Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

pech met de fiets.

U leest om dit moment het verhaal pech met de fiets gepost door james. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: james
Gepost op: 2007-12-5

Verhaal:

pech met de fiets
Pech met de fiets.


Het was warm. Ik had geen zin meer in het werk, kwam net uit een lange intensieve vergadering. Bij mijn bureau aangekomen heb ik mijn spullen ingepakt. Mijn colbert op de kapstok gehangen en ben naar de fietsenkelder gegaan om mij op mijn fiets naar te begeven.
Buiten was het nog eigenlijk nog warmer dan binnen. Ik trapte langzaam naar de rand van de stad om via een groot recreatie gebied naar het dorpje te gaan waar ik woon. Ik was net weg of daar liep mijn achterband leeg. Shit, geen bandenpomp bij mee. Balen!!!! Goede raad is duur, wat moest ik nu? Wacht een paar straten verderop woonde een vriendin van mijn vrouw. Daar heen gelopen en aangebeld. Het duurde nogal even voordat ze aan de deur kwam. Ze stond daar in haar duster. “Je bent toch niet ziek en komt van bed”: vroeg ik haar. “Nee ik lag achter in de tuin te zonnen”: zei ze. “Wat wil je?”: vroeg ze me. “Mijn band is plat en ik hoop dat jij een fietspomp hebt zodat ik na mijn band te hebben geplakt deze kan oppompen”. “Loop maar door de steeg dan doe ik achter de tuindeur even open zodat je in de tuin aan het werk kunt.”: stelde ze mij voor. Zo gezegd zo gedaan.

Ik liep door de steeg naar achter en zag de deur al open staan. Samen met mijn fiets kwamen we de tuin in gelopen. Onder een grote parasol zat Jikje, de vriendin van mijn vrouw, met een voor mij onbekende dame. Ik ging verder naar binnen en deed de deur weer dicht en op de haak. Ik liep naar de dames toe en stelde mij voor.
“James is de naam”: zei ik tegen de onbekende dame. “Jij mag Greetje zeggen”: zei ze. Het bleek de buurvrouw van Jikje te zijn. Jikje had nog steeds haar duster aan en ik vroeg haar of ze het koud had. “Nee”: zei ze. “Wil je wat drinken?”. Vroeg ze me zonder een antwoord te geven op mijn vraag. Ik vroeg haar om een lekker koud pilsje en ging zitten. Ik keek naar Greetje. Een mooie vrouw in een zeer kleine bikini en een paar hele mooie grote borsten die haast niet in de beide stukjes textiel waren op te sluiten. Het was een bere geil gezicht en bij mij begon wat te leven. Ik deed al mij best om het beneden stil te houden. Het lukte amper. Toen kwam Jikje terug zonder duster en nu wist ik ook waarom ze hem aan had. Topless kwam ze aanlopen. Parmantig staken haar borsten, ik denk maatje C, naar voren. Haar tepels stonden daar als kleine torentje boven op. Als ik nog niet warm had kreeg ik het nu wel. Ze ging tegenover mij zitten en ik had een pracht van een uitzicht. Na het pilsje te hebben opgedronken zou ik aan de slag. “Ho”: zei Jikje. “Wil jij in je nette broek je fiets gaan maken? Dat lijkt mij niet handig. Als je thuis komt met vet in de broek is het niet best. Uit die broek en je mooie witte overhemd.”
Zo gezegd zo gedaan.

Ik liep het huis binnen en deed mijn broek en shirt uit. Daar stond ik in mijn slipje. Juist vandaag had ik geen boxer aan en mijn jonge heer tekende sterk af. Toch maar naar buiten dacht ik. Ik zette mijn fiets op de kop en begon de band te verwijderen. De binnen band was snel naar buiten gewerkt. Op mijn hurken zat ik de band te bestuderen. Opeen voelde ik wat in mijn nek. Het was Greetje die over mij heen gebogen mee keek hoe een gaatje werd gezocht. “Wat zoek je nu” zei ze. “Ik zoek een gaatje. Normaal heb ik daar geen moeite mee maar bij deze band wel.” Greetje moest lachen om deze laatste opmerking. Ze ging nog verder over mij heen hangen en ik voelde haar volle borsten in mijn nek. Dit had weer een niet te verhullen uitwerking in mijn slip. Ik kon op deze manier niet meer helder denken en vond het gaatje al helemaal niet meer. Ik had mijn aandacht heel ergens anders. Ik vroeg Greetje om even aan de kant te gaan omdat ik het gaatje niet kon vinden en een bakje water nodig had. “Ga je hem dan vochtig maken?”: vroeg ze dubbelzinnig. “Ja dan kan ik het gaatje beter vinden.”:zei ik:”en dan doe ik er een soort vaseline op. Volgens mij heb jij dat niet nodig of wel.” Gierend van het lachen zei ze:”Hoe weet jij dat nu weer”. “Daar heb ik oog voor. Ik zal het, als ik de band klaar heb, wel even onderzoeken als je dat lekker vind.”: antwoordde ik met hese stem.”Goed maak die band nu maar vlug klaar”. Snel ging ik aan het werk.

