Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

rune en zijn 2 papas.

U leest om dit moment het verhaal rune en zijn 2 papas gepost door wendy Borré. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: wendy Borré
Gepost op: 2007-10-30

Verhaal:

rune en zijn 2 papas
Het begon allemaal zo een 6 tal jaar geleden, toen ik zo naar een kind begon te verlangen.
Overal waar ik kwam zag ik zwangere vrouwen of pasgeboren baby’s.
Ik wist het wel zeker ik was klaar voor een kindje.
Die zelfde avond heb ik lekker gekookt en daarbij een goed wijntje.
Zo heb ik mijn man verteld over mijn gevoel, en vroeg hem of hij het zag zitten om stilaan aan kinderen te beginnen.
Maurits hield ontzettend van kinderen, hij ging met ze om alsof hij zelf nog een kind was, altijd lachen, spelen en plagen.
Dit zag ik met de kinderen van zijn zus Eva.
Dus ik dacht dat hij er ook wel klaar voor zou zijn.
Hij legde zijn bestek neer en nam een grote slok van zijn wijn.
En dan kreeg ik van hem een rare reactie, hij wilde wel zei hij maar “ het zal toch niet lukken”.
Even stond ik aan de grond genageld en wist niet hoe ik hierop moest reageren.
Ik ben er verder niet op in gegaan ik wilde het wel maar ik kreeg geen woord meer over mijn tong, ik ben dan ook meteen verder beginnen eten.
Nochtans had ik geen honger meer.
Ik wou mijn man liever niet recht in de ogen kijken, ik was bang dat ik in tranen zou uitbarsten.
Dan zei hij stil dat het goed was en dat ik de pil mocht laten.
Maurits woorden spookte nog steeds door mijn hoofd” het zal toch niet lukken “.
Nachten heb ik wakker gelegen.
Ik had zo gehoopt dat hij blij zou zijn, nee integendeel zijn ogen spraken boekdelen.
Ik had zo graag even in zijn gedachten geleefd.
Na 7 maanden was ik nog niet zwanger en ik werd toch wel een beetje ongeduldig.
Iedere maand werd de teleurstelling groter.
Er moest toch iets mis zijn, zou hij dan doen alsof hij klaar kwam als we seks hadden.
Dat kon gewoon niet, ik zou het gemerkt hebben.
Na een paar dagen zoeken naar mijn woorden stapte ik naar Maurits toe en vroeg naar meer uitleg.
Hij keek me verbaasd aan en zei dat hij hierop gewacht had.
Dan vroeg hij me om even te gaan zitten.
Dit deed ik dan ook, toch hield ik mijn hart vast, ik was zo bang dat hij ging zeggen dat hij me niet graag meer zag.
Hij zei me dat ik een andere weg moest gaan zoeken om zwanger te worden.
Hij kon het me niet geven.
Ik kreeg het moeilijk en vreesde voor het ergste.
Hij nam mijn hand vast en begon zijn verhaal.
Enkele jaren geleden nog voor we samen waren heeft hij een ongelukje gehad en is zo geopereerd aan zijn edele delen.
En is door de dokter op de hoogte gebracht dat kinderen krijgen geen gemakkelijke opdracht ging zijn.
Die dokter is ondertussen Maurits zijn beste vriend geworden.
Steven is gespecialiseerd in operaties ( toen nog wel student).
Even was ik geschrokken en heb mijn man stevig vast genomen.
We hebben samen gehuild en hier lang over gepraat.
We hebben dan ook besloten om een afspraak te maken met een gynaecoloog om te zien dat er geen andere oplossing mogelijk was.
De dag erna heb ik meteen gebeld voor een afspraak.
We hadden geluk we mochten die zelfde dag nog langs komen.
Samen met de dokter besloten we om wat testen te doen.
Eerst moest mijn man staaltjes binnen doen, daaruit bleek dat de beweeglijkheid van de zaadcellen niet optimaal was.
De paniek sloeg bij mij al over, maar we besloten om verder te gaan.
Toen ontdekte we dat mijn mannetje een enorme varicocéle had. ( een spatader in het scrotum, het zaad warmt hier te veel door op en gaat dus minder functioneren.)
Er werd met een echo, ook een afwijking op de testis (zaadballen) gezien, die een voorstadium kunnen zijn voor zaadbalkanker.
Een zwangerschap is voor ons nu wel heel ver weg.
De dokter kwam met het voorstel om Maurits zijn sperma handmatig in te brengen bij mij.
Dat vonden we fantastisch, maar dan begon hij over het prijskaartje dat eraan vast hing.
Dus een oplossing was er wel, maar financieel voor ons niet.
We hebben van alles geprobeerd, de bank wilde ons geen lening meer geven.
We hadden net geleend voor ons huis, dus een extra lening was niet van toepassing.
En niemand die het wilde of kon voorschieten.
We waren enorm teleurgesteld.
Minstens 1 maand hebben we geen woord meer gezegd hierover, tot op een avond dat Maurits aan me vroeg van wie ik buiten hem ook wel
