Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

ps. iloveyou.

U leest om dit moment het verhaal ps. iloveyou gepost door juliette. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: juliette
Gepost op: 2010-9-15

Verhaal:

ps. iloveyou
Eerst kende ik je nog niet zo goed. Maar we gingen steeds meer afspreken. Toen kwam er iets bij mij want nog nooit is geweest, iets vertrouwdst & dat was jij. Maar jij bent niet zomaar iemand, iemand die moeilijk is, moeilijk te begrijpen. Ieder meisje wil wel zo iemand en dat was dus ook zo.
Ik ben niet de enige die iets voor jou voelt maar wel de enige die iets vertrouwdst voel iets bijzonders wat nog niemand zo heeft laten voelen bij mij!
Toch zou het moeilijk zijn om dit zo aan je te vertellen, dat weet ik haast wel zeker! Maar dit moet je weten. Ik zit er mee, dit gevoel is niet te stoppen als ik jou zie gaat mij hart een tikkie sneller & krijg ik het warm.
Lievie je betekent echt iets voor me ik hoop dat jij mij begrijpt.

‘Ps. I love you’ <3


Aantal keer bekeken: 3349
Waardering: 6.32 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 123 bezoekers online