Na een kwartiertje was de band weer geplakt en de fiets weer klaar voor vertrek. Ik was nat van het zweet en vroeg aan Jikje of ze een handdoek en een washandje had zodat ik mij even kon opfrissen. “Ga maar even douchen”: zei ze. Zo stond ik even later te douchen. Het duurde niet lang of Jikje stond bij me in de douche. “Gaat het?”: vroeg ze.”Zal ik je rug even inzepen?”. Voordat ik ook maar wat kon zeggen stond ze bij mij onder de douche en zeepte mijn rug in. Daar bleef het niet bij. Alles werd meegenomen. Daar stond ik met een stijve. Ook deze werd uitgebreid schoongemaakt. In plaats dat ik van deze douche afkoelde werd ik steeds heter. Ik draaide me om en drukte Jikje tegen de muur, begon haar uitgebreid te bevoelen. Zij was niet alleen nat van het water maar ook ergens anders van. Ik liet een vinger afdalen en deze was zo verdwenen. Langzaam liet ik mijn handen over haar kontje gaan en de ander over haar klitje en kutje. Na een paar minuten begon ze heel erg zwaar te hijgen. Ik tilde haar op, duwde haar tegen de muur en liet haar benen om mij heen gaan. Langzaam liet ik haar zakken en als een dekseltje op een pot zakte mijn staaf in haar grotje. Heel voorzichtig ging ik verder. Haar lippen en kutje gingen steeds verder om mijn zaakje. Toen ik er helemaal in zat bewoog ik haar langzaam op een neer. Soms ging ik zover dat mijn staaf uit haar kutje zou gaan. Ik wreef dan even over haar klitje en haar lipjes met mijn eikel en schoof hem daarna weer naar binnen. Terwijl ik dit een paar keer had herhaald hoorde ik bij Jikje wat vreemde geluiden opstijgen. Ze was bezig klaar te komen. Ik hield direct op met pompen en deed even niets. Dat vond zij niet leuk en probeerde toch mijn paal te berijden. Ik drukte haar wat steviger tegen de muur zodat ze geen kant opkon. “Rotzak, waarom ga je nu niet even door ik ben er haast.” Zei ze. “Nog even wachten daar wordt het alleen maar lekkerder van”: zei ik. Ik begon met hele kleine stoten in haar kutje te porren. Net mijn eikel naar binnen en dan er weer uit. Na dit een aantal keren te hebben gedaan drukte ik in een keer mijn lul tot aan mijn wortel in haar kut. Deze behandeling herhaalde ik een paar keer. Dit was zowel voor Jikje als voor mij te veel en samen bereikten we ons hoogste punt. Nadat we waren bijgekomen en ons nog even hadden afgespoeld kleden we ons aan. Een slipje en een bikini broekje en daarna gingen we weer naar de tuin.

