Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

pijn, deel 1.

U leest om dit moment het verhaal pijn, deel 1 gepost door xxkusjerobin. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: xxkusjerobin
Gepost op: 2010-12-9

Verhaal:

pijn, deel 1
ik zal me even voorstellen, ik ben dirkje hoffman. ik ben 15 jaar oud en heb echt een rotleven. het begon allemaal toen mijn moeder 5 jaar geleden een ongeluk kreeg. ze stierf in het ziekenhuis aan inwendige bloedingen. mijn vader kwam er niet overheen en begon heel veel te drinken. het liep allemaal uit de hand, hij is nu gewoon alcoholist! hij heeft heel zijn leven vergooit aan alcohol. doordat hij ging drinken kreeg hij vaker een woedeaanval en richtte dat dan op mij af. in eerste instantie maar 1 x in de maand, maar dat werd steeds vaker ik begon ook steeds meer te beseffen dat mijn vader duidelijk een alcoholist werd/was. nu richt hij zijn woede elke dag op mij af, je weet nu denk ik wel wat er allemaal aan de hand is.. even voor de duidelijkheid: ''ik word geslagen door mijn eigen vader''
wat er ondertussen allemaal gebeurt in mijn leven zul je nu gaan lezen..


'maandag 1 december'
ik loop naar huis vanuit school. het liefst loop ik terug naar me vriendinnen en wil ik bij ze blijven, maar dat gaat nou eenmaal niet. ik loop door, de straat in en de oprit op. mijn hart staat in me keel, gewoon omdat ik weet dat er weer iets gaat gebeuren. ik wil net de sleutel in het slot doen en de deur word met een ruk open gedaan. daar staat hij dan me vader ik zie aan hem dat hij hartstikke veel heeft gedronken. hij grijpt naar me haren en sleurt me naar binnen. hij gooit de deur zo hard dicht dat de oude vaas van mijn moeder op de grond kapot valt. waarschijnlijk was dat de bedoeling want hij gooit me in de scherven. daar lig ik dan bang en in elkaar gedoken, ik denk alleen nog maar aan me moeder, en dat het ooit zo ver heeft gekomen.. ondertussen voel ik de pijn haast niet meer me vader slaat me met een riem, ik weet het allemaal niet meer, me vader is zo achteruit gegaan. ik snap het niet waarom overkomt mij dit en niet iemand anders die ik totaal niet ken!? hij is gestopt met slaan ik ren naar boven ik kijk in de spiegel en begin te huilen de striemen van de riem staan op me rug, armen en benen. ik weet niet meer wat ik moet doen.. waarom had mama nou dat ongeluk gekregen en niet iemand anders, dan was dit allemaal niet zo gegaan. ik begin nu pas de pijn te voelen, ik hoor dat me vader naar boven gestampt komt. ik zet snel mijn kastje voor de deur en glip het raam uit, ik ren huilend naar emily toe. zij weet me altijd te troostte! als ik aanbel maakt er een getinte lange jongen open, ik vraag of emily er ook is? hij knikt en laat me binnen. emily ziet aan me dat het thuis weer helemaal uit de hand is gelopen. als ik het hele verhaal heb verteld knuffelt ze me en verteld ze me dat ik die nacht bij haar kan blijven slapen. we praten veel en ik vraag ondertussen wie die lange getinte jongen was. ze verteld me dat ze die jongen in de stad heeft ontmoet. ze zagen elkaar wel zitten en wisselde telefoonnummers uit. ze begonnen te smsen en spraken vandaag dus af, ze zegt dat ze veel gezoend hebben en dat het echt wel klikt tussen hun. ik vergat even wat er thuis allemaal gebeurt was en bleef nog lekker lang met emily kletsen. uiteindelijk gaan we slapen. om 03:37 wordt ik wakker gesmst: een onbekend nummer...


wordt vervolgd.

alsjeblieft laat weten wat je ervan vind.

Aantal keer bekeken: 3198
Waardering: 7.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online