Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

samen met je enge leraar op kamp(op de fiets).

U leest om dit moment het verhaal samen met je enge leraar op kamp(op de fiets) gepost door xSan. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: xSan
Gepost op: 2010-6-8

Verhaal:

samen met je enge leraar op kamp(op de fiets)
We gaan op kamp! Jippie. ik stap op de fiets en ga naast mijn beste vriendin fietsen emely. het is best ver fietsen we zouden anderhalf uur op de fiets zitten, dus we begonnen maar vast met praten. de hele klas stond klaar en we vertrokken. emely en ik lachten en roddelde verder over de afgrijselijke stipjes jurk van lisa. haha het is net een picknickkleed. haha je hebt helemaal gelijk emely, Kom we gaan achteraan fietsen. We sluiten achter in de rij aan achter Tobias en jochem, gezellig beetje klieren met de jongens altijd leuk op kamp. we reden het schoolplein af en onze leraar(marco) kwam achter ons fietsen. we hadden niks door een fietsen verder. Wedden dat jij niet op 1 wiel kan fietsen! Denk je dat Tobias? let jij dan maar is even op ventje! Jochem trok zijn stuur omhoog en sjeeste over de weg op 1 wiel totdat iedereen plots remde en Jochem van zijn fiets afviel. Jochem! gaat het? ik ren naar jochem toe, hij bloed aan z'n hoofd! ik bkte naar voren om zijn wond beter te beken emely kwam er ook aan gerend. samen bukken we over Jochem heen. Ik schrik er zat iemand aan m'n kont. Ik kijk achterom maar daar is iemand. Is er wat San? ehm nee hoor emely niks aan de hand, hoe is het met Jochem? dan zie ik marco staan hij zegt dat alels goed met jochem is maar dat ze even naar de dokter met hem moeten om zijn wond te hechten. Balen zeg! Tobias vloekt zacht en stapt weer op de fiets. Ik denk nog na wie zat er aan me? en hoe kan hij in het niets verdwenen zij? Wat is er San je zit zo voor je uit te staren, het komt echt wel goed met Jochem hoor hij heeft alleen een glip in z'n hoofd. Ojeh ja natuurlijk stamel ik er snel uit. Emely lijkt het al weer vergten te zijn en praat opgewonden verder over de jurk van lisa; rood met witte stipjes niet om aan te zien, haha het is net een kabouter zo. ik lach Emely is grappig, daarom is ze ook erg populair ik bof maar met zo'n vriendin als zij. Op de fiets praten we nog wat Tobias is naast ons komen fietsen en Marco fietst vlak achter ons ik voel zijn ogen in m'n rug prikken. het is een raar gevoel alsof ik achtervolgt word.nouja ik laat niks merken aan de rest en vergeet het ik lach samen met emely en tobias. Dan fluisterd emely: ik vind Marco zo'n engerd, hi jkijkt telkens naar m'n borsten, i kword er bang van. Hij kijkt ook telkens naar mijn borsten! Tobias dat is iets heel anders, dit is serieus ik vind hem ook een engerd. als marco naast ons komt fietsen valt het stil. Hallo meiden, hoe haat er mee hebben jullie een beetje zin in kamp? ehm... ja hoor het lijkt me super. ik hoor Tobias grinniken ik zie hoe emely opmerkt dat hij naar me kijkt zoals hij ook naar emely kijkt. Is er wat dames, jullie zijn plots zo stil, ben ik niet van jullie gewend. nOu geniet er maar van, zal niet vaak voor komen meester roept Tobias die iets voor ons is gaan fietsen. we lachen, Marco komt vlak naast me fietsen, Veel plezier meisjes en hij kijkt nog is naar mijn hempje dat niet al te hoog zit. Marco verdwijnt weer naar achteren en gaat in gesprek met de andere leraren. we fietsen snel naar iets verder naar voren en komen naast Tobias te fietsen. O mijn god zag je dat! je hebt helemaal gelijk emely ehet is een viespeuk! zouden de andere meiden dat ook opmerken? Ik denk het niet San,die zijn allemal nog zo kinderlijk die zijn hardstikke plat. Maar jullie niet heh? Tobias soms zijn er momenten dat je je mond moet houden, haha. de groep voor ons begint met remmen Pauze straks is het nog een kwartiertje fietsen dan komen we eindelijk op onze bestemming aan! We rennen naar een bankje toen en gaan zitten we gooien onze tassen met eten en chips naast ons neer. aah lekker zitten ik heb een zere kont roept emely. niet zo hard straks komt jullie engerd hem nog maseren zegt tobias. O mijn god doe dat maar niet bah het idee alleen alzo'n engerd achter je. Wat achter je emely? ehm een engerd stel je voor dat hij daar inees uit de bosjes sprong! Haha dat zou neit zo snel gebeuren hoor emely, denk er maar niet aan. dan loop hij weg. Pffiew dat ging nog net goed ik zie dat tobias zo juist de slappe lach heeft gekregen en bijna stikt in een koekje. naar een kwatier te hebben gepauzeerd springen we weer op de fiets. we fietsen weer achteraan, waarom zijn we dan ook zo sloom. Ik ben vermoeid en buk wat naar voren. dat kan makkelijk op een opoefiets ik heb een knalgroene en Emely heeft een zwarte. fijn zo de wind door je haar Dan vliegt er plot een vliegje acher m'n hempje. Shit! er zit een vlieg achter m'n shirt. Emely moet lachen, haha nou San pak hem er maar snel uit. ik graai met m'n hand achter m'n hemd. Ik kijk op en zie dat marco weer naast ons is komen fietsen. ik schrik en gooi snel dat irritante vliegje weg. Haha zat er een vliegje achter Sandra? ehm ja haha, maar hij is nu al weer weg. oke dan is het goed.
waarom moest ik nou zo nodig mijn nieuwe hemdje aan deon hij kijkt voordurend naar m'n borsten grr. maar dan ga ik weer, Dag dames. we zijn er bijna gelukkig ik fiets nu rechtop verder ik heb nognooit zoiets schamends mee gemaakt! gelukkig daar is de boederij waar we ons kamp houden. Dan zet Marco een liedje in, We zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal! de hele klas zingt mee emely en ik doen maar gwn mee, we zullen het ons wel verbeeld hebben wat marco deed.



Als jullie willen weten wat er allemaal op kamp gebeurt met emely en sandra. geef dan een goed cijfer dan weet ik of jullie het een goed verhaal vond. anders zit ik nu voor nisk het tweede deel te schrjfen.
Groetjes Mij x


Aantal keer bekeken: 4467
Waardering: 6.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online