Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

rik the ripper.

U leest om dit moment het verhaal rik the ripper gepost door joshke. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: joshke
Gepost op: 2009-10-10

Verhaal:

rik the ripper
Let op!!

Een griezelverhaal voor de wat grotere kinderen!!!!!!



Rik was een doodnormale jongen en was zeventien jaar oud.

Hij was heel aardig tot op een dag zijn vader dood ging....

Niet veel later toen zijn moeder zelfmoord pleegde, moest hij bij een pleeg gezin

Toen de politie eens kwam kijken hoe het ging met Rik, lag iedereen van de familie dood!!

Bij iedereen waren hun hart en darmen er uitgesneden, en er lag een briefje bij:

''Ik ben Rik the ripper en zal iedereen op mijn pad doden!!''

Een week later was de familie de Grote vermoord, en ook hun hart en nieren uitgesneden....

Weer lag er een briefje:
Ik ben Rik the ripper en heb weer toegeslagen.......


Ik zei het toch!, o nee zei de agent we zitten diep in de nesten met die Rik the ripper!!

En een week later... de familie Doorens...

Een week later...de familie Geron...

Nu is het genoeg, zei de agent, ik dood die ripper!!

Een week later lag de jongen, Rik ,dood op de grond met zijn hart en nieren er uitgesneden...

De agent zei; Het lijkt er op dat hij zich zelf heeft vermoord toen hoorde ze een stem.........

Hallo ik ben rik the ripper...

Aantal keer bekeken: 3118
Waardering: 6.95 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online