Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

schoonzus blijf slapen.

U leest om dit moment het verhaal schoonzus blijf slapen gepost door wipkip harry. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: wipkip harry
Gepost op: 2009-10-4

Verhaal:

schoonzus blijf slapen
na dat mijn zwager zijn vrouw had afgezet bij zijn ouders en wij met ons gezin ook waren aangekomen bij me schoonouders en me zwager na een bakje koffie vertrokt hij moest 3 nachtdiensten draaien en bleef dan thuis slapen en kwam na zijn nachtdiensten weer naar zijn ouders toe .
Mijn schoonzus zou dan bij mij thuis slapen ik zou wel in de logeerbed gaan slapen dus zou was het geregeld en me vrouw bleef bij de ouders ook slapen .
het was rond tien uur toen we naar mijn huis gingen met de auto in de auto kletsen we wat , en waren wel beetje zenuwachtig samen ik deed de garage open met de afstandbediening en rij me auto erin en de deur dicht we stapten via de keuken de kamer binnen en vroeg aan me schoonzus of ze nog wat wilde drinken
schonk wat in voor haar en ze vraagt aan mij waar ik nu gaat slapen omdat ik op het logeerbed ging slapen ik vertelde haar dat ik in de woonkamer wel gaat liggen dan kan zij het bed gebruiken waar zij op antwoorde geen sprake van we slapen gewoon samen in bed .
ik vertelde ik slaap altijd bloot in bed had gezien dat een pyama bij had ik wilde haar graag is bloot zien en is lekker neuken dat was mijn droom en die kwam mogelijk uit nu.
ik liep naar de trap en zei ik ga ff douchen en ga dan slapen riep ze me na al lachend kom ik je rug wassen oke waar ik niks op antwoorde sta net in de douche ging het gordijn open en me schoonzus stapt bij mij in de douche en kuste mij vol op de mond en zei ik ga je is lekker verwennen ventje en pakte mijn lul beet en begon er aan te trekken ik propte mijn vinger in kutje en vingerde haar naar een hoogtepunt toe we wasten ons samen en drogen elkaar lekker af en snelden ons naar de slaapkamer toe ik moest gaan liggen en ze zoog me letterlijk leeg we lagen heerlijk tot diep in de nacht te neuken we deden verschillende standjes .
toen we in bed lagen te vrijen wilde ze is lekker genomen worden in de kontje ik stak mijn lul er in na een beetje glijmiddel te hebben gebruikt en stak me vinger in de kut ze trilde gewoon van genot ze kwam klaar en mijn lul floepte uit de kont en promt zat die al in de kut en deed ze lekker op de hondjes klaar komen had de borsten al vast gepakt en voelde dat de tepels keihard waren en ze nog lekker geil was ik was beetje moe geworden en viel op bed neer ze pakte een washandje waste mijn lul schoon en begon me lekker af te zuigen ik spoot mijn volle portie in de mond en ze slikte alles op en viel met genoegdoening neer op bed en gaf me een kus en ging net als ik slapen.

in de morgen werden we wakker samen en ik zei was wel lekker vannacht zeker wel