Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

schoon zus is onzeker.

U leest om dit moment het verhaal schoon zus is onzeker gepost door ed. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ed
Gepost op: 2006-6-24

Verhaal:

schoon zus is onzeker
Het leek wel of Nicole ook in een soort van overgangsfase terecht kwam, zeg maar
de kritieke fase.
Een fase waarin een vrouw zich onzeker gaat voelen, of een
vrouw nog wel aantrekkelijk is voor haar man en voor andere mannen.
Waarom
niet?
De laatste tijd werd wel duidelijk dat Internet en de mogelijkheden die het biedt voor haar man erg in trek was.
De bloote vrouwen schoten over het scherm en sex kreeg ze in verband met zijn ziekte ook niet meer volledig.

Zo kwam het voor dat op een zatermiddag op een feestje in het westen, ik Nicole daar aantrof.
En wat verbaasde me? Nicole droeg een redelijke strakke broek en daarboven een vrij luchtig openvallende bloes.
De knoopjes waren zodanig gemonteerd dat je vrij regelmatig goede inkijk had op Nicole's rijpe borsten.

Zeker als Nicole zich iets voorover boog, werd het gedeelte dat altijd voor de zon verborgen was, heerlijk blank, dan zichtbaar.
Ik twijfelde even of Nicole uberhaupt wel een BH droeg en dus de stevigheid van haar borsten het geheel recht naar voren hield!! Op een gegeven moment betrapte Nicole me erop, de vrouw keek me aan, en als ik kon blozen dan had ik het zeker gedaan, maar Nicole glimlachte enkel naar me om vervolgens de armen tegen elkaar te drukken zodat het even afgesloten werd voor mijn ogen.
Maar al gauw liet ze het los zodat de gehele lading weer inzichtelijk werd.
Ook bij het verplichte dansnummerzag ik dat Nicole tegen de tafel aangeleund stond, zodat ik de contouren van deze vrouw in me op kon nemen! Nicole was afgevallen en zag er geweldig uit.
Ik moest me inhouden om geen stijve te krijgen.
Die avond zat ik alleen thuis en de deurbel ging.
Ik had gelukkig mijn badjas aan en kon dus snel de deur openen.
Het was Nicole!!!
'Hoi, ik zag nog licht branden, ik kwam net van mijn tante en dacht ik kom es langs!' riep ze vrolijk!
'Natuurlijk kom binnen!!' zei ik.
'Oh dus jij dacht, vanavond ga ik niet meer de deur uit, ik trek een badjas aan en ga het er eens lekker van nemen!!!' zei Nicole met een ondertoon.
'Ja waarom niet, het is een vermoeiende dag geweest of niet? Waar is je man?...' vroeg ik.
'Ach die zit weer te Internetten, de laatste maanden doet ie echt niets anders meer...'
'Ja misschien een goed moment om het daar eens over te hebben Nicole.....' zei ik
'Hoezo?...' zei Nicole terwijl ze op de bank ging zitten.
'Nou?...
uh ik zie dat ie toch regelmatig op webapgina's zit waar het vrouwelijk schoon te bezien valt....
uhm wat vindt je daarvan?..'
Ik zag dat de ervaren vrouw Nicole een beetje op de bank naar me toe schuifelde, haar stem werd zachter, alsof ze me iets in vertrouwen wilde mededelen.
'Ach...
weet je, de laatste jaren is het toch op het vlak van uh...
jeweetwel...
allemaal wat minder..
dat vindt ik op zich niet zo erg maar dit tja...
ik ......'
'Je moet het maar pikken.......' maakte ik af en Nicole keek me bevestigend aan.

'Ach ik dacht eerst dat het een fase was maar het is nu al bijna twee jaar zo.
Ik bedoel ik ben toch ook een vrouw? En dan ook nog es dat meisje op werk, die Anieka.....
waar sta ik dan..'
Ik schudde het hoofd.
'Ik begrijp het niet Nicole.....
ik bedoel een vrouw als jij zou dat toch nooit mogen accepteren?.....'
'Hoezo bedoel je...
een vrouw als ik..' zei ze, het was wel duidelijk dat ze naar complimentjes aan het vissen was en dat wist zij ook.
Meteen boog Nicole zich iets voorover zodat de randen, zijkanten van haar borsten in het bloesje zichtbaar werden.
'Nou...
ach jeweetwel wat ik bedoel.....' ik wilde haar ervoor laten werken.
'Nee, ik weet niet wat je bedoeld, er zijn zoveel die het over zich heen laten gaan....' zei Nicole stralend.
'Nou?....
ok dan het zou toch mogen dat een vrouw als jij, aantrekkellijk, mooie figuur met een sensuele uitstraling...' terwijl ik haar recht in de ogen keek.
Nicole lachte: 'ha ha haa grapjas....
en waar baseer je dat op......?'
'Nou ja...
uh je kleed je goed, je hebt een mooi figuur.....
je bent opwindend...!' zei ik Nicole lachte nog steeds.

