Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

paardrijden.

U leest om dit moment het verhaal paardrijden gepost door ed. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ed
Gepost op: 2006-6-24

Verhaal:

paardrijden
Het bleef niet bij paardrijden alleen


Op een warme dag van juni. Ik had wedstrijd met mijn paarden in een plaatsje in Overijssel. We kamen het terrein op en we parkeerde de auto. Allemaal bloedmooie dames liepen er rond. Het was warm dus sommige liepen in een topje rond. Ik ging het parcour verkennen en er waren ook al wat dames aan het kijken. Er liep een hele mooie blonde dame rond, topje aan, stevige borsten en een heel mooi lichaam. Je kon haar string zo zien zitten in de witte rijbroek. Ik keek haar aan ik dacht 'wow, zij is mooi'. Maar ik ging weer verder want anders komt er die dag niks van. Ik had het allang in de gaten dat ze me telkens achterna keek. Ik dacht dit is bingo, eerste oogcontact. Ik kruiste haar in het parcour en ze lachte naar mij, ik ook naar haar. Ik was haar uit het oog verloren en zag haar niet meer, ik ging weer verder waarmee ik bezig was. Later toen ik klaar was liep ik naar de trailer om mijn paarden klaar te maken. En wat blijkt, ze staat twee auto's naast mij. Ze keek naar me, ik liep gauw door en pakte mijn spullen uit de auto. Haalde een paard eruit en knoopte hem aan de achterkant van de trailer vast. Ik ging aan het borstelen. Toen kwam ze naar me toe en vroeg: "Hoi, heb jij ook een borstel voor mij? Ik ben mijn borstels vergeten". Waarop ik antwoorde: "Ja, die heb ik, ik zal er wat voor je pakken." Ik liep naar mijn auto en pakte er wat. Ze liep me achterna en ik zat met me hoofd in de kofferbak en draaide me om en ze stond daar. Ik schrok en zei tegen haar: "Alsjeblieft, hier heb je een borstel". Ze pakte de borstels, maar niet op de normale manier. Ze streelde mijn hand. Toen liep ze terug naar haar paard en begon ook te borstelen. We keken elkaar telkens aan. We wisten wat we bedoelden. Toen ik ondertussen alles klaar had kwam ze terug. "Bedankt voor het lenen." Waarop ik zei niks te danken en gaf ze aan mij de borstels. Toen kwam ze heel dicht bij me staan en gaf me een kus. Op dat moment was ik verliefd. Ze liep weg en ging ook op haar paard zitten en we zijn samen naar de inrij manege gegaan. Ondertussen kwamen we in een gesprek. Ze heette Linda. We kwamen telkens langs elkaar en zag hoe mooi ze was. Haar lekkere kontje zat in het zadel, je zag haar string zitten. Ik reed even naast haar en toen ze vroeg om wat te gaan drinken na het rijden. Ze moest al starten en het ging goed. Daarna moest ik. Zij was net iets sneller dan ik. Helaas zat niemand van ons bij de prijzen. We gingen naar de trailer afzadelen. Ze kwam bij me staan en we geraakte weer in een gesprek. Geen van ons twee heeft een relatie. We praten nog wat over paarden enzo, toen kwam ze dichter bij me staan toen dacht ik 'dit is het moment'. Ze boog zich iets voorover en op de tenen, ze kuste me en we begonnen te zoenen. Ik wilde liever ergens anders heen. We konden naar haar thuis. Binnen aangekomen ging ze zich omkleden. Ze liep naar boven, ik keek haar de hele tijd na. Ze was zo mooi, een lekker kontje dat mooi door haar broek stak. Ze ging naast me zitten en bood me wat te drinken aan. Ze zette het op tafel en draaide naar me om en kuste me. Haar topje liet de verbeelding spreken en ik kon zo in haar decollete kijken. Ze had echt mooie volle borsten, haar tepels werden al hard. Ze legde haar hand op mijn been en ging me kussen. Ze draaide haar om en kwam op mijn schoot zittten. Ik streelde over haar volle borsten, haar tepels werden nog stijver. Mijn handen gingen iets naar beneden en kwamen onder het truitje terecht. Ik voelde haar bh, deed die los en kon haar borsten heel goed voelen en strelen. "Mmm, dat is lekker", zei ze en ik wilde meer. Deed haar truitje uit en zag haar bh. Ik deed die uit en daar zaten die hele mooie, grote borsten. Ik boog voorover en kwam bij haar borsten, likte rondom haar tepels en speelde met haar andere tepel. Ze werd er geiler van, en ik ook. Ze deed mijn trui uit en vroeg