Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

plas en moddersex in het bos deel 4.

U leest om dit moment het verhaal plas en moddersex in het bos deel 4 gepost door peter. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: peter
Gepost op: 2006-12-31

Verhaal:

plas en moddersex in het bos deel 4
Het was begin oktober en nog heerlijk weer. Dennis belde me op en vroeg of we samen nog eens een keer leuke dingen konden gaan doen met elkaar. Hij had een vriend van hem verteld wat we allemaal samen hadden gedaan en Bas zoals zijn vriend heet had hem gevraagd of hij eens mee mocht doen met ons. Dennis had hem verteld dat hij het eerst met de anderen over zou hebben. Anita en Sabine hadden er geen bezwaar tegen als Bas teminste het eerst gekeurd zou worden door mij.
Bas was een slanke blonde jongen van net 18 jaar zei Dennis. Ik zei tegen Dennis dat ik het wel zag zitten en dat ik wel een paar ideen had. Dennis moest maar eens langs komen met hem bij mij thuis voor een eerste kennismaking. Dezelfde avond stond Dennis met Bas bij mij op de stoep, Bas was een knappe slanke jongen en was gekleed in een spijkerbroek en t-shirt. Na een tijdje gekletst te hebben over hoe ver hij wilde gaan vroeg ik hem zich geheel uit te kleden terwijl er opnames gemaakt werden van hem. Bas begon zijn t-shirt uit te doen en deed daarna zijn schoenen en zijn sokken uit. Hierna maakte hij de rits en de knoop van zijn broek los en deed deze geheel uit.
Hij had alleen nog zijn onderbroek aan en ik nam hem nu mee naar de badkamer waar hij met zijn onderbroek aan onder de douche moest gaan staan waarna ik de kraan opendraaide en hem geheel nat sproeide. Dennis had zich ondertussen van al zijn kleren ontdaan en ging naakt achter Bas staan waarna hij hem geheel begon in te zepen. Dennis had de kraan dicht gedraaid en trok de onderbroek van Bas uit. Bas moest zich nu gaan aftrekken voor de camera terwijl Dennis zijn lichaam streelde. Na enige tijd kwam Bas klaar en werd geheel gewassen door dennis. Het eerste gedeelte van de keuring had hij goed doorstaan, de rest volgde op de boerderij als het warm weer was en we naakt rond konden lopen.
Hierop hoefden we gelukkig niet lang te wachtten. De volgende dag zou het bijna 25 graden worden. Ik gaf aan Bas mijn wensen door voor de kleding die hij aan moest doen en zei hem dat hij zich op een paar dingen moest voorbereiden. Zo mocht hij zich niet meer aftrekken, totdat zijn examen afgelopen was. De volgende morgen waren we vroeg op de boerderij en liep met Bas naar de kamer van Dennis. Hij moest voor me komen staan en ik maakte zijn spijkerbroek los en liet deze zakken tot op zijn knieen. Nu was het de beurt aan zijn onderbroek en toen ik hem hier van bevrijd had pakte ik zijn paal vast en masseerde hem een beetje.
Niet doen zei Bas, dadelijk kom ik klaar, ik ben zo geil. Bas mocht zijn onderbroek en zijn spijkerbroek weer aan doen en liep op blote voeten mee naar het erf waar de anderen al stonden te wachten. Sabine en Anita hadden beide een kort rokje aan zonder slipje eronder. Ze hadden wel een T-shirt met b.h.aan. Dennis had een korte broek aan en een t-shirt.
