Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

schooljongens.

U leest om dit moment het verhaal schooljongens gepost door bram weet het wel. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: bram weet het wel
Gepost op: 2008-1-26

Verhaal:

schooljongens
het was nog in mijn schooltijd toen ik samen met een klasgenoot bij hem thuis zat te wachten op twee meiden die zouden komen.
we waren toen ongeveer 14 jaar oud.
mijn klasgenoot,bram stelde voor om te kijken wie de grootste lul had en die mocht dan het lekkerste meisje neuken.
dus wij allebij de broek uit en trokken onze pikken stijf maar bij mij lukte het niet erg.
bram had dus de grootste van ongeveer 16cm.
toen we de meiden gingen bellen waar ze bleven kregen we geen gehoor dus we wisten wel dat ze niet meer zouden komen.
bram stelde voor om op zijn kamer te gaan strippokeren maar aangezien ik alleen kon jokeren werd het dus stripjoker
ik stemde in en na ongeveer 15 minuten zaten we allebij in onze onderbroek op de bank.
bram zei:ik heb al een stijve lul,en jij?
ik antwoorde dat hij bij mij nog aan het groeien was.
maar toen we naakt waren was mijn pik ook helemaal stijf.
bram begon zich af te trekken en ik deed hetzelfde.
als jij mij aftrekt trek ik jou af zei bram
ik vond het raar maar deed mee.
het was raar om een andere pik in je hand te voelen weet ik nog,anders dan mijn eigen pik die toch net zo groot was.
als jij mij pijpt,pijp ik jou was het volgende wat hij zei.
is goed maar hoe moet dat dan vroeg ik?
hij zei je neemt mijn pik in je mond en je zuigt eraan,simpel.
ik deed het maar niet goed genoeg want bram moest steeds mijn hoofd op en neer bewegen
het was wel een raar gevoel zo'n pik achter in mijn keel maar toen hij mij ging pijpen wist ik niet wat er gebeurde,wat was dat lekker.
bram stelde toen voor om te neuken maar dat durfde ik niet.
we hebben toen onszelf afgetrokken tot we klaarkwamen en net toen we weer aangekleed waren kwam zijn broer thuis,net op tijd.
weer thuis vond ik het maar een raar gevoel wat ik had gedaan maar nu,zo'n25 jaar later moet ik er vaak aan terug denken en zou ik het graag overdoen maar dan ook het neuken erbij.
ik zie bram wel eens in het dorp en vraag me dan af of hij er net zo over denkt.
misschien komt het er weer eens van?
jaaptrucker@gmail.com



Aantal keer bekeken: 20988
Waardering: 5.45 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online