Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

pyamabroek.

U leest om dit moment het verhaal pyamabroek gepost door Miss perfect. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: Miss perfect
Gepost op: 2011-7-4

Verhaal:

pyamabroek
Ik had me verslapen. Ik ging snel douchen, poetste mijn tanden en deed mijn make-up.
Ik had geen tijd om te ontbijten dus ik sprong gauw op mijn fiets en reed naar school.
Onderweg kreeg ik een paar rare blikken.
Maar ik negeerde het gewoon.
Totdat ik op school aankwam en mijn vriendin half lachend naar me toe kwam lopen en zei:'Waarom heb je je pyamabroek aan?'
Ik kon wel door de grond zakken.
Gelukkig hadden we de hele dag onze lessen in het zelfde lokaal.
Op het einde van de dag ben ik als aller laatste weggegaan in de hoop dat mij nooit meer zoiets zo overkomen.

Aantal keer bekeken: 5694
Waardering: 7.20 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online