Een kind zou willen.
Ik werd er erg stil van, en eigenlijk ook wel een beetje boos.
Ik schaamde me om tegen mijn eigen man te moeten zeggen wie ik ook wel leuk vond.
Twijfelen deed ik geen minuut om te weten wie ik moest kiezen.
Maurits wist maar al te best dat ik zijn vriend Steven erg leuk vind.
Dus stelde Maurits me voor om seks te hebben met Steven tot ik zwanger was.
Ik kon me dit heel moeilijk voorstellen, en vroeg of hij ermee lachte of dit uit de grond van zijn hart kwam.
Op zijn gezicht was geen enkel spoor van een glimlach te zien, hij meende het dus.
Ik ging toch akkoord, want ik zag mijn man graag.
Die zelfde avond hebben we Steven gebeld en gevraagd dat hij even wilde komen.
Nog geen uur later werd er al gebeld aan de deur.
Hij was er al, dit was snel.
Steven zat nog niet neer, en Maurits viel al meteen met de deur in huis.
We hebben er met 3 overgepraat en zijn tot het besluit gekomen het wel te doen, dit telkens met 1 dag ertussen.
Maurits had wel enkele voorwaarden.
Die waren dat we enkel seks mochten hebben zonder voorspel, kussen en het aanraken van de borsten.
Ook mochten we enkel seks hebben als hij niet thuis was.
Steven en ik keken elkaar aan en knikte als 2 pubers dat het in orde was.
We konden ons ook geen seks voorstellen met deze dingen.
Ten slotte kwam er geen liefde aan te pas.
Ik was wel blij dat Maurits soms enkele dagen van huis was voor zijn werk, hij was verkoopsdirecteur en moest geregeld over en weer naar het buitenland voor een beurs.
Zo voelde ik me beter bij het delen van mijn bed met een andere man.
We hielden dit even vol, maar na 3 weken vertelde Steven me dat hij het moeilijk vond hier nog mee door te gaan.
Hij was van me beginnen houden, en was bang dat hij te ver zou gaan.
Hij wilde verder gaan met me en wilde me kussen en aanraken.
Ik moest het toegeven, ik wilde dit ook.
Steven en ik begonnen te kussen
Dus we hielden ons niet langer aan de afspraak.
In het begin toen we hiermee begonnen dacht ik tijdens de seks aan mijn man, maar toen we merkte dat er toch meer liefde kwam piepen en ons niet meer konden houden en er hevig werd gevreeën, dacht ik geen minuut meer aan hem.
Dit kwam ook wel doos Maurits, hij wilde me geen seks meer geven omdat hij zich schuldig voelde.
Telkens ik ook maar de moeite deed, werd ik steeds afgewezen.
Zelfs kussen werd voor hem te veel.
Als ik erover praten wilde dan negeerde hij mij.
Voor mij was de verleiding te groot, ik genoot ervan.
Er waren zelfs dagen dat we 2 x per dag seks hadden.
Ik kon mijn gevoelens voor Steven niet meer te baas.
Als Maurits uitwerken was en enkele dagen van huis was, sliep Steven bij mij of ik bij hem.
Het was zelfs zo erg dat we het zo spannend vonden dat steven me ’s middags belde om me op de hoogte te brengen wanneer zijn laatste operatie was.
Zo zorgde ik dat ik een half uur later in het ziekenhuis was.
En zo konden we samen douchen in de doktersruimte.
We vonden het zo spannend om niet betrapt te worden.
Gelukkig niet, want dit had steven zijn baan kunnen kosten.
Ik voelde me zo super bij hem.
3 maanden verder begon het allemaal met heel slecht slapen en de hele dag misselijk zijn.
Niks kunnen eten en overgeven, maar ik wist niet waar het vandaan kwam.
Ik moest ook heel vaak naar het toilet, maar het plassen deed geen pijn dus het kon geen blaasontsteking zijn.
Die had ik wel vaker gehad dus dat verschil kon ik wel merken.
Ik stond voor een raadsel en had geen idee wat er met mij aan de hand kon zijn.
Uiteindelijk ben ik naar de dokter gegaan.
Toen ik daar was vroeg hij mij of ik zwanger kon zijn.
Dat was iets waar ik nog niet bij stil had gestaan, want ik kreeg mijn maandstonden nog.
Dus ik vertelde de dokter dat dit wel mogelijk was.
Hij wilde me dus even testen, toen hij terug kwam zag ik het meteen aan zijn gezicht.
Ik was dus zwanger!
Op dat moment kwam ik even lucht te kort ….
Toen ik een beetje was bijgekomen realiseerde ik me dat ik de sex met Steven moest opgeven.
En dat wilde ik nog niet, dus hield ik het nog even voor mezelf.
Een maand later heb ik het uiteindelijk toch verteld.
Ik had Steven uitgenodigd voor een etentje samen met mijn man en ik.
Ik kookte allemaal kleine dingetjes, ze vonden dit raar en lachte steeds.
Ik zag hoe Maurits en Steven plezier hadden.
En dan deed het me pijn dat ik Maurits dit aangedaan had.
Ik sloot het etentje af met beschuit met muisjes.
