Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ow mijn grutjes.

U leest om dit moment het verhaal ow mijn grutjes gepost door Sarah. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Sarah
Gepost op: 2009-7-22

Verhaal:

ow mijn grutjes
hoi, ik ben een meisje vn 19 jaar.
op een dag was ik gaan stappen in het park. het regende heftig waardoor ik kledder nat werd! ik liep naar huis en plots nam er iemand mijn arm vast. ik draaide me om. ik zag dat het een man was. ik wou me losrukken waarop de man zij: "ik zie dat je helemaal nat bent, je kan je bij mij komen douchen!" "euh liever niet, ik loop wel naar huis" de man keek me raar aan en zei : "er wacht tog niemand op je! waarom zou je dan naar huis gaan?" ik kon nu nix meer doen dus zei ik oké. we stapten naaar zijn huis. toen we daar binnen kwamen staptte hij met me mee naar boven. hij wees een deur aan. ik stapte binnen en het bleek een badkamer te zijn; een douche en een spiegel en een wasbak. niet zo groot maar wel gezelig. ik begon me uit te kleden. toen ik geen kleren meer aanhad wou ik naar de douche gaan toen de deur plots openging. ik zag de man naakt staan. ik zocht naar een handdoek om voor mijn blote vrouwelijke delen te doen maar die vond ik niet. de man kwam bij me en legde zijn hand op mijn kont. zijn andere hand volgde ook. waarop hij zij : "ik heb al meer naakte vrouwen in mijn leven gezien!" bij deze woorden draaide hij de deur op slot en stopte dien in een kluis in een kast. "in de douche!" beviel hij me. ik zag dat hij een zweep op de wasbak legde. ik dacht oh nee! ik stapte in de douche en hij deed dat ook. mijn hart klopte als een raazende stier op een rodeo! hij pakte de douche slang en spuite water op zijn stijve. daarna op mijn borsten. hij kwam dichter tegen mij staan. ik voelde hoe zijn handen naar mijn borsten grepen en er steving in knijpte. " kus me!" zei hij . hij bracht zijn lippen op de mijne en zoende me. "kus me!" zei hij "met tong" ik deed dan wat hij vroeg. ik kuste hem en hoopte dat hij niet met zijn tong wou kussen. maar ineens voelde ik een vies ding in mijn mond. hij stopte en zei : "tongen zeg ik je! of heb je liever een zweepslag op je lekkere kont?" hij zette zijn lippen terug op de mijne, glipte zijn tong in mijn mond en we tongzoenden. ik begon er trek in te krijgen dus liet ik dat ook merken. en dat had hij door. "wil je meer? eigenlijk heb je geen keuze." hij deed de deur open en stapte der uit. ik volgde. hij nam de sleutel uit de kluis en deed de deur open en we gingen naar zijn slaapkamer. hij legde zichzelf neer op het bed en ik deed de deur toe. "ga op handen en voeten met je hoofd naar mij toe zitten!!" ik zag dat hij ook een zweep had liggen op zijn nachtkastje. ik deed wat hij vroeg en kuste hem. opp eens stopte hij en kroop van onder mij. "blijf zitten." ik voelde hoe hij aan mijn kut begon te lekken. hij stopte even. daarna voelde ik dat er iets naar binnen gleed. het was zijn paal! zo stijf en dik! hij begon rustig op en neer te gaan. ik kon een kreun niet meer onder drukken. telkens als hij rapper op en neer ging kreunde ik meer en meer. oppeens rukte hij zijn penis eruit draaide mijn hoofd. hij stak zijn pik er met volle snelhijd in. "pijpen!" zei hij. ik deed dat en toen kwam hij met een luide kreun klaar. toen zij hij. leg je me je rug op de matras. hij kroop toen in slowmotion over mij en stopte bij mijn tieten. mijn tepels waren al behoorlijk hard geworden. hij begon erin te zuigen en te bijten; toen sloeg hij me op mijn hoofd en werd ik bewusteloos. ik werd wakker in mijn eigen bed. hij stond daar ook en heeft me toen nog een flink geneukt toen mijn handen en voeten waren vastgebonden!! OMG dat was heerlijk zij hij toen het gedaan was!

Aantal keer bekeken: 8127
Waardering: 2.41 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online