Bas moest op zijn rug op de grond gaan liggen waarna zijn gezicht afgedekt werd met een handdoek. Anita pakte zijn handen stevig vast en Sabine zijn benen. Dennis ging nu boven Bas staan en begon zijn eigen paal uit zijn broek te halen en piste over Bas zijn kleren heen. Nu nam Dennis de plaats in van Anita die nu boven Bas plaats nam. Anita ging gehurkt zitten en spoot haat spleetje leeg over Bas. Nadat het de beurt was aan Sabine en mij waren Bas zijn kleren geheel nat van alle pis. Ik liep ondertussen naar de stal waar de gierkelder in was en kleedde me volledig uit. Ik maakte de deksel open en ging de trap omlaag de smurrie in waar onze kleren van de vorige knoeipartij nog in lagen. Ik trok mijn korte broek aan en riep dat Bas kon komen. Hij moest de kleren van de anderen uit de smurrie halen en deze naar boven brengen. Bas kwam langs de ladder omlaag en moest het eerst van mij op zijn rug gaan liggen en zijn broek los maken. Hierna trok ik zijn broek en zijn onderbroek omlaag en zijn T-shirt omhoog zodat zijn mooie lichaam al gauw helemaal smerig was. Wat een heerlijk gezicht was dit. Nadat ik hem had gezegd dat hij zich weer mocht aankleden zocht hij naar de kleren van de anderen en bracht deze naar boven de stal in. Bas moest weer naar buiten terwijl de anderen elkaar geheel uitkleden en hun smerige kleding weer aantrokken. Bas kreeg ondertussen de opdracht om het paard van Sabine klaar gaan te maken en alles over zich heen te laten spuiten. evt ook de pis als dat zou lukken. Bas liep naar het paard toe en pakte de enorme paal vast en begon hem te masseren. Na enige tijd spoot het dier zijn enorme lading over Bas zijn kleren heen en werd hij ook nog getrakteerd op een hoeveelheid paardepis.
Bas was hier zo geil van geworden dat hij zich het liefst gelijk wilde aftrekken. Dit mocht hij niet want de afspraak was dat hij pas uit zijn kleren mocht als hij alle onderdelen had afgerond. De meeste had hij nu wel gehaald maar noch niet alles.
Bas moest er nu voor gaan zorgen dat we allemaal klaar kwamen, Hoe hij het deed moest hij zelf weten als we maar klaar kwamen. Alleen neuken mocht hij niet. Dennis werd als eerste meegenomen naar de gierkelder en moest zich geheel uitkleden en voor Bas gaan staan. Bas had een emmer water meegenomen en waste de paal van Dennis, Toen deze schoon was deed Bas zijn mond open en begon Dennis te pijpen. Ik hoorde hem kreunen van genot toen hij klaarkwam.
Nu moest Dennis zich weer aankleden en was het mijn beurt om klaar gemaakt te worden. Zachtjes werd ik door Bas uitgekleed en ik kwam al klaar bij de gedachte dat ik zijn naakte lichaam hier in de smurrie kon verwennen. Nu was het de beurt aan Anita en Sabine. Zij moesten elkaar ontkleden en met elkaars kutje gaan spelen tot ze goed nat waren. Nu moest Sabine naar haar paard gaan en de enorme paal tussen haar benen door laten glijden. Bij het wrijven van de paardelul tussen haar benen kwam ook Sabine al snel klaar en Anita die zich ondertussen had zitten te vingeren liep naar het dier toe en schoof de lul in haar kletsnatte kutje totdat ook zei klaarkwam.
Nu bas zijn examen had gehaald mocht hij eindelijk uit zijn kleren voor zijn laatste onderdeel. Dit onderdeel vond plaats in het bos. Hij moest hiervoor wel naakt meelopen. Snel werd hij door Dennis en mij uitgekleed waarna we met zijn allen naar het bos liepen. In het bos aangekomen liepen we naar de modderpoel waar Bas in moest gaan liggen.Zijn paal was al die tijd geheel hard geweest en nu mocht hij zich eindelijk aftrekken. Luid kreunend kwam hij klaar. Hij was nu lid van onze groep en mocht nu meedoen met onze spelletjes. Hij moest alleen nog van zijn schaamhaar ontdaan worden maar dat kwam sraks wel weer. einde deel 4

Aantal keer bekeken: 11366
Waardering: 6.09 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online