Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

paskamer.

U leest om dit moment het verhaal paskamer gepost door rem. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: rem
Gepost op: 2009-4-29

Verhaal:

paskamer
We zijn in de stad aan het winkelen
Dan zijn we bij VenD waar ze dat mooie grote pashokje hebben met die mooi geschilderde zolder, lucht en wolken.
Ik pas een zomers jurkje aan en roep je om binnen te komen om te kijken hoe het me staat.
Tuurlijk kom je aan dat verzoek gevolg geven en ik vraag of alles niet te strak zit, daarop zeg je dat je dat niet kunt zien maar moet voelen.


Je gaat met je handen over mijn borsten en ik moet me bukken om te controleren of mijn decolete niet te groot is. Anderen mogen niet zien
wat jij graag ziet. Daarna ga je met je handen over mijn heupen en concludeerd dat de jurk goed valt. Daarna gaan je handen onder mijn jurk
mmm

Je handen gaan onder mijn jurk maar ik weer je met moeite af. Ik moet immers nog meer kleren passen. Je word de paskamer uitgeduwd om weer te gaan zitten wachten

Je neemt plaats naast een andere man, ook een lekker stuk. Hij kijkt je veelbetekend aan, mmm zegt hij zachtjes "ik zag wel wat je daar deed,
dat je dat mocht zo in de paskamer. Moet ik bij mijn vrouw proberen!"
Ha ha zeg jij daar moet je een vriendin voor nemen, dan is alles anders.
"Je bent een geluksvogel" zegt hij vervolgens en zucht eens een keer.

Zijn vrouw komt de paskamer uit en begint te zeuren dat ze hier in deze winkel niet kan slagen en wil graag naar de andere kant van de stad. Jij ziet in zijn gezicht wanhoop opkomen en stelt plompverloren voor om samen een kopje koffie te gaan drinken, dan kan zij rustig alleen verder winkelen.

Tot jouw verassing neemt hij de uitnodiging aan. Ze vertrekt en zo gauw zij uit beeld is sleep je hem mee mijn pashokje in en biedt hem aan ook eens te voelen. Hij kijkt zeer verbaasd maar doet het toch. Zo gaan er een ander paar handen over mijn borsten en daarna over mijn billen.


Ik zucht eens diep en duw jullie nu allebei van mij af richting het gordijn met de bedoeling de paskamer te verlaten "Ik heb wel wat lekkers in gedachten maar dat kan hier niet". Waar dan wel vraagt de man "Vertrouw me en ga mee", zeg ik. Ik weet een plek waar we opnieuw gaan beginnen en nog veel verder, als het moet kun je met 2 uurtjes weer terug in de stad zijn.

Hij twijfelt wel een beetje maar ik kan wel zien dat hij weinig nodig heeft om Ja te zeggen. Ondertussen leg ik mijn handen op zijn billen om deze zachtjes te kneden en glij ondertussen met mijn handen naar beneden. Nu kan hij geen nee meer zeggen en stemt dus in.

Ondertussen kijk je me telkens aan en ziet dat ik ook al aardig opgwonden ben, je legt je hand tussen mijn benen en voelt hoe lekker vochtig dat daar al is. De man kijkt en je gebaart dat hij dat ook doen mag.
mmm dat laat hij zich geen twee keer beduiden.

Dan duw ik jullie echt van me af, gooi alle kleren die ik gepast heb op een hoop, dat kunnen ze hier mooi opruimen zeg ik en we verlaten gedrieën de winkel om naar Fantasy te gaan.

We komen bij de Fantasy aan en hebben geluk er is net een nieuwe film begonnen en we kunnen dus direct plaatsnemen in de zaal. Het is niet erg druk en we lopen naar een bank die ongeveer midden in de zaal staat. Alleen aan de zijkanten zitten een paar stellen.

