Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

pijples.

U leest om dit moment het verhaal pijples gepost door Rob. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Rob
Gepost op: 2010-2-16

Verhaal:

pijples
dit is een echt waargebeurd verhaal die zo n 20 jaar geleden plaatsvond .
Ik was toen 21 jaar en had al een tijdje verkering met mijn 2 jaar jongere vriendin miranda ,waar ik nu nog steeds gelukkig getrouwd mee ben .
Ik werkte in een supermarkt en daar kwam een meisje werken ,Ellen , die toenvalligerwijs de vriendin bleek te zijn van een oude vriend van mij, Willem , van de lagere school. De klik was snel gemaakt en al snel kwamen we regelmatig bij elkaar over de vloer.
Altijd heel gezellig en vaak vloeide de drank rijkelijk , en dan kwam het gesprek nogal eens op sex uit .
Zo wisten we van elkaar na een tijdje nogal wat bedgeheimen van elkaar , waarbij het meest in het oog sprong was dat Ellen niets moest hebben van pijpen , terwijl Willem er soms wat op aandrong . Ellen had het al wel eens bij een vorig vriendje gedaan , maar had er op een of andere manier geen goed gevoel aan overgehouden.
Op een warme zomeravond toen het alweer wat later was , werd de sfeer weer wat losser en kwam het gesprek weer op sex en het niet willen pijpen van Ellen .
Mijn vriendin Miranda was eigelijk het tegenovergestelde ,want die luste er wel pap van en zij had dan ook al meerdere malen haar advies gegeven , zo ook deze avond .
IK zat naast mijn Miranda en was al een beetje aan het friemelen geweest over haar rug , daar werd -en word, ze nog steeds erg opgewonden van. ik ging onder haar shirtje met mijn handen en kriebelde haar zachtjes over haar rug .
Na een beetje heen en weer gepraat vroeg ik aan Willem hoe lang het nu geleden was dat ie gepijpt was , nou dat was al zeker 2 jaar geleden zei hij , met een vorige vriendin .
Miranda mengde zich nu ook in het gesprek en vroeg wat haar tegenhield , als je het eenmaal gedaan hebt dan wil je niet anders meer , en terijl ze dat zei kneep ze zachtjes in mijn lul .
Als je het nu eens heel voorzichtig probeert , misschien ga je het dan wel lekker vinden .
Mijn vriendinnetje was mede door mijn gefriemel een beetje opgewonden geworden wat ze pakte mijn halfharde pik weer beet en begon er door de korte broek die ik aan had zachtjes aan te trekken , en dit dat , doe je dit wel vroeg ze Ellen .
Nou, dat deed ze wel,maar ze keek toen ze dat zei ook opvallend lang naar wat Miranda aan het doen was .
Doe maar eens voor, zei ik ballorig , dan kan ze de techniek afkijken .
Ze keek me verbaast maar toch ook wel geil aan en vroeg aan Ellen of ze een cursusje wou . Ze zei niets maar ik hielp Willem die er een beetje ongemakkelijk bijzat , door te zeggen dat hij maar naast mij moest gaan zitten en dat de dames voor ons kwamen zitten .
Na veel vijven en zessen kregen we haar zover en Miranda nam het initiatief door mijn korte broek uit te trekken , en mijn pik in haar handen te nemen , nu jij , en ze hielp willem uit zijn broek . Ellen twijfelde maar Willem pakte haar hand en leidde die naar zijn harde pik die al fier overeind stond .
Zachtjes begonnen de vrouwtjes te trekken en Miranda likte af en toe aan mijn eikel .
Proef maar eens , het is heerlijk , gewoon een paar likjes over zijn eikel . Heel voorzichtig ging het tongetje vam Ellen langs de pik van Willem , ik vroeg me af of die wel geraakt werd , zo voorzichtig deed ze het . Kom op zei Miranda , niet zo verlegen en ze pakte opeens de pik van Willem erbij vast en ging met haar tong van onder naar boven en nam zijn eikel in haar mond . Doe dat ook maar eens , en verdomd Ellen deed hetzelfde . Miranda had mijn pik weer te pakken en zei tegen Ellen precies hetzelfsde te doen als zij .
Haar tong ging langs mijn ballen heen en daarna zachtjes langs mijn harde pik naar boven en ze nam mijn eikel weer in de mond en zoog er zachtjes op .
Ellen deed nog steeds precies hetzelfde en keek met de ogen open en de eikel in haar mond naar Miranda , die heel rustig mijn pik in haar mond nam en telkens een stukje verder in haar mondje liet verdwijnen , ook Ellen deed hetzelfde , zeker tot Willems verbazing , die er extra van genoot .
Rustig werden we gepijpt en zo te zien genoot ook Ellen van deze nieuwe ervaring , Willem was eigelijk de spelbreker want al binnen 2 minuten liet hij Ellen stoppen en kwam hij klaar over het T shirt van Ellen , de dames waren namelijk nog geheel gekleed .
Als ie eenmaal in je mond zit is het inderdaad heerlijk zei ze en ze vond het jammer dat het maar zo kort was . Miranda nodigde haar uit om mij ook even te pijpen , maar dat ging haar te ver , zo zei ze, dus ging mijn vrouwtje nog lekker even door en haalde alles uit de kast om te laten zien hoe goed ze het kon .
Zoals zo vaak mocht ik wel in haar mondje klaarkomen , en slikte ze het warme sperma door , dit tot verbazing van het stel; naast ons .
Na deze avond heeft Ellen het pijpen helemaal aan haar sexleven toegevoegd en mag Willem haar wel in haar gezicht spiuiten , maar niet in haar mond , nou ja , je kunt niet alles hebben zullen we maar zeggen .


Aantal keer bekeken: 26139
Waardering: 6.78 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online