Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

rubberen kutjes.

U leest om dit moment het verhaal rubberen kutjes gepost door wim decaluwee. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: wim decaluwee
Gepost op: 2006-12-4

Verhaal:

rubberen kutjes
Vervolg op ‘melkhuisje (3)

Ons nieuw ‘melk-huisje’ zag er perfect uit !
Een gewezen welness-center dat wegens wanbeheer ‘overkop’ was gegaan werd openbaar verkocht en na een zenuwslopende sessie aan ons toegewezen. Ons laatste spaargeld zat erin maar we geloofden dat er toekomst inzat voor ons.

Hier konden we onze services eindelijk ten volle uitwerken.
Alles werd weloverwogen ingericht en voorzien van de nodige toestellen en accessoires. Wij gingen de wereld rond (op het net) om het laatste nieuwe van nieuwe aan te schaffen en zo uniek te zijn in het land.
Wij ronselden personeel onder gewezen klanten en al gauw stond er een prima équipe klaar van een 20-tal vrouwen (jong en oud) en 5 mannen, waaronder ikzelf.

Onze specialiteit bleef het melken van geile zwangere vrouwtjes. Daarvoor hadden we verschillende ruimte en verschillende arrangementen. We leerden vrouwen hoe zichzelf manueel te melken, we leerden ze om hun tieten af te kolven met allerlei apparaten, die ze ook konden aanschaffen bij ons.
We gaven groepssessies en individuele sessies. Veelal bij die groepssessie kregen we op het eind een ware orgie van opgegeilde zwangere sletjes die met elkaar in de weer waren.
Af en toe werd dit door ons ook aangemoedigd. Zo zetten we een reuze dildo in het midden van de ruimte, vast op een laag tafeltje. Bij het begin werd dan gezegd dat diegene die het meeste melk produceerde op het eind op de dildo kon plaatsnemen en zichzelf kon laten verwennen door de rest van de groep.
Ik was erbij toen een 20tal moedertjes hun eerste sessie volgden over het zelf leegmelken van hun tieten met de blote handen. 40 geweldige tieten in één ruimte, 40 melkbollen, opgezwollen en smekend om geleegd te worden….. De kleinste een cup C de grootste wel een E !
Kelly, onze instructrice, zat midden voor de halve cirkel en startte haar massage. Zij was een maand geleden bevallen en produceerde nog elke dag een overvloed aan lekkere melk. Al gauw steeg een gegiechel en een gekreun op uit de ruimte. Veel van hen hadden een vriendin meegebracht en het duurde dan ook niet lang of ze zaten aan mekaars borsten om te helpen of om te verduidelijken wat Kelly had getoond.
Je zag zo dat de geilheid onder hen steeg met de minuut.
Er zaten er al voorover gebogen op handen en knieën, hun melkzakken recht naar beneden hangend. De sfeer zat er in en niemand geneerde zich nog voor een ander.
Ik zag twee jonge sletjes van nog geen 20 denk ik die als hongerige biggetjes elk een tiet afzogen van een oudere vrouw die met gesloten ogen lag te genieten van die behandeling en het geile kutvocht zo uit haar snee liet lopen, de vloer op. Later vernam ik dat het moeder en haar twee dochters waren !!!
Ons motto was en is nog steeds, eens de informatie gegeven , zijn de deelneemsters vrij om die toe te passen zoals ze zelf willen.
We zijn geen school of dokterskabinet. Ons doel is om zwangere vrouwen hun geilheid te laten beleven en zich zo ontspannen mogelijk te laten voelen.
Vandaar dat het geen probleem was toen ik zag dat drie vrouwen met hun gezicht naar elkaar zaten in kleermakerszit en daarbij met hun handen in elkaars kutje zaten te roeren.
Aan hun rode doorlopen tepelhoven te zien zag ik dat ze al flink afgemolken waren, ze waren nat van het melkgeil, dus dat hadden ze al achter de rug. Nu wilden ze nog lekker geil klaargemaakt worden door collega – melkteefjes. En gelijk hadden ze. Met één hand trokken ze aan hun spenen en met het ander vingerde ze de ander haar neukgleuf. Ze keken elkaar de hele tijd recht in de ogen en probeerden zo gezamenlijk tot een hoogtepunt te komen wat hun aardig lukte. Gans de zaal schrok een beetje op toen die drie uitbarstten en diep dierlijk geschreeuw uitbraakten. Orgasme in de derde graad noemen ze dat. Waarschijnlijk door het ongecontroleerde schokken was er één met haar handvolledig in de andere haar kut geschoven… tot haar pols zat ze erin.