Ik ga lekker tussen jullie in zitten en concludeer na een minuut of 5 dat de film wel heel toepasselijk is. Daar is een trio gaande en toevallig ook op een bank in verder een erg lege ruimte. Na een kwartier of zo voel ik op beide benen een hand die me lekker begint te strelen. Ik strek mijn armen uit en leg een hand op jullie broek waar zich ondertussen al een duidelijke zichtbare bobbel gevormd heeft. Daarna geef ik je een lekkere kus om dan tegelijk jullie shirt uit te doen en met mijn tong af te dalen naar je tepels, trek hier kringetjes omheen en doe hetzelfde bij mijn buurman. Die verrast opkijkt, hij had denk ik geen actie van mij verwacht. Alleen dat hij mocht toekijken en misschien nog iets meer. Nou van mij mag hij veel meer en wat ik bij jou doe doe ik ook bij hem. Geen onderscheid.

Aangemoedigd door mijn optreden wil onze gast mij van enige kledingstukken ontdoen waar ik hem gaarne in help. Dan zitten we alledrie met ontbloot bovenlijf. Hij ziet mijn lekkere borsten en pakt ze heerlijk beet. Geeft ook mij een kus retour en gaat met zijn tong en duim over mijn tepels die nog harder worden. Af en toe komt er een van de andere stellen kijken maar bemoeit zich nergens mee.

We kijken niet meer ingespannen naar de film maar ik ga wel doen wat zij daar voor doen. Ik bevrijd jullie lekkere lul uit zijn krappe omhulsel en neem hem beurtelings in mijn mond en hand. Maar merk dat jullie ook al aardig opgwonden zijn en neem dus gas terug door even op te houden en lekker ontspannen achterover te leunen. Nu gaan jullie mij lekker verwennen
en ineens voel ik 4 handen overal op mijn lichaam. Mmm lekker, af en toe kreun ik zachtjes. Iets verder naast me hoor ik ook geluidjes en als ik opkijk staan daar nog twee mannen zichzelf te verwennen terwijl ze naar mij kijken. Dat is wel een heel opwindend idee en ik begin nog harder te kreunen. Dat is voor jou een teken om me eens flink te nemen. Je kunt je zelf niet meer beheersen en hebt dan ook niet veel nodig om klaar te komen alles gaat over mijn gezicht. Daarna mag onze gast zijn gang gaan en dat doet hij dan ook. Het kijken naar ons heeft zijn uitwerking niet gemist en ook hij is zo klaar. Maar ... nu kijk ik teleurgesteld.
Jij weet hoe ik me voel en wat ik bedoel en je duikt dan ook tussen mijn benen om me met je tong te verwennen.
mmmmmm


Je bent me heerlijk aan het verwennen je tong is zoals altijd heel lekker
tegelijkertijd masseer je met je handen mijn billen en steekt zelfs een vinger in mijn andere gaatje waardoor ik spontaan een gilletje slaak waarop de andere gasten weer opkijken alsof ze willen zeggen "maak toch niet zo'n lawaai" maar dat kan ik niet tegenhouden. Door de film en de activiteiten rondom ons zijn ook jullie weer opgewonden geraakt en nemen me nogmaals. Oonze gast neemt me langdurig met ferme lekkere stoten tot hij klaar komt. Daar ben ik verder opgewonden van dat ik de hand aan mijzelf moet slaan. Jullie wilden dat niet jullie zagen me liever even worstelen maar na even mijn lekkere vinger gebruikt te hebben kom ik ook heerlijk klaar. Gelijk daarna neem je me om het voor mij nog lekkerder te maken,het gaat en gaat maar door, het gevoel blijft in golven komen daarna komen we tegelijkertijd. Een toeschouwer aan de kant zucht eens een keer diep en onze gast zit met een big smile op de bank.

Na even bijgekomen te zijn verlaten we het pand en nemen we afscheid van onze gast. Ik weet nog steeds niet hoe hij heet maar dat is wel een bijkomend spannend feit.


Aantal keer bekeken: 24369
Waardering: 8.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online