Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

petty aan het werk.

U leest om dit moment het verhaal petty aan het werk gepost door iemand. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: iemand
Gepost op: 2010-11-15

Verhaal:

petty aan het werk
Er was eens een bruine panda en die heette Petty.Ze had veel vriendjes en één daarvan heette snuffel,het blauwe konijn.Ze leefde in het plaatsje,diero.Op een dag zei Petty dat zij wel eens wou werken bij een schoonheidssalon.Dat vond snuffel een perfect idee,dus gingen ze naar de schoonheidssalon.Toen ze daar kwamen waren er al veel mensen binnen.Ze vroegen aan iemand die daar werkte of ze mee mochten werken.Jammer genoeg hadden ze al genoeg werkers.Verdrietig liepen Petty en snuffel naar huis.Toen bedacht Petty opeens dat het wel leuk zal zijn als ze intrieurstylist wil worden.Snuffel dacht even dat ze daar bij iemand nodig hadden die dat werk doet,maar dat hoefde niet vond Petty.Snuffel vroeg wat ze gingen doen.Petty pakt haar hand vast en rende naar de bouwmarkt.Daar kochten ze meubels,behang,elektronica spullen enz.Het koste hun wel wat munten maar dat maakte niks uit.Ze rende naar het huis van Petty en begonnen gelijk te bouwen.
Even later was het een mooi kamertje geworden met leuk behang en leuke meubels.Maar toch mistte er iets.Toen kreeg Petty een idee.Ze liep de deur uit en koopte een paar bloemen.Eenmaal thuis gekomen,zette zij de bloemen in een potje.
Die avond kon Petty heerlijk slapen in haar nieuwe kamertje.Maar toen opeens werd er aan gebeld.Petty kwam slaperig de kamer uit naar beneden.Daar stond een vrouw voor de deur die vroeg of Petty wou werken bij de toverwinkel.De vrouw zei dat ze dan een gratis schatkist kreeg waar een cadeau in zat.Dat wou Petty wel.
De volgende dag ging Petty met de vrouw mee naar de winkel.Petty kreeg de schatkist en maakte hem open.Daar zat een mooie ballon in met een panda erop.Petty was ontzettend blij en ging aan het werk.
's avonds lag Petty in bed te dromen over haar nieuwe baan.Maar eigenlijk wou ze gewoon in haar eigen huis blijven en niet werken.
Die ochtend belde ze af dat ze niet meer wou werken.het was jammer maar ze wou het.
Thuis was snuffel bij haar.Ze had een cadeau meegenomen voor Petty's nieuwe huisje.Petty was weer zo blij en gaf snuffel een knuffel.Eindelijk was Petty vrij van al die baantjes.En ze moet zeggen,werken is vermoeiend in het plaatsje,diero.
En toen leefde Petty en Snuffel nog lang en gelukkig!!!!!!!

Aantal keer bekeken: 3245
Waardering: 2.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online