'Ach dat was misschen 15 jaar geleden maar dat is nu wel anders...
maar toch lief van je hoor dat je dit zegt....maar uh.....' er viel even een stilte.

'Zeg nou es eerlijk ik ben niet mooi meer, kijk dan toch es goed!' en Nicole drukte haar borsten vooruit als ze tegelijkertijd enkele knoopjes van haar bloes losmaakte om er nog erotischere pose aan te nemen.
'Nou?...
nou hi hi' en de vrouw stond op draaide zich zijlings naar me toe en drukte haar kont omhoog en kromde haar rug.
Ze ging meteen weer zitten en sloot de bloes.
'Maar uh zeg nou es, vindt je me nu nog echt aantrekkellijk..' vroeg Nicole met een beetje onzekere stem.
'Ja wat ik van je zie.....
zo vaak zie ik je niet...
maar op zo een dag als vandaag met wat je nu aan hebt en zoals je net deed...
wow Nicole!.' en Nicole keek omlaag en zag nu dat er inkijk was in haar bloes,....
alsof ze dat niet wist!!!
'Och kijk nou...
je kunt zo in mijn bloes kijken! jongen toch! waarom heb je dat niet gezegd...
stoutert...' en Nicole stond op ging naast me zitten en gaf me een klapje op de schouder en stak een vinger in mijn zij om me te kietelen.
'Hee niet doen...
zal ik es bij jou...
hier....' en ik betaalde Nicole terug door haar ook even in haar zij te kietelen.
'Hi hi hi hi stop stop....' en Nicole bleef naast me zitten.
Ze deed helemaal niets, ze staarde in afwachting vooruit en ademde zwaar als ik nog even door ging met kietelen, maar het had nu niets meer weg van kietelen meer van strelen een aaien.
Ik keek opzij in haar bloes en zag dat Nicole nu helemaal geen BH aanhad! Nicole keek opzij, me recht in de ogen.

'Je bent ook al die jaren nooit veranderd he? Noem jij dat nou nog kietelen achh...' zei Nicole zacht.
Ik schudde het hoofd.
'Nicole, ik heb je van dag 1 al een aantrekkellijke vrouw gevonden, al zijn de bewoordingen in het verleden voor mijzelf wel anders geweest.'
'Hoe bedoel je...?' zei Nicole.
'Nou in mijn tiener en twinjaren noemde ik je ronduit: opwindend, geil en heet.
Vooral als je hoge hakken droeg met panties (Nicole glimlachte trots) dan werd ik gek.
Nu druk ik het wat subtieler uit....
maar.....'
'maar?....' zei ze
'Maar de boodschap is nog hetzelfde...' zei ik.
'Jongen wat stamel je toch allemaal....
kijk nou toch es...
vindt je dit nog spannend?...' en Nicole boog zich weer wat voorover als ze enkele knoopjes losmaakte en nu haar rijpe borsten nagenoeg in zijn geheel aan mij toonde.
'Nou?...'

Ik duwde Nicole langzaam op haar rug naar achteren op de bank als ik nu de knoopjes van haar bloes losknoopte en deed het opzij zodat Nicole's borsten nu naakt me aanstaarden.
Nicole keek me glimlachend aan:
'Nou is deze jongeheer gecharmeerd? Kan ditmeneer wellicht bekoren? hmmm?' Ik knikte als ik nu met mijn wijsvinger over de rondingen van Nicole's tepels liet gaan.
De tepel werd steeds harder en Nicole's haren begonnen recht overeind te staan.
'Jongen wat doe je nou ach hmm ach lekker is dit' Nicole sloot haar ogen als haar hand nu naar de andere borst gleed en Nicole zachtjes zichzelf langs de zijkant ervan langs streek.
Ik werd gek, we wisten alletwee dat dit zowat het diepst bewaarde geheim zou worden.
Heerlijk met je schoonzus het bed in, lekker neuken!! De jongen of vrouw waar je al die jaren over gefantaseerd hebt, nu ging het gebeuren! Ik boog me voorover en sloot mijn lippen om Nicole's tepel en zoog eraan.
Hard, keihard en stijf! Nicole kreunde diep als ik mijn tong nu om haar tepel liet kronkelen!
'OoooOOh jongen hmm lekker dit is lekker..!' ze opende haar ogen en kwam omhoog Nicole stond op en langzaam gleed de bloes van haar lichaam.
Nicole knoopte de broek los en liet deze op haar kuiten glijden.
Daar verschenen Nicole's dikke dijbenen, en kuiten, strak, altijd strak geweest.
Daaronder droeg Nicole een slanke, witte kanten G-string.
Ik moest slikken als Nicole zich glimlachend omdraaide en haar enorme, beetje uigezakte cellulities billen.


Nicole stapte statig uit de broek.
Onder de broek droeg ze glanzende zwarte pumps en witte kanten sokjes.
Daar stond Nicole nu, ze tilde haar haar op en nam een pose aan.

'OooOoh zeg me alsjeblieft dat ik nog aantrekkelijk ben...jongen toe......
zeg me de waarheid...' stamelde Nicole.
Ik stond op ging achter Nicole staan en drukte mijn kruis tegen Nicole's billen aan en terwijl ik haar droog neukte greep ik haar bij de borsten.

'Hmmm Nicole oh Nicole je bent zo mooi zo heet, ik wil je ik wil je!!!ach achhh!'
Mijn badjas gleed open zodat mijn pik nu tegen Nicole's vochtige bilspleet aanreed.
'SOooOOOoOOh ik voel je jongeheer tegen mijn kont aan rijden OOOooOOoh heerlijk hmmmmm neem me dan jongeman hmmm!' kreunde Nicole.
Ik bekeek Nicole's heerlijke lichaam, die benen, gehuld in die sokjes, die pumps, die kuiten.
Wow!! Ik draaide Nicole om en de ogen van de vrouw bekeken mijn paal en kregen haar goedkeuring.
'Hmmm wat een heerlijk mooie jongeheer heb je daar tussen je benen jongen hmmm komt dat nu door mij? hmm daar moet ik je toch even van af helpen....
hmmm' En Nicole's hand omklemde mijn pik als ze me nu langzaam begon af te trekken.
'Ohhhh Nicole neem hem in je mond....
alsjeblieft!' smeekte ik deze rijpe veertig jarige vrouw.
Nicole knielde tussen mijn benen en nam de tamp in haar hand.


'Wil je dat ik je lik?' ik knikte maar Nicole glimlachte.

'Nee luister es we zijn al VEEL te ver gegaan...
ik denk dat het beter is om nu te stoppen.
Vindt je ook niet?.......' Nicole keek omlaag naar mijn pik als ze erover heen streelde.

'Luister het is verleidelijk en ik zou het zo met je doen jongen....' zei Nicole zacht maar dit is niet goed (zucht) maar haar ogen bleven gefixeerd op de pik..
Ik kwam omhoog en legde mijn hand in de nek van mijn schoonzus en drukte mijn lippen op haar mond en onze tongen raakten elkaar aan.
'Hmmm nee niet doen hmmp hmmp ach ach ah ah hmmp hmmp hmmpp...' kreunde Nicole.
De weerstand van de vrouw nam af en ze was als was in mijn handen.
Nicole's omklemming nam weer toe en terwijl we elkaar tongden trok ze me harder af.

'Hmmmp hmmp ik kan je ook niet weerstaan, hmmm wie kan jou nou weerstaan hmmm lekker hmmm....
oh jongen toch hmmm het is fout maar ook zo goed hmm'
Onze lippen kwamen los en met zachte dwang duwde ik Nicole's hoofd omlaag richting mijn pik en Nicole opende automatisch half haar mond en Nicole's lippen gleden sluitend om mijn snikkel , even stopte ze maar ze realiseerde zich dat ze al tever was gegaan en er nu geen terugweg meer was.
'Hmmp hmmmp hmmmp hmmp.....' mompelde Nicole.
Mijn schoonzus ging nu tekeer, haar hoofd zakte omlaag en nam mijn paal diep in haar keel tot aan de wortel.
Ik voelde een geweldige zuigkracht en met kracht werd er spuug in mijn pisbuis gejaagd en ik werd door deze rijpe ervaren vrouw doorgeragd!! Even kwam Nicole omhoog en keek me smalend aan zo van
'Ik heb je'.
Met enkele lange halen van haar tong langs de onderkant van mijn lul waande ik me in de hemel die Nicole heet! Nicole fluisterde:
'Nou nou, wat een lekkere knots heb je hier tussen je benen joh! Ik kan hem nauwelijks helemaal in mijn mond nemen!' Nicole liet de paal los en ging op me zitten, langzaam liet de vrouw zich zakken terwijl ze de string opzij trok en ik voelde een gloeiendhete rijpevrouwenkut over mijn snikkel heen glijden!
'OooOOoooOOh ja ik voel hem in me glijden ooOOhh!' kreunde Nicole met halfgesloten ogen.
Ik nam haar tieten in mijn hand en kneep in haar blanke uiers.
Nicole zakte dieper totdat ie er helemaal inzat.
Nu kwam ze omhoog:
'AaaaAch wow wat een dikke heb jij hmm hij zwelt helemaal op hmmmmm....' en de vrouw zakte nu omlaag en omhoog en omlaag.
Nicole begon me nu te neuken, ze bereed me als een ervaren amazone.
Op en neer en hard!!!
'YAHOO!!!! ' riep Nicole als een vrouwelijke cowboy, Cat Balllou!!
'Hop hop hop...' riep Nicole lachend met gesloten ogen, ze kneep ze nu samen als ze even stopte en ik enkele stoten gaf.

'ooOoooOOOOoh hij wordt dikker oooh wat gebeurd toch allemaal met me!!' riep Nicole het uit.

Langzaam kwam Nicole omhoog, witte doorzichtige slierten van haar kutsap, hielden als laatst contact met mijn lul als ze opstond en zich omdraaide zodat ik nu een perfecte blik had op Nicole's kogelronde dikke cellulities billen.
En weer zakte Nicole omlaag en gleed de paal nu per ongeluk tussen Nicole's kringspier.

'OOOOOOOOooOooOoOOOOOOhhh!!! verkeerd hij zit in mijn kontgaatje aaaAAAAAhhhhh!!!' stamelde de vrouw en zakte verder zodat mijn gehele paal diep in Nicole's endeldarmen gleden en Nicole bereed me.
Het vet in haar billen trilde en golfte bij iedere stoot wat een verschrikkellijk geil beeld was.
Dit was teveel voor mij en het werd zwart voor de ogen:
'Oh NICOLEAAAAAHHH!!!' riep ik en ik ontplofde in Nicole's kont: dikke romige stralen sperma spoten uit mijn lul tegen haar darmwanden aan, heel haar anus werd volgepompt met warm sperma.
'Ik voel het ik voel je in mijn kontje spuiten!! aaach! Oh wat een druk ik wordt helemaal volgevuld achh stop alsjeblieft achhhh ' maar Nicole kreeg een orgasme zodat ze helemaal gevuld werd.
Langzaam zakte ze van me af en liet haar hoofd op mijn borstkast rusten.

'OoOohhh ik voel de druk in mijn onderbuik....
je hebt me zo volgespoten dat ik het gevoel heb dat ik moet poepen achhh!' kreunde de rijpe vrouw Nicole.

Ik duwde Nicole zachtjes naar achteren zodat ze nu op de grond op haar rug lag en ik ging op Nicole liggen.
Nicole spreidde haar benen automatisch en tilde ze omhoog en kruisde ze om mijn kont heen.
De hakken van pumps klikten tegen elkaar aan als mijn lul zich een weg zocht tussen haar opgezwollen rijpe schaamlippen.
'Toe maar duw hem in me!' zei Nicole hees.
En in de missionarisstand drukte ik mijn tamp in Nicole.

'Oh Nicole....
heerlijk wat ben je lekker strak hmmm je bent zo een heerlijke vrouw hmmmm!'
'Oh dank je schat hmmm heerlijk om te weten dat ik nog aantrekkellijk ben voor jonge mannen ach als jij hmmmm als je eens wist hoezeer het me opwindt als ik jou naar mijn benen of borsten zie gluren hmmm ik wordt dan zo nat hmmm botergeil wordt ik dan!!' haar nagels begroeven zich in mijn rug als ik de volle lengte in haar rijpe kut stampte!

'Oh schatje kom in me klaar en spuit het op me, alles ik wil je in me en op me achhhh ah ah ah!!'
Ik voerde het tempo op..
ik zou bijna komen.
'Slik je ah ah de pil? ah ah ah ' kreunde ik tussendoor.
'Nee oh ah al jaren niet meer ach ah ah..kom maar kom maar in me ach ah!!' We keken elkaar aan: Nicole wilde het zaad in haar baarmoeder hebben! Ach wat maakt het ook uit, ik wilde gewoon in Nicole spuiten!!
'Ja njah njah AAAHHH NICOLEAAAHHH!!' gilde ik en daar kwam het: een vloedgolf van sperma kolkte weg in Nicole's rijpe baarmoeder en overspoelde Nicole's eitje en eierstokken.
Ik trok, terwijl ik hem afkneep, mijn ejaculerende pik eruit en stond op en ging voor haar staan en liet het weer gaan: AAAHHH
Dikke witte stralen van sperma spoten uit mijn lul, en golfden door de lucht neerkletterend op Nicole's gezicht en lichaam.
Met grote ogen keek Nicole gefascineerd naar de stralen en met trots naar de klodders sperma die op haar kronkelende rijpe vrouwenlichaam waren geland en gefascineerd wreef en woelde Nicole met haar vingers in het dampende sperma en keek als een sexverslaafde hoer naar de klodders sperma in haar vingers en bracht ze naar haar mond.
Slurpend zoog Nicole de slierten sperma in haar mond om ermee te spelen.
'Hmmm lekker hmmp hmmp lekker heerlijk zaad heb je achh (slik)' Nicole slikte het door en wreef het sperma droog op haar lijf.

Ik ging bovenop het lichaam va deze rijpe vrouw liggen en we omhelsden elkaar
'Dit was geweldig jongeman!' lachte Nicole en stak haar tong in me.
Zachtjes prikte ze met de hakken in mijn kont.
'Je was geweldig...' zei ik.
'Was? Kom op we gaan toch zeker nog een keertje?' vroeg de vrouw me smekend.


Ik knikte en ik leidde de vrouw de trap op naar de slaapkamer.
Nicole had een tas meegenomen, tot dan toe wist ik niet wat erin zat en Nicole sloot de badkamerdeur af en liet me op bed in afwachting.
Enkel het licht op het nachtkastje was aan en daar verscheen Nicole: gehuld in een kort rokje, een strectch topje, kanten sokjes en witleren hoge hakken.
Nicole draaide zich om.
'Ooops laat ik nou net mijn tennisbal op de grond vallen wat be ik een dom meiske!' en de vrouw boog zich voorover zodat duidelijk werd dat Nicole helemaal niets eronder aan had, haar kogelronde melkwitte trillende billen waren enorm.
Mijn pik werd staalhard en Nicole's ogen waren strak gericht op mijn pik.
Als een rijp roofdier sloop Nicole naar me toe.
Vlak voor me draaide de vrouw zich om.

'Kom lik me, je lik mijn aars!! achh!'
Ik boog me voorover en liet het puntje van mijn tong over haar versgenaaide aars glijden, daarop schokte het lichaam van deze geweldige vrouw.
Het was al voldoende voor een orgasmus en gillend trilde Nicole klaar en viel op haar buik.
Haar kont in de lucht stekend.

Even later zaten we samen op de bank en Nicole stak een sigaret op, ze keek me aan.
'Kan ik jou vertrouwen?' zei ze een beetje onzeker en streelde mijn been.
'Maar Nicole toch....' terwijl ik mijn hand langs de binnenkant van haar dijbeen omhoog liet glijden.

'Luister ik kan hem niet verlaten voor de kinderren weet je maar ik ben toch ook een vrouw? Ik heb toch ook gevoelens en verlangens.
ben ik dan niet meer mooi genoeg?...' Ik schudde het hoofd.
'Hoe kan het toch dat zo een mooie vrouw zo onzeker is hmmm?' Nicole haalde haar schouders omhoog en ik draaide de vrouw als een poppetje naar me toe en stak mijn tong diep in haar.
'Hmm hmmp hmmp heerlijk ach weet je ik wil alles doen op het gebied van sex, echt alles....' en Nicole keek me vragend aan.
'Dus ook met andere vrouwen in een trio?' Nicole glimlachte een beetje verlegen.
'Uh ja dat is ook een fantasie die ik heb....'
Nicole stond op:'ik moet weg anders merken ze dat ik telang onderweg ben geweest...
nu kan ik nog altijd zeggen dat ik naar het benzinestation ben geweest.
Bij de deur gaf Nicole me nog een vluchtige zoen en zacht fluisterde ze.
'Luister kom es een keertje langs als de kinderen er niet zijn of bel me, dan zal ik mijn spannende kleren voor je aantrekken en me mooi voor je maken....' en met een laatste streling op haar kont vertrok ze snel.
.


Aantal keer bekeken: 35769
Waardering: 7.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online