Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

saw IIII.

U leest om dit moment het verhaal saw IIII gepost door AKIF OZTURK. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: AKIF OZTURK
Gepost op: 2011-3-20

Verhaal:

saw IIII
er was eens een moordenaar die 3 jaren geleden gestorven was maar ze machines van de dood werkten nog.dus elke avond werd er iemand ontvoerd. hun speelden met de mensen kat en muis spel naar die man vraagt die welke kleur wil jij.groen geel blauw of rood dat meneer zij jankend geel dat meneer keek naar boven er zat een bijl de bijl gin zo snel de hoofd ging er af dat volgende man zij jij bent een moordenaar ja dat klopt dat machine stuurt hem naar de messen au au schreuwde dat meneer maar die ging niet dood er kwamen ook messen op hem zen heup maar hij ging niet dood dat meneer wou hem doden en kwam bloedend naar hem rennen dat meneer ging naar links en dat man vade op de ketingzaag machines en ging dood.

Aantal keer bekeken: 2364
Waardering: 1.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online