Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

porno met collega.

U leest om dit moment het verhaal porno met collega gepost door Tom. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Tom
Gepost op: 2009-5-14

Verhaal:

porno met collega
Mijn collega en ik (beide 36 jaar) hebben via de mail een seksuele relatie gekregen. Zij, een mooie verschijning. Donker lang haar, blauwe ogen en een stevig en strak figuur. Altijd keurig gekleed en redelijk dominant aanwezig.

Het begon allemaal toen we samen in een projectgroep zaten. Je kent dat wel die blikken, de spanning die je toch voelt. Mail verkeer dat eerst redelijk onschuldig is en steeds heftiger wordt. We wilden beide, maar hebben ook beide een relatie. Jij was hier heel duidelijk in. Je zei’ ik wil keiharde sex met je, maar meer ook niet. En niemand mag het ooit weten.

Dus we spraken af in een motel. Ik was er al en jij klopte op de deur. Ik deed de deur open en daar stond je. Zwart rokje, hoge pumps, witte blouse. De seksuele spanning was om te snijden. Je stapt naar binnen en ga me direct een heerlijke tongzoen..hmmm dus jij wilt initiatief nemen..dat dacht ik niet.

Ik pakte mijn stropdas. Die deed ik voor je ogen. Vervolgens ging ik achter je staan. Mijn handen gleden over je blouse over je borsten. Zachtjes fluisterde ik in je oor…..vertrouw me en ga genieten. Er trok een huivering door je lichaam maar je knikte.

Ik trok al je kleren uit bond je handen achter je rug en legde je op je buik op bed.

Je bent vastgebonden. Compleet naakt en je hebt een blinddoek voor. Je kontje staat uitnodigend omhoog. Je voelt mijn hand zachtjes je rug en billen strelen. Dan trek ik hard aan je haren. Je hoofd schiet omhoog en er ontsnapt een kreun uit je mond. Je voelt mijn warme adem in je oor. Dan fluister ik schor van geilheid ' ik ga je keihard en op alle mogelijke manieren pakken meisje. En ik wil je horen genieten en smeken om meer'. Je knikt en ik laat je haar los.

Dan voel je min warme eikel tegen je mond aan. Gewillig open je je lippen. Mijn harde pik duw ik diep in je mond. Een hand ligt op je keel en een andere op je billen. Dan krijg je een harde klap op je billen. Je schrikt maar geen geluid. Mijn vingers kruipen via je bilnaad over je anus richting je natte kutje. Mijn vingers strelen je lipjes en je clitje. Dan haal ik mijn natte pik uit je mond.

Je voelt hoe ik je billen uit elkaar trek. Dan voel je hoe mijn tong over je natte kut likt. Je clitje neem ik in mijn mond. Ik knabbel er aan en twee vingers glijden bij je naar binnen

Mijn tong glijd over je clitje en twee vingers zitten in je poes. Je kreunt en hijgt. Je smeekt me om door te gaan. Harder, ruwer. Ik begin je snel en hard te vingeren. Ik stop met likken. Mijn andere hand pakt je borsten ruw beet. Oh schatje ik ga je zo keihard neuken. Ik knijp hard in je tepel. Ik geef je een geile tongzoen. Dan sla ik je weer hard op je billen. Er verschijnt een rode vlek. Ik aai er zacht over en sla weer hard. Ondertussen vinger ik je nog steeds. Je bent helemaal overgeleverd aan mij.

Je begint steeds harder te kreunen..je wilt meer..je wilt zwaar genomen worden, je wilt alles…je draait met je heerlijke kont..je borsten zijn super zacht..ik knijp er hard in…dan stop ik…ik kijk naar je…je lichaam trilt, je ademhaling gaat snel. Dan voel je hoe ik mijn eikel tegen je heerlijk natte kut aanzet…heel langzaam duw ik mijn eikel bij je naar binnen….en wacht.. een kreun ontsnapt uit je keel..je smeekt me je hard te neuken. Dan duw ik mijn keiharde pik in een keer helemaal bij je naar binnen…mijn handen grijpen je haren beet..ik trek hard aan je haren..je hoofd komt omhoog en ik trek je zo nog harder tegen mijn pik aan..dan begin ik heel wild te stoten, hard, diep..nog harder, nog dieper..wild en snel. Mijn handen zijn overal. Op je billen aan je haren trekkend. Om je keel..even knijp ik je keel dicht. Puur om het gevoel van onderwerping bij je neer te zetten. Mijn beide handen houden je heerlijke borsten vast..ik knijp er hard in. Je tepels vergeet ik ook niet. Ondertussen kreun ik in je oor. Ik vertel je dat ik je wil, diep, hard geil. Jij bent mijn porno meisje..hmmmm heerlijk dit. Dan begin ik je met langzame diepe stoten verder te neuken..je heerlijke billen strelend..mijn duim glijd over je anus en ik duw hem helemaal naar binnen..je kunt niets doen. Je handen zitten nog op je rug en je ziet niks..mijn ballen knallen bijna uit elkaar…ik stop..dit hou ik niet lang vol en ik ben nog niet met je klaar.

Je weet niet wat er gaat gebeuren..je trilt, je huilt van genot. Er gaat van alles door je heen…dan pak ik je hoofd beet..ik geef je eerst een geile tongzoen en dan duw ik weer mijn pik in je mond..je proeft jezelf..ik duw mijn hele pik diep in je mond. Je moet kokhalzen ooh dit is geil hoor je me zeggen..ik stop weer en weer weet je niet wat er gaat gebeuren.

Dan voel je hoe iets tegen je natte kut aan duw..het is jouw dildo..ik duw hem er helemaal in. Ik wil je op deze manier helemaal gek maken. Mijn tong likt ondertussen over je anus, langs je lippen. Mijn vingers pakken je clitje vast en begint die ruw te strelen…

Je voelt nu alleen nog het trillen van jouw dildo in je heerlijke natte poes..dan voel je hoe ik mijn eikel tegen je kontje aan zet. Je hoort mij grommen en ik trek hard aan je haar…weer die stem dicht bij je oor…dit heb ik vanaf dag 1 willen doen, hoor je mij zeggen..je kreunt…en slikt een x. Dan voel je hoe mijn keiharde pik bij je naar binnen glijdt…ondertussen nog die trillende dildo in je poesje..en ……je kunt helemaal niets doen!

Schreeuwend en kreunend kom jij klaar..je lichaam trilt. Je spieren spannen zich samen…en dan hou ik het ook niet meer. Grommend spuit ik je helemaal vol.

Dan maak ik je los. Je doet de blinddoek af en kijkt me voldaan en geil aan. We kruipen in elkaars armen en genieten nog rustig van elkaar. Dan geef je me een kus. Je stapt van het bed. Volgende week weer schatje zeg je. Je kleed je aan en loopt de hotelkamer uit.

Ik zit nog op het bed. En ik denk na over wat er is gebeurt. Dit is gewoon porno dacht ik. Geweldig...we kunnen samen al onze fantasieën uitwerken...ik heb nu al zin in volgende week.

tomdoet73@hotmail.com


Aantal keer bekeken: 22825
Waardering: 7.17 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online