In een andere hoek zat een wijfje met een heerlijk opgespannen buikje waarop twee overheerlijke, lichtjes gebruinde melktieten lagen. Cup D ongeveer. Mooie ronde, volle uiers. Haar ogen zaten vol geile voldoening. Anderen wezen me erop dat naast haar enkele kommetjes met melk stonden. Allemaal van haar. Zelf afgekolfd en ook laten afkolven. Geen druppel ging verloren. Zij had maar één doel. De dildo ! Ik had er nog niet aan gedacht maar het uur was bijna om en het moment was daar om de melkbollen te wegen.
Elke deelneemster werd gevraagd haar tieten op de weegschaal te leggen en zo het verschil in gewicht te laten opmeten met het begin van de sessie.
Carla, over wie ik het net had, bleek een liter te hebben afgetapt uit haar beide uiers !
Een liter, een hele melkfles vol is dat !! en nog zagen haar geweldige tieten er niet afgelebberd uit. Ik had spijt da ik haar niet had opgemerkt bij het begin van de sessie …. Ik zou haar uier wel eens in volle toestand willen gezien hebben …

Vol spanning in haar ogen kroop ze naar het midden van de zaal en ging voor de dildo zitten. Nog even trok ze aan haar spenen en spoot ze een melkrest op haar handen om zo haar inmiddels gezwollen kut in te wrijven en klaar te maken voor die super-pik. Ze zette haar lippen ertegen en toen pas werd duidelijk dat deze dildo bijna de size van een kinderkopje had !!! De andere koetjes zaten met opengesperde mond zenuwachtig af te wachten en hier en daar werd er nog hevig verder gevingerd of aan de spenen getrokken…..
Carla liet zich zakken en probeerde eikel binnen te schuiven hetgeen niet meteen lukte. Haar kut ging zover open als ze kon en dat was al heelwat maar nog niet voldoende. Ze zuchte heel zwaar en op haar gezicht was een pijnlijke grimas af te lezen. Een viertal wijfjes die dit zagen knikten naar elkaar en namen Carla onder haar dijen en onder haar armen beet en waardoor ze enigszins ontspande en haar kut zich millimeter per millimeter gaf …. De vier wijfjes schoven haar telkens rustig op en neer over die machtige eikelkop tot ze plots, zonder voorafgaand signaal Carla eigenlijk lieten ‘vallen’ en de zwaartekracht haar werk lieten doen. Carla ‘viel’ over de eikel en schoof op de pik naar beneden met een huil die ze tot in Rusland moeten hebben gehoord !!!!! Verstijfd keek ze voor zich uit en een seconde was het muisstil in de zaal. Die pik van wel 30cm hoog en 10cm dik zat in haar kut !!! Carla huilde en tierde nog eens hard en de vier namen haar terug op en tilden haar tot omhoog van de dildo uit schrik voor wat ze misschien hadden aangericht. Maar eens de eikel in zicht kwam sisde Carla venijnig “zakken – zakken – laat me los laat me los� deze geile zwangere slet wou terug op die stam gaan zitten ! o o o ik zit vol riep ze ik zit vooooooool – laat m spuiten doe m spuiten ik wil alles erin nuuuuuu ……….
en toen viel ze flauw
enkele helpsters trokken haar voorzichtig van het plasticmonster af en verzorgden haar tot ze weer bij bewustzijn kwam … de voldoening in haar ogen was voor mij een geruststelling …. Oef dit was goed afgelopen ….



Wil je nog meer lezen over onze ervaringen ? stuur me dan aub een mailtje ! hoe meer hoe liever
Alle suggesties zijn welkom

wiimdecaluwee@hotmail.com (twee i’s)




Aantal keer bekeken: 20106
Waardering: 6.21 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 4 bezoekers online