me mee naar boven. Ik nam onze spullen mee en nam haar lekker vast in haar middel. Boven aangekomen liet ik onze spullen voor wat ze zijn en richte me volledig op haar. Mijn handen omklemde haar prachtige lichaam en legde haar op bed. Langzaam volgde ik haar, strelend over haar benen, buik, borsten en hals. Mijn tong brande van verlangen naar haar tepels en ... Likkend speelde ik met haar tepels, mijn handen streelde haar zachte huid. Ze hield het niet meer, kreunde zachtjes en maakte heerlijke bewegingen tegen mij aan. Ik wilde dieper, lager likken en strelen. Steeds langzaam ging ik lager en trok haar slipje zachtjes naar beneden en trok ze uit. Plotseling draaide ze zich om en ik lag onder haar. Toen was ik aan de beurt. Ze streelde mijn nek, mijn borst en tepels. Zachtjes beet ze in mijn tepels en likte rondjes. Haar zachte handen schoven langzaam over mijn vel, ik voelde een enorme spanning, haar hand ging naar mijn kloppende penis. Zacht en subtiel streelde ze eenmalig mijn forse piek. Ze wilde mijn short uit hebben en trok die naar beneden. Mijn grote lul was hard en veerde recht overeind, fier in de lucht omhoog. Verwondert zei ze: "Ooo, wat heb jij een lekkere en grote penis, mag ik die eens verwennen?" Haar hand omklemde stevig mijn lul en trok ze mijn voorhuid op en neer. Na wat getrokken te hebben boog ze zich voorover en begon me te pijpen. Haar zijdezachte lippen roerden mijn eikel, haar warme vochtige tong liep over mijn lul naar mijn ballen. Haar vingers vonden het fijn om mijn ballen te masseren. Haar hoofd kwam terug naar boven en zuigend stopte ze mijn lul in haar mond. Ze stopte en we zoende. Ik wou met haar verder gaan en draaide weer om. Ik had nu alle macht op haar, haar eens lekker te verwennen. Ik streelde haar tepels, likte er een keer aan. Ik vingerde haar tussen dat kaal gladgeschoren kutje. Ze vond het geweldig. We lagen op elkaar in bed. Ik ging weer naar haar ondertussen nat geworden poes en vingerde haar verder ze kreunde van genot. Ik ging langzaam naar haar clitorus toe en likte hevig. Ze kwam klaar en ze vond het heerlijk.
Nu was het haar beurt om mij te pijpen. Ze pakte mijn lul vast en begon te trekken. Dan nam ze die stevige lul in haar mond en begon te zuigen. Ik kwam bijna klaar en ineens stopte ze of ze het wist dat ik klaar kwam. Ze kroop boven op me en stopte mijn dikke lul in haar kutje dat kletsnat was. Ze begon rustig en ging telkens iets sneller. We proberden een ander standje. Ik kroop op haar, stopte hem er weer in en ik ging tergend langzaam haar kutje berijden. Ze schreeuwde het uit van genot: "Ooow, ga door, dieper, nie stoppen". Ik stoote zo hard als ik kon in haar kutje. "Ja lekker", riep ze "lekker, ga door, dieper, ooow", kreunde ze. Ze vond het heerlijk. Met haar geile mond pijpte ze me. Ik vond het heerlijk hoe zij het deed. Ze stopte weer met pijpen en die dikke lul van mij ging weer in haar natte kutje. Ze vond het heerlijk en ging dieper en wilder tekeer. Haar kreunen werd steeds harder, haar lichaam kronkelde heviger en onbeheerst en toen kwam ze hijgend klaar. "Wat kun jij dat lekker", kreunde ze na. "Ik wil iets lekkers doen", zei ze "Zou je mij in me kontje willen neuken?" Ooo, daar was ik zeker voor te vinden. Ze ging zitten op zijn hondjes, met dat lekkere kontje omhoog. Ik ging achter haar staan en ze deed haar billen opzij. Ik pakte mijn lul vast en richte op haar poepgaatje. Ik drukte een aantal maal, zo'n strak kontje, en ineens was ik er door en hij zat erin. Heel voorzichtig ging ik er in en uit. Kreunend liet ze me weten hoe heerlijk ze het vond. Ik kon me moeilijk bedwingen en ging iets sneller. Ik vond het zo lekker dat ik al snel moest klaarkomen en kreunde. Door haar te zien en horen genieten spoot ik in haar kontje. Voorzichtig trok ik mijn lul terug en ze pakte hem stevig beet en pijpte hem helemaal leeg. We gingen lekker bij elkaar liggen en vielen in slaap.
We zagen elkaar wel vaker op wedstrijden en dit herhaalde we een paar keer.
Copyright Mark Linte.



Aantal keer bekeken: 28541
Waardering: 7.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online