Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

pop met 2 vingers in de lucht.

U leest om dit moment het verhaal pop met 2 vingers in de lucht gepost door mara. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: mara
Gepost op: 2010-5-30

Verhaal:

pop met 2 vingers in de lucht
er was eens een meisje. Haar opa was op een boot die van Japan naar Nederland ging vermoord. Hij had in Japan voor het meisje een pop gekocht. De pop was van porselein en had 2 vingers in de lucht. Het meisje zetten hem in de grage en ging weg. Die avond gingen de ouders van het meisje uit eten haar moeder zei dat ze als er een noodgeval was het meisje haar kon bellen. De ouders gingen weg en het meisje naar bed. 's avonds werd het meisje wakker van een geluid. Een hele enge kinder stem zei 'Ik sta onder aan de trap. Met 2 vingers in de lucht en een mes in mijn hand.' Het meisje schrok zich rot en belde haar moeder. Die kwam meteen maar toen ze er was, was er niemand in huis. De volgende avond gingen de ouders weer weg. Het meisje ging weer naar bed. Toen hoorde ze weer 'Ik sta onder aan de trap. Met 2 vinger in de lucht en een mes in mijn hand.' Het meisje trok der deken over haar hoofd en viel weer in slaap. Later hoorde ze weer de stem 'Ik sta midden op de trap. Met 2 vingers in de lucht en een mes in mijn hand.' Nu zat het meisje recht op in bed. Ze was heel erg bang en durfde niet meer te slapen. 'Ik sta boven aan de trap. Met 2 vingers in de lucht en een mes in mijn hand.'Het meisje griste haar mobiel van haar nacht kastje en toetste het nummer van haar moeder in. Maar ze kreeg alleen de ingesprektoon te horen. Weer kwam de stem 'Ik sta voor je deur. Met 2 vingers in de lucht en een mes in mijn hand.' het meisje sprong haar kast in. Ze had nog maar net de deur dicht gedaan of ze hoorde 'Ik sta voor je bed. Met 2 vingers in de lucht en een mes in mijn hand.'Het meisje toetste nog een keer het nummer in en weer kwam de ingesprekstoon. 'Ik sta voor je kast. Met 2 vingers in de lucht en een mes in mijn hand. Weer toetste ze het nummer in hij ging over. Maar toen ging opeens de kast deur open en de stem zei 'Ik sta voor je neus. Met 2 vingers in de lucht en een mes in mijn hand.'

In het restaurant had de moeder van het meisje de telefoon opgenomen. Net toen ze wou vragen met wie ze sprak hoorde ze een harde schreeuw. De ouders gingen snel naar huis. Toen ze in de kamer van hun dochter kwamen. Zagen ze het meisje dood in de kast liggen en op haar nachtkastje stond de pop met een grote glimlach op zijn gezicht en zei. 'Ik zit op het nachtkastje en heb 3 vingers in de lucht en bloed in mijn hand.'

Aantal keer bekeken: 4798
Waardering: 6.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 87 bezoekers online