En dan pas drong het hen door dat ik zwanger was.
We hebben dit uitgebreid gevierd, voor de mannen had ik champagne en voor me zelf sinaasappelsap.
De seks is dan ook gestopt en zijn mijn gevoelens voor een groot deel weg gegaan.
Ik ben dan ook volledig voor mijn huwelijk gegaan.
Toch voelde ik me schuldig, en heb aan mijn man alles opgebiecht wat er in de slaapkamer heeft afgespeeld.
Toch begreep hij mij volledig, wat ik echter niet begreep.
Hij had niet anders verwacht zei hij.
Hij had ingezien dat hij me op seksueel vlak dik in de steek had gelaten.
Zand er over was het enige wat hij nog te zeggen had en wilde er verder niets meer over horen.
Hij had er geen probleem mee te weten dat het kind eigenlijk niet van hem was, hij was gewoonweg super blij.
Het was zover, Maurits moest eigenlijk gaan werken, ik was zijn hemd nog aan het strijken toen mijn water brak.
Ik was enorm geschrokken en begon luidkeels te roepen.
We zijn paniekerig naar mijn spullen beginnen zoeken.
Ik was 3 weken vroeger dan verwacht klaar om te gaan bevallen.
Gepakt en gezakt zijn we richting hospitaal vertrokken.
Steven was op dat moment aan het werk, maar Maurits stond erop dat hij bij de bevalling was.
Voor mij geen probleem, ten slotte was het ook een beetje zijn kind.
Toen we daar aan kwamen had ik al 6 cm opening, het kon wel eens snel gaan.
Ondertussen was Steven al op de hoogte gebracht door zijn collega’s.
Hij liet zijn patiënten wachten en vertrok richting kraamafdeling.
Ik lag al op bed toen Steven binnen kwam, diep van binnen deed het erg raar ik voelde een vonk tussen ons.
Maar die werd snel onderbroken door een wee.
De verpleegster kwam nog eens polshoogte nemen, ik had al 9 cm opening.
De dokter werd gewaarschuwd, ik kon gaan bevallen.
Tijdens de bevalling stond Maurits steeds naast me en hielp zeer goed.
Steven hield zich op afstand en ging achter me staan.
Dit deed hij uit respect voor Maurits.
Hij heeft niet 1 keer wat gezegd of me aangeraakt, hij liet het volledig over aan ons 2.
Hij heeft alleen in mijn oor gefluisterd “ ik hou van je “.
We wisten niet of ons kindje een jongen of een meisje was.
De namen hadden we al wel, deze hebben we bewust samen met Steven gekozen.
Een meisje zou Daria genoemd worden en een jongentje Rune.
Na 20 tal minuutjes persen was onze zoon Rune geboren, het was wel super romantisch om 2 mannen waar je van hield aan je bed te zien huilen van blijdschap.
Steven heeft na Maurits, Rune heel even in zijn armen genomen.
Dit duurde niet lang, hij gaf hem aan mij gaf me een kus op de mond en ging huilend de kamer uit.
Ik wist dat Steven het moeilijk had met de geboorte van eigenlijk zijn zoon.
Verder werd er niet meer gepraat over het feit dat Rune niet van Maurits was.
Rune droeg ook Maurits achternaam.
Toen Rune 2 was begonnen de problemen pas echt.
Rune leek sprekend op zijn natuurlijke vader, hij had de zelfde grote blauwe kijkertjes en zijn gezichtje leek ook op dat van zijn vader.
Maurits kon hier niet echt mee om, maar toen we op een feestje waren en mijn vriendinnen Kato en Maaike tegen elkaar zeiden dat Rune op Steven leek was de maat vol voor hem.
Hij besloot bij me weg te gaan, hij had hier geen zin meer in.
Het ergste was dat hij met zijn zoon geen contact meer wilde.
Ik hoopte dat dit nog over zou gaan, maar ik hoopte verkeerd.
Het werd zelfs erger, hij liet de scheiding door gaan.
De rechter besloot dat Rune om de 2 weken naar zijn vader moest voor een weekend ( niemand wist dat hij eigenlijk zijn zoon niet was).
Maurits ging niet akkoord en vroeg een DNA onderzoek aan.
Die wees uit wat we al wisten Rune was van Steven.
We horen of zien Maurits nu niet meer,
Ik weet ondertussen alleen dat hij opnieuw getrouwd is en ook dat hij verhuisd naar een andere stad.
Ons huis werd dan ook verkocht.
We zijn nu 2 jaar verder en is Rune al 4.
Steven heeft zijn eigen zoon herkend en nu draagt hij Stevens achternaam.
Steven en ik zijn een relatie begonnen, en woon ik ondertussen bij hem.
Rune hebben we wel op de hoogte gebracht, omdat we vonden dat hij hierop recht had.
Natuurlijk hebben we niet alles in de details uitgelegd, het zou voor hem een hele schok zijn.
Ook onze familie en vrienden hebben we op de hoogte gebracht, even waren ze geschrokken.
Ze hebben hem wel met open armen opgevangen.

Aantal keer bekeken: 4204
Waardering: 8.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online