Is het gelukt vroeg Greetje. Ik vertelde haar dat ik helemaal schoon was en dat Jikje me even had geholpen. Waarop ze vroeg waarmee. Ik vertelde dat we alles even een beurt hadden gegeven. Jikje kwam ook naar buiten met voor iedereen wat te drinken. Grote longdrink glazen vol met jus en waarschijnlijk aangevuld met wodka dacht ik. Galant zou ik de glazen van haar dienblad afpakken maar dat ging even anders. In plaats dat ik ze eraf pakte sloeg ik tegen het blad aan en alle fris viel over Geertje heen. Ze zat er helemaal onder. Ik zei dat ze om op te slikken was. Geertje moest daar om lachen en zij wat let je en niet nadenkend liep ik op haar af en begon de jus van haar lichaam te likken. Ik begon bij haar hoofd en hals. Nam haar oortjes flink onder handen met mijn tong en dit liet haar niet onberoerd. Via haar hals daalde ik af naar haar schouders en haar borsten. Omdat haar borsten nog zaten verpakt in een heel klein bh’tje van haar bikini. Ik ging met mijn tong over haar onbedekte boezem. Haar tepels werden harder naar mate ik meer haar boezem likte. Ik bedacht me niet in na haar bedekte tepels in mijn mond. Ze werden nog harder. Ik maakte haar bovenstukje los en begon haar naakte tepels in mijn mond te nemen. Dit liet ook Geertje niet onberoerd en zij zocht naar spannende dingen bij mij. Haar handen dwaalden over mijn buik naar beneden en vonden wat ze zochten een snoeiharde paal. Mijn handen vonden ook iets wat niet alleen nat was van de jus maar ook van iets anders. Snel trok ik haar slipje uit en vond haar rechtopstaande klitje. Ik begon hier heerlijk aan te zuigen en dit liet Geertje beslist niet onberoerd. Ik was nog maar net bezig of ze kwam zuchtend klaar. Ik ging met mijn mond naar boven en begon haar tepels weer te bewerken. Mijn paal stond fier overeind en drukte tegen haar klets natte poes. Langzaam drukte ik door en al snel zat mijn kopje bij haar in het grotje. Langzaam begon ik te penetreren. Steeds weer een stukje verder en verder totdat ik er helemaal inzat. Greetje probeerde met haar kutje mijn lul leeg te melken. Steeds kneep ze haar kutje iets dicht. Dit gaf een heel apart gevoel. Ik hield mij even stik en deed niets. Genoot van het gevoel die dit knijpen teweeg bracht. Na een tijdje begon ik toch ook langzaam te bewegen. Liet hem langzaam in en uit glijden. Het sap stroomde als een waterval langs mijn pik. Ik begon steeds sneller in en uit te gaan en Geertje bewoog ook steeds wilder en reed als een volleerde amazone tegen mij op. Het duurde niet lang meer toen we beide met een schreeuw klaar kwamen. Het stoorde ons niet dat we buiten op het terras zaten. We lieten alles de vrije loop. Door het zweet, de jus en het overige overvloedig stromende vocht waren behoorlijk kleverig.
Ik smeerde alles uit op het natte lichaam van Geertje en zij deed bij mij het zelfde. Kleverig zijn we toen maar snel naar binnen gegaan om ons te douchen. In de keuken stond Jikje wat lekkers klaar te maken. Geertje liep naar boven maar ik bleef staan en keek over haar schouder wat ze aan het doen was. Omdat de keuken vrij smal was stonden we haast tegen elkaar aan. Jikje ging met haar kontje naar achteren. Mijn lul begon al weer te groeien en drukte tegen haar aan. We gingen dicht tegen elkaar aan staan en hij groeide snel totdat hij fier en stijf rechtop stond. Mijn lul liet ik door haar bilspleet gaan. Ik voelde dat haar grot al weer drupte van geilheid. Ik maakte mijn paal nat en ook haar bruine sterretje. Langzaam drukte ik mijn staaf in haar bruine ster. Jikje ging iets voorover zodat ik meer ruimte kreeg om naar binnen te komen. Ik duwde langzaam maar gestaag mijn paal naar binnen. Het koste mij nog al wat kracht om binnen te komen. Toen de kop naar binnen was ging ik langzaam pompen. Jikje drukte steeds harder haar kontje naar achteren en langzaam ging mijn hele lul naar binnen. Jikje pakte haar klitje en begon daar mee te spelen. Ik pompte langzaam in haar kont. Het was een heerlijk gevoel. In een strak kontje penetreren. Op het aanrecht lag een komkommer. Een hele dikke. Ik kon hem net pakken en maakte hem met mijn mond nat. Omdat ik heerlijk in haar kontje zat was haar voorste gaatje nog leeg. Ik duwde voorzichtig de komkommer in haar kutje. Het vulde haar hele buik en gaf mij een heerlijk gevoel bij het penetreren. Het duurde niet meer of Jikje begon zwaar te ademen. Ook begon het bij mij te borrelen en het duurde niet lang of we kwamen beide klaar. Ik spoot mijn dikke klodders bij Jikje in haar kontje en drukte de komkommer nog steeds bij haar uit en in. Hierdoor bleef mijn lans op sterkte en langzaam begon ik weer in en uit te stoten. Het werd voor Jikje wat te veel een voor de zoveelste keer kwam ze luid schreeuwend klaar. Smekend vroeg ze of ik niet meer zou willen doorgaan. Ze kon niet meer op haar benen staan. Ik haalde de komkommer en mijn paal uit haar gaatjes en zetten haar op het aanrecht. Ik drukte haar heerlijke natte lichaam tegen mij aan. Pijn paal stond in de aanslag voor haar gleufje. Ik drukte door en soepel verdween mijn lul in haar druipende kut. Liet hem heel rustig naar binnen glijden. We hebben zo wel 5 minuten tegen elkaar aan gestaan. Nadat Jikje weer wat bij was gekomen begon ik haar weer te neuken. Ze begon weer met haar heupen te bewegen en reed tegen mij op. Ondertussen was Geertje terug uit de douche. Fris en fruitig kwam ze de keuken binnen. Zitten jullie nog steeds hier? Vroeg ze. Dit werd door ons beaamd. Ik liet Jikje van het aanrecht af komen en zij ging naar de douche. Nat van zweet ging ik achter haar aan. Samen hebben we ons heerlijk afgespoeld. Ik heb haar heerlijk in de zeep gezet en geen plekje over geslagen. Ook zij heeft mij schoon geboend. Daarna zijn we naar beneden gegaan. Ik heb mij aangekleed en na nog wat fris ben ik naar huis gegaan.
Vroeger dan gewoonlijk klam ik thuis en maakte een goede indruk bij mijn vrouw. Voor haar had ik een mooi bos bloemen meegenomen. Als dank begon ze mijn knoopjes van mijn bl…………………

Het spel begon weer opnieuw en misschien vertel ik jullie later nog eens wat er thuis allemaal is gebeurd.

Groet,

James


Aantal keer bekeken: 7099
Waardering: 7.10 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online