Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

picknick.

U leest om dit moment het verhaal picknick gepost door Teun. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Teun
Gepost op: 2007-8-13

Verhaal:

picknick
Na een lange periode hadden we weer eens afgesproken. We hadden fietsen gehuurd, picknick manden gevuld en waren nu op weg van Nijmegen naar de Ooijpolder....'t was prachtig weer, ongeveer 20 -25 graden en een lekker zonnetje..... nadat we uur gefietst hebben en gezellig gekletst, komen we bij een klein verscholen zandstrandje aan de waal terecht... we besluiten onze fietsen aan de kant te zetten en de picknick spullen erbij te pakken....jij pakt een groot plaid uit jou tas en spreidt deze uit over het zand...we gaan erop zitten en pakken eerst rustig was te drinken......terwijl we zo zitten grijp ik de kans om je van top to teen in me op te nemen.....je ziet er nog mooier uit dan ik in mijn gedachten had.... terwijl de binnenvaartschepen langzaam voorbij varen sluip ik steeds een beetje dichterbij je....ik ruik de heerlijk zoete geur van de parfum die je vanochtend hebt opgespoten......terwijl ik dichtbij je kom zitten vraag ik of je jou ogen wilt sluiten......je luisterd gewillig.....ik pak een paar kersen en houd ze aan het steeltje vast.....plagerig laat ik een kers langs jou mooie volle rood gestifte lippen gaan.....je opent je mond, maar ik laat de kers langs jou lippen rollen.........snel hap je toe en ben je me te snel af...je trekt de kers van het steeltje en neemt hem in je mond....ik pak een blinddoek uit mijn tas en vraag of ik je deze om mag doen....... je knikt van ja.....terwijl jij al zittend achteroverleunt op je ellebogen, controleer ik even of je niets ziet.......ik kom heel dichtbij je en geef je een zoen vol op de mond...jou schrik reactie maakt mij duidelijk dat je inderdaad niets meer ziet........met een hand streel ik langs je wang terwijl ik met de andere nog een kers tevoorschijn haal....ik laat deze weer langs jou lippen glijden en terwijl jij jou mond een klein beetje open laat ik hem af en toe in je mondglijden waarna ik hem er weer uit haal...zo gaan we evendoor met een aantal kersen....dan zeg ik dat ik even jou t-shirtje uit wil doen....jij vindt het al lang goed.....ik trek je shirtje uit en aan mooi klein bh-tje komt te voorschijn...je borsten komen er prachtig in uit........je gaat helemaal met je rug op de grond liggen en ik pak een doosje met aardbeien en een spuitbus slagroom....... voor ik verder ga maak ik eerst de knopen van jouw jeans een voor een los...ik zoen je op je onderbuik en pak de broek bij jou heupen vast.....terwijl jij jou kontje licht optilt trek ik de broek naar beneden....mmmm dit ziet er prachtig uit.....ik kijk nog even rondom on, maar de struiken voor het strandje geven een prachtige beschutting en niemand die ons kan zien.....tenzij een van de schippers zijn verrekijker op ons zou richten...maar daar gaan we maar niet vanuit.....terwijl ik je met de toppen van mijn vingers streel volgt mijn andere hand deze beweging en legt er telkens een aardbei neer....vervolgens pak ik de spuitbus met slagroom en spuit op iedere aardbei een toefje slagroom........dan begin ik ze een voor een van jou schouders, tussen jou borsten, je onderbuik, en bovenbenen af te snoepen....af en toe neem ik er eentje in de mond zuig de slagroom er af en geef vervolgens jou een heerlijke zoen waar bij de aardbei overgaat in jou mond.....je geniet er intens van.......als alle aardbeien op zijn lik ik voorzichtig nog alle restjes slagroom van jou lichaam af........ vervolgens trek ik ook mijn broek en shirtje uit...met alleen nog mijn short aan kruip ik boven op je en begin heerlijk met je te zoenen...onze tongen vinden elkaar en heerlijk zoenen we zo een tijdje verder....ik maak je blindoek los en zoen je in de hals, schouder en langzaam zak ik af naar beneden ik zoen je tussen je borsten...in je taille en ga via je benen verder naar beneden....als ik weer langzaam via de binnenkant van je benen omhoog kom..spreid jij jou benen zo ver mogelijk.....ik druk mijn neus even tegen je slipje aan en snuif jou heerlijke warme geur op...mmmmm......snel kom ik weer overeind...ga tussen jou benen zitten en trek je op mijn schoot.....terwijl we zo in elkaars armen verstrengeld zitten haak ik je bh-tje los en laat deze op de grond vallen....mijn paal staat inmiddels strak gespannen in mijn short en het kan niet anders of jij voelt hem door de stof heen tegen jou kutje aandrukken......als jij naar achterenleunt pak ik met een hand jou borst vast en kneed deze zachtjes terwijl mijn lippen jou tepels hebben gevonden en ik hier afwisselend met mijn tong omheen lik en er zachtje op zuig.....dan sta jij op en trekt je slipje je uit....je duwt mij achterover en terwijl ik op mijn armen achterover leun kom jij voor mij staan en slaat een been over mijn schouder heen ......je duwt je kutje in mijn gezicht en met jou handen duw je mijn gezicht richting je kutje...gretig haal ik mijn tong van onder naar boven langs je kutje...je lippen zijn al helemaal gezwollen en ook je clitje staat fier overeind...terwijl jij met jou handen achter op mijn hoofd duwt zodat ik nergens anders heen kan lik en zuig ik heerlijk aan je clitje...met mijn handen kneed ik je billen.....langzaam glij ik met een hand achterlangs jou lekkere slanke kont richting je kutje...en terwijl ik doorga met het likken en zuigen op je clitje kom ik met twee vingers bij je kutje naar binnen...heerlijk...je kreunt het uit en geniet duidelijk met volle teugen.....langzaam maar zeker begint jou onderlichaam te schokken....als ik steeds meer op je clitje ga zuigen en af en toe met mijn tong langs jou natte kutlipjes lik begin je steeds harder te kreunen en je begint steeds meer te schokken.......terwijl ik alleen mijn tong nog maar zover mogelijk hoef ui te steken begin jij mijn tong te bereiden.......ik lig inmiddels met mijn rug op de grond en jij zit bovenop mijn gezicht...terwijl je mijn tong bereid en je jezelf met twee vingers aan het vingeren bent.....je bent kletsnat en ik verdwijn inmiddels al met half mijn kin in je kutje telkens als jij naar beneden drukt......dan hoor ik een kreun en voel ik jou sappen over mijn gezicht en lichaam vloeien..........je bent een eerste keer klaar gekomen deze middag en niet zo zuinig ook.......


Aantal keer bekeken: 4553
Waardering: 7.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online