Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

rainy day.

U leest om dit moment het verhaal rainy day gepost door marlin. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: marlin
Gepost op: 2007-4-17

Verhaal:

rainy day
Het regent pijpenstelen buiten, en je komt aangereden op de fiets. Je knijpt je ogen bijna dicht om fiets te kunnen zien, en dat het donker is buiten helpt ook niet echt mee. Je zet je fiets in de garage en rent naar binnen. De deur gaat open en je slaat je haren naar achter. Je doet je ogen helemaal open, en je merkt dat het wel heel stil is thuis. “Hallo, ik ben thuis!� galmt het door de gangen, maar je krijgt geen gehoor. Je druppelt heel de vloer onder en je doet je jas uit. Je jas heeft niet veel geholpen en je trekt je trui en broek ook uit. Een mooie gelegenheid om uitgebreid in bad te gaan. Terwijl je naar boven loopt, zie je dat er een zachte straal licht brand in de badkamer. Uit nieuwsgierigheid kijk je het hoekje om, en je ziet dat het bad vol is, met kaarsjes over de vloer. Er is een pad naar het bad toe, met op de rand van het bad een kaart. ‘Ga maar vast lekker liggen, ik kom er zo aan’ staat er geschreven. Er schieten meteen een hele hoop gedachtes door je hoofd, maar gewillig begin je de rest van je kleren uit te trekken. Je glijd lekker in het warme bad waarbij je denkt, dit moet niet zo heel lang geleden zijn gevuld. Je ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Je verdenkt mij er wel van, maar in je achterhoofd denk je, hoe kan hij dan binnen komen? Is dit niet voor iemand anders bedoeld? Maar die vraag werd snel beantwoord…



Je ligt lekker te ontspannen en te genieten, als je opeens voetstappen hoort op de zoldertrap. Je draait je hoofd naar de deuropening en je ziet mij staan. Ik sta in mijn broek en we kijken elkaar aan. Even is het stil, en ik loop langzaam naar het bad. Je kijkt me in mijn ogen en je zegt: “iemand heeft hier teveel kleren aan�. Ik kijk je aan, en begin zachtjes aan mijn broek los te knopen. Ik laat hem langzaam samen met mijn onderbroek zakken en stap in het bad. Ik ga er lekker bij liggen en we kijken elkaar stilzwijgend elkaar aan. Ik doorbreek de stilte en vraag of je wat champagne wil. Je stemt in en ik draai me om. Achter me staat een vaas, met daarin een fles champagne, 2 glazen en veel ijs om het lekker koud te houden. Ik ontkurk de fles en giet voor 2 mensen champagne in. We klinken de glazen en nemen een slok. Je zet je glas op de rand van het bad, en je zegt dat ik vanavond genoeg heb gedaan, en dat het nu jou beurt was om me te verwennen. Je komt op me af gekropen, komt op me liggen en je kust me op mijn mond. Het begint met stille en zachte kusjes, maar al snel slaat de hitte van onze lichamen en het water aan en beginnen steeds heviger en passionele te zoenen. Mijn handen vinden de weg over je lichaam, maar weten niet waar ze moeten beginnen. Ik glijd van je borsten naar je kont, en glijd met mijn handen door je haren. Je zegt dat ik niet zo hard van stapel moet lopen en je draait je om. Je komt tussen mijn benen liggen en kijkt plagend achterom. Ik begrijp de hint en kom met mijn hoofd naar voren. Mijn lippen vinden de weg naar die van jou, en beginnen te bewegen in de taal van de liefde. Mijn handen liggen op je heupen, en wrijven langzaam van boven naar beneden. De passie op onze lippen slaan ook over op mijn handen, en ze glijden langzaam tussen je benen. Ik glijd over je zachte heuvel richting je vrouwelijke genotsgebied en je snakt zachtjes naar adem als ik mijn vinger langzaam naar binnen glijd. Je begint je steeds verder afgeleid te raken terwijl ik doorga met vingeren. Je lippen weten niet meer wat ze doen. Ik haal mijn lippen van die van jou en ik ga achterover hangen. Jij volgt mijn voorbeeld en geniet lekker verder tegen mijn lichaam aan. Terwijl mijn hand rustig doorgaat tussen je lippen, gaat de ander verder op zijn ontdekkingsreis over je lichaam. Je borsten zijn het slachtoffer en je gaat steeds harder hijgen. Voordat de genotsgolven door lichaam gaan gutsen, pak je mijn hand die je binnenste bespeeld en ik begrijp je boodschap. Ik haal mijn vinger uit je en je draait je om. Je gaat op je knieën zitten, en al het water loopt over je naakte en hete lichaam. De dampen van het water zijn duidelijk zichtbaar, maar onduidelijk is het of dat het komt door het water of door de hitte van je lichaam. Ik glijd een stukje naar voren, en je gaat op mijn lid zitten. Terwijl je langzaam naar binnen glijd, doen we onze ogen dicht en we laten duidelijk merken dat het lekker is. Het ritme wordt door jou bepaald, en mijn lichaam volgt jou lichaam. Het is duidelijk dat we allebei genieten van het spel. Mijn mannelijkheid klopt in jou vrouwelijkheid en je tepels staan recht overeind. Ik leg mijn handen op je heupen en maak duidelijk aan jou dat het best harder mag. Je geeft gehoor aan mijn wens en je begint me steeds harder te berijden. Mijn penis glijd langs al je lekkere plekjes in je gleuf, die hun waardering laten blijken in jou gezicht. Je begint in jezelf te mompelen, maar ik kan goed verstaan dat je de taal van genot spreekt. Ik zeg dat ik ga komen en je reageert door nog harder op en neer te gaan. Ik kan me niet meer inhouden en spuit je helemaal vol. Je zucht, buigt je hoofd naar voren en kijkt me aan. Je buigt je naar voren en komt op mijn borst liggen. We genieten nog even na met het lekker warme water en onze champagne…



Als we het welletjes vinden en onze weg naar boven zoeken, begin ik je te vervelen. Ik begin in je blote kont te knijpen terwijl we naar boven lopen en kijk tussen je benen. Je gladde lippen zijn duidelijk nog nat. Als we op je kamer zijn, sluit je de deur en draait je naar mij toe. Ik pak je vast, laat mijn lippen op die van jou vallen en mijn handen houden je stevig vast. Ik vind nog even de tijd om je te zeggen dat het nu weer jou beurt is om onderdanig te zijn. Je zoen op mijn mond vestigt mijn eis en we gaan verder met zoenen. Je stopt, en zegt dat je een geluid hoorde buiten. Je loopt naar het raam, maar je ziet niemand buiten staan. Ik neem mooi gebruik van het feit dat je niet oplet. Je voelt mijn koude vingers over je buik en borsten lopen, maar al snel vinden die koude vingers de weg naar jouw warme grotje. Ik begin je weer te vingeren, maar dit keer ga ik lekker flink tekeer. Je hebt nog geen tijd om de kreunen, want iedere keer als je dat wil doen ga ik sneller. Het duurt niet lang voordat de laatste zucht geslagen wordt en je helpt mijn vingers uit je lichaam. Als blijk van waardering daar je je om om me weer een heerlijke kus te geven van je zachte en vochtige lippen. Ik wil je hebben nu je nog warm bent, dus ik pak je op en leg je op je bed neer. Ik kom op je liggen en we gaan verder waar we in bad mee begonnen waren. Mijn weer stijve eikel vind mijn weg naar je nog vochtige lipjes. Ik kom weer binnen en van je gezicht kan ik aflezen dat je van iedere stoot steeds meer gaat genieten. Maar in plaats van steeds sneller te gaan, ga ik steeds langzamer zodat al je genot zones hun aandacht krijgen. Na een paar minuten fluister je dat je dat je gaat komen. Ik haal mijn penis uit je en sta op. Ik veeg alles van je bureau af en je komt erop zitten. Je voeten op de tafel en je benen wijd. Ik laat er geen gras over groeien en ik begin je opnieuw te beminnen. Ik neem je als nooit tevoren en het zweet loopt van onze voorhoofden af. Als ik het niet meer kan houden, haal ik mijn penis uit je en spuit je lipjes onder. Ik pak je op, leg je op bed en kom naast je liggen. In mijn armen val je in een diepe slaap…

Aantal keer bekeken: 8848
Waardering: 7.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online