Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

schoonmoeder verrassend.

U leest om dit moment het verhaal schoonmoeder verrassend gepost door genieter. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: genieter
Gepost op: 2009-5-13

Verhaal:

schoonmoeder verrassend
't was een zonnige zomersvoormiddag en mijn vriendin (27) en ik (28) hadden beide verlof.
Mijn vriendin had afgesproken met een nichtje om te gaan shoppen.
Toen ik mijn vriendin aan 't station afzette vroeg ze me of ik een tas achteraan de wagen nog even wou afzetten bij haar moeder. Ik kuste haar en ik zou haar 's avonds weer komen op halen.

Even later belde ik aan bij mijn schoonmoeder. Ze is halfweg de vijftig en mag best gezien zijn, dat vind ik toch. Ze heeft een strak lichaam, een zalige kont en een mooi gevulde c-cup. Thuis fantaseerde ik wel eens over haar. En als we bezoek brachtten genoot ik er wel van om stiekem naar haar boezem en kont te staren. 'k heb namelijk een zwak voor rijpere vrouwen.

Nu in de omgang hadden we best een gewone, goede band. "Ah hallo" zei ze wat verbaas me aan haar deur te zien. "Ik zat net buiten even te genieten in de zon." "Ja, best lekker weertje hé" starten we een gewoon gesprek. Mijn schoonvader was gaan werken en zij was een dagje thuis. Ze zag er best lekker uit; had een stak topje aan, waardoor haar boezem mooi uit kwam en een strakke spijkerbroek.

Na wat gebabbeld te hebben vroeg ze me of ik zin had in een aperitief. 't was al rond 11.30. "Ja hoor". We namen buiten plaats in de zon. We babbelde en dronken wat, gewoon gezellig. Nu alcohol in de voormiddag, met wat zon maakten ons beide wat losser en loslippiger. Na enkele glaasjes vroeg ze me of ik de nieuwe geverfde bovenverdieping eens wou zien, waarop ik natuurlijk instemde. Hal, kamers,... zeggen dat ik het mooi vond en zo voort.
In haar slaapkamer gekomen viel me de openstaande kas op. 'k zag er namelijk, een pikant lingerie ensemble in hangen. Een sexy slipje met bovenstukje. We beoordeelden de kamer. "Wat ik ook wel mooi vind, is dit hier" (waarop het sexy emsemble aanwees). Ze lachte en knipoogte. " Ja een vrouw van mijn leeftijd kan er oog nog altijd best goed uitzien" zei ze plagend. "Zeer zeker, jij hoeft zeker nie te klagen, met zo'n strakke lijn". "Vind je dat," zei ze terwijl ze contact zocht. In de kamer waren de gordijnen gesloten om de zin buiten te houden. In een vlotte beweging tikte ze de schakelaar uit en gleed met haar andere hand rond mijn middel. De duisternis en vooral de alcholol deden onze grenzen wat vervagen, de rem los. Ze omhelsde me en kneep in mijn kont. Ik kreeg opslag erectie, die ze duidelijk doorheen mijn broek kon voelen. Onze handen gleden over elkaars lichaam. "Gaan we nu te ver" stamelde ik van opwinding. "Er is hier niemand en we kunnen beide zwijgen als een graf" Na dit kort gesprekje steeg onze ademhaling alleen maar. Ze gleed met haar hand over mijn kruis en wreef over mijn tent. Ik kuste haar in de hals en daalde al rap af richting haar borsten. Ik duwde haar truitje wat opzij en stond betaste en kuste haar mooie borsten. Ze maakte mijn broek los en maakte een licht rukkend beweging ocer mijn erectie. Met mijn andere hand schoof ik in haar slipje. Haar kut was behaard en drijfnat. We waren beide bloedheet en laten mede door de alcohol onze remmen los.
Ik vingerde haar lichtjes. onze ademhaling ging heftig van de opwinding. Plots draaide ze zich om tegen de muur, en schoof haar spijker broek opzij. Met haar prachtige kont voor mij kon ik niet anders dan hem naar binnen te schuiven in haar lekkere natte kut. Ik begon traag, daar mijn erectie op springen stond. Even later penetreerde ik haar van achter. Ik kwam spuitend in haar klaar... . We hijgend even in die positie. We keken elkaar niet aan. Ze zei rap nog iets dat dit tussen ons moest blijven. Zonder nog veel woorden vertrok ik ... (wordt vervolgd)


Aantal keer bekeken: 32852
Waardering: 6.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online