
‘ik vond het net zo gezellig.’ ‘Dan hebben we geluk dat er weer eentje aan komt.’ Ik had het nog niet gehoord maar het volgende liedje was al begonnen. Deze keer leek het nog intenser te worden. Onze ogen konden we niet van elkaar afhouden, ik voelde zijn handen van mijn nek over mijn rug gaan tot op mijn gat en terug. Ik krijg steeds meer zin, maar ik wil hem niet als eerste kussen. Stel dat ik het me allemaal maar inbeeld, dat dit gewoon een gezellig onderonsje is en dat er niets aan de hand is… maar hoe komt het dan dat hij zo diep in mijn ogen blijft kijken. Ik sluit mijn ogen om er ten volle van te kunnen genieten. En ik voel zijn lippen in mijn nek. Zachtjes en lief kust hij van mijn nek naar mijn oorlelletje. Dan fluistert hij in mijn oor dat hij al zo lang naar mij verlangt. Ik krijg het warm en koud tegelijk. Ik antwoord hierop met een tongkus. Lekker!! Zacht spelen we met elkaars tongen. Hij bijt zachtjes in mijn onderlip en ik begin lichtjes te kreunen. Wat kust hij toch geweldig. Het liedje is alweer gedaan, maar dat trekken we ons niet aan. We blijven lekker kussen. Ik voel zijn handen over mijn lichaam gaan. Hij twijfelt nog lichtjes of hij mijn borsten wel zou aanraken, maar hij kan zich niet bedwingen. Hij beroert mijn borsten met zo veel liefde en zachtheid dat ik gewoon weg smelt. Ik voel dat ik steeds natter wordt en ik voel ook bij hem iets hard in zijn broek.

Ik begin zijn vest uit te doen en knoop zijn polobloesje los. Zijn handen gaan over mijn gezicht, langs mijn nek naar mijn borsten. Hij kijk me aan en ik zie in zijn ogen dat hij me wil nemen. Ik trek zijn shirt uit en maakt met mijn tong kleine speelse bewegingen richting zijn buik. Ik zoek zijn tepels en speel hier mee met mijn tong. Ik merk dat hij het heerlijk vind, want hij begint mijn bloes los te knopen en met mijn bh te spelen. Ik doe zijn broek los, duw hem tegen de muur en zak door mijn knieën. Zijn lul is hard en ziet er heerlijk uit. Ik kijk er al naar uit om hem in mijn mond te nemen. Ik begin er wat mee te spelen, streel over zijn ballen, lek aan zijn eikel en knijp in zijn gat. Hij heeft toch zo een lekker kontje en ik mag mijn nagels erin zetten. Hmmm Ik neem zijn lul in mijn mond en begin hem te pijpen. Zijn handen gaan door mijn haren en ik hoor hem kreunen van genot. Ik voel mijn tepels harder worden en ik wil hem gewoon in mij voelen. Terwijl ik hieraan zit te denken voel ik dat hij bijna gaat komen. Hij spuit mijn mond vol en ik proef de zoete smaak van zijn zaat in mijn keel lopen. Hij neemt me vast en tilt me op tegen de muur. Zijn kussen beroeren mijn borsten, mijn buik, mijn nek. En het enig wat ik nog kan uitbrengen is ‘ik wil je’.

Hij tilt me op zijn bureau, trekt mijn broek en slip uit. Zijn vingers vinden al snel een weg naar mijn kutje, dat intussen lekker nat is. Ik voel een zijn middelvinger naar binnen gaan, dan een 2de en een 3de vinger. Ik voel zijn lippen van mijn nek naar mijn borsten gaan. Terwijl zijn tong speelt met mijn linkertepel is zijn ander hand bezig met mijn rechter borst. Hij zakt door zijn knieën en duwt mijn benen open. Ik geniet ervan hoe hij naar mijn kutje kijkt. Ik zie in zijn ogen dat hij hier op gewacht heeft. Hij begint me te likken, zijn tong over mijn klitje. Mijn lichaam siddert. Mijn handen woelen door zijn haren, mijn nagels gaan over zijn rug. Zijn tong gaat in mijn poesje en ik kreun, mijn onderbuik begint samen te trekken en ik ga klaar komen. Mijn kutspieren trekken zich samen en mijn onderlichaam begint te schokken. Ik kijk hem aan en zie een ondeugende glimlach op zijn gezicht. ‘Ik wist wel dat je dat lekker zou vinden’zegt hij. Intussen zie ik dat zijn paal ook weer helemaal recht staat. ‘Ik zou het nog lekkerder vinden als ik je lul in mijn zou voelen’ zeg ik uitdagend. Hij staat recht, ik doe mijn benen terug wat verder open en dan voel ik zijn pik in mij glijden. Wat een gevoel, niets voelt zo lekker dan een stijve lul in je kut. Hij begint zachtjes heen en weer te bewegen. Zijn handen masseren mijn borsten en onze tongen vinden elkaar. Ik neem bij zijn kont om meer het ritme te kunnen bepalen en ik duw hem zo diep als het hij kan in mij. Steeds sneller en sneller…Ik zet mijn nagels in zijn rug, ik voel dat hij gaat komen. Ik wil samen met hem komen dus ik begin men mijn klitje te spelen. Dat windt hem nog meer op. Hij stoot en stoot en samen bereiken we ons hoogte punt. Ik voel zijn warme sperma in mij spuiten terwijl het zich mengt met mijn sappen. Hij blijft in me zitten terwijl we rustig verder kussen. We voelen ons verbonden met elkaar en we willen beide dit gevoel niet kwijt geraken.



Aantal keer bekeken: 10817
Waardering: 7.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online