Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

samen naar het naaktstand....

U leest om dit moment het verhaal samen naar het naaktstand... gepost door anoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: anoniem
Gepost op: 2011-5-3

Verhaal:

samen naar het naaktstand...
mijn vriend en ik zijn al 3 jaar samen, altijd samen seks gehad.. ookal was ik wel in voor wat verandering of spannende avontuurtjes,dacht mijn vriend hier vaak anders over.. je zou het bijna preuts kunnen noemen!




het was een hele warme dag geweest, ik had in de ochtend mijn vriend opgehaald om bij mij te komen de hele dag.
We hebben gevaren en wat leuke dingen gedaan.
We wilden graag seks hebben samen, dat kon alleen niet want mijn ouders waren thuis, en ons huis is vrij gehorig (en ik kan niet echt zachtjes doen)

Toen bedacht ik me dat er bij ons in de buurt een naaktstrand zat, het was niet echt een strand maar meer een groot grasveld bij een meer, met een klein stukje zand.
Ik opperde mijn briljante idee(vond ik zelf) bij mijn vriend.
Hij keek wat onzeker, hij leek niet echt zin daarin te hebben.
Maar ik bleef hem ervan proberen te overtuigen dat dit best nog eens leuk zou worden, we konden daar heengaan.. lekker relaxen en dan zouden we wel zien hoe het erop uitliep.

Toen we daar geparkeerd hadden moesten we een klein stukje lopen, mijn vriend liep zo stijf als pinokkio naast me, terwijl ik giebelde en veel praatte door de zenuwen!

Toen we daar aankwamen op het veld zat er alleen een man op een bankje, hij had gewoon zijn kleding aan.
We liepen een stuk het veld op en legde ons badlaken midden op het veld neer.
Ik ging lekker zitten, we rookte een sigaretje en toen ik omkeek was de man ineens weg.

mijn vriend ging plat op zijn rug liggen om zijn aansteker in mijn broekzak te doen,gretig keek ik richting zijn kruis...
Hij zag dat ik het aan het bekijken was en ineens ontdooide hij, hij deed zijn knoop open waardoor hij mij het start teken had gegeven.
Rustig kroop ik richting zijn kruis en ritste zijn gulp open.
Ik streelde over zijn boxer heen en merkte dat hij een stijve kreeg.
Vluchtig keek ik om mij heen of er iemand was, er was niemand.

ik haalde behendig zijn harde lul uit zijn boxer vandaan en begon kusjes te geven op zijn eikel, zijn lul werd steeds harder.
Ik likte en zoog aan zijn ballen waardoor hij zachtjes begon te kreunen.
Gulzig begon ik aan zijn harde lul te zuigen en kneep ik zachtjes in zijn ballen.
Hij pakte pijn hoofd vast en begon me keihard in mijn mond te neuken.

Hij haalde na een paar minuten zijn lul uit mijn mond vandaan en zei vervolgens dat er weer iemand op het bankje zat.
het was een man, en hij keek naar ons.
Mijn vriend voelde zich ongemakkelijk,maar het wond me eigenlijk alleen maar meer op.
Ik voelde mn kutje natter worden en begon hem weer gulzig te zuigen, wat kon het mij nou rotten, we waren immers op het naaktgedeelte!

Ik voelde zijn pik direct weer harder worden in mijn mond.
Ik stopte met zuigen en ging op mijn knieen zitten en begon me uit te kleden tot ik helemaal naakt was.
Mijn vriend duwde me op mijn rug en begon me diep te stoten, ik belande in een roes en voelde niets anders dan zijn harde lul diep in me.
Hij hijgde en kreunde en hierdoor voelde ik een orgasme opkomen.
Toen ik bijna op mijn hoogtepunt was keek ik opzij, er stond een man op nog geen meter naast ons!!
Mijn vriend stopte en deed zijn broek weer dicht.. daar lag IK dan, helemaal naakt.., ik voelde het schaamrood op mijn wangen gloeien maar bleef rustig liggen.
Mijn ogen gleden langs de man, hij was strak in pak en niet onaantrekkelijk.
Mijn ogen stopte bij zijn kruis, waar hij met zijn hand overheen wreef.

mijn vriend beveelde me om aan te kleden maar ik bleef liggen, het leek alsof ik niet anders kon..
De man glimlachte naar ons, en zei tegen mijn vriend dat het okee was en dat hij zich niet druk moest maken.
De man stak een sigaret op, en keek me lang aan... 'je bent mooi meisjé' zei hij rustig, terwijl hij nog steeds met zijn hand over zijn kruis wreef.
als of het de normaalste zaak van de wereld was vroeg hij of hij mee mocht doen.
het leek of het schaamrood van mijn wangen op knallen stond, en ookal wist ik dat mijn vriend hier niet van gedient was wond het me ontzettend op.

'natuurlijk mag je meedoen' zei mijn vriend uit het niets!
Ik keek hem beduusd en verbaasd aan, hier hadden we altijd de grootste ruzies om, niemand kwam aan zijn meisje. 'weetje het zeker?' vroeg ik.
Hij wist het zeker, een nieuwe ervaring vond hij het.
Mijn vriend duwden mijn benen wijd en begon me gretig te likken.
Hij stopte 2 vingers in me en begon me gigantisch te verwennen.
Ik voelde me ongemakkelijk, totdat ik een orgasme op voelde komen, ik kreeg het heet en begon te kreunen.. ik keek naar de man.
Hij stond zichzelf af te trekken.

het geil liep m'n kutje uit en stotend en gillend kwam ik klaar, de man kwam op zijn knieen zitten en duwde zijn lul in mijn mond en wild begon ik te zuigen.
Mijn vriend begon me diep te stoten.
De man trok zijn lul uit mijn mond en beveelde mijn vriend uit mij te gaan.

Ik begreep er niets van, maar ineens tilde de man de op en zette mij op zijn keiharde lul, ik sloeg mijn benen om zijn zij, waardoor mijn vriend achter mij ging staan en me in mijn kontje begon te neuken, ik was helemaal gevuld en het geilde me ontzettend op.
Ze stootte me in allebij de gaatjes diep en ik voelde weer een orgasme opkomen, gillend kwam ik, zo lekker was het!
Mn kutje en mn kontje stonden zo strak dat de mannen het niet meer ophielden, en ik voelde aan beide kanten het sperma in me gespoten worden.

Uigeput lag ik op het badlaken.. maar volledig voldaan.
Ik had dit nooit verwacht, zeker van mijn vriend niet.
We spreken nog steeds altijd af, en het is altijd even 'geilzellig' !!

Aantal keer bekeken: 17966
Waardering: 7.47 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online