Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

prinses niela op bezoek bij prins leo.

U leest om dit moment het verhaal prinses niela op bezoek bij prins leo gepost door julencia slamet. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: julencia slamet
Gepost op: 2010-5-1

Verhaal:

prinses niela op bezoek bij prins leo
het is een zonnige morgen toen prinses niela aan tafel zat.een lakei geeft haar een doekje om haar handen te vegen.tenslotte vraagt ze haar vader of ze om haar koningklijk een ritje met haar koets te maken.haar vader aarzelde even.maar algauw zei hij ja.maar kind ik geef jou een tijd zegt vader.wat voor tijd vader vraagt prinses niela.ik geef je een tijd om naar huis te komen,kom je niet op tijd dan mag je een jaarlang in de kamer blijven zegt vader.ja,vader antwoord prinses niela.prinses niela gaat op pad.maar wat ziet ze?een huis met 2 verdiepingen.het is van goud en zilver en van koper.wat is het mooi.mooier dan die van haar.van prinses niela is alleen van puur goud.ik moet hier zei ze tegen de lakeien.prinses je gaat naar prins leo zei een lakei.is hier prins leo paleis?en wie is prins leo ik moet een bezoekje brengen zei prinses niela.maar majesteit u kroon zei de lakeien.o,zet die maar op me hoofd zei prinses niela.prinses niela loopt als een koning naar binnen.iedereen verwelkomt haar.vlak voor de troon stopt ze.hallo jonge dame zei de koning en de koningin.u kunt me prinses niela roepen zei prinses niela.wie ben je op bezoek vraagt de koning.niemand koning ik heb dit voor het eerst gezien zei de prinses.voor het eerst?wij waren allang hier.ja maar ik ben voor het eerst rondom mijn koningklijk gegaan zegt prinses niela.leo je hebt bezoek zei de koning.leo komt beneden en ziet niela.o,wie bent u vraagt prins leo.ik ben prinses niela en u?.ik ben prins leo.de twee praten nog lang en dan vraagt prins leo of prinses niela met hem wilt trouwen.ja was het antwoord.maar onee het was al over tijd.thuis aangekomen vraagt ze aan haar vader of ze met prins leo mag trouwen.en weet je wat er gebeurt.............natuurlijk ze mocht en ze leefde nog lang en gelukkig.

Aantal keer bekeken: 3554
Waardering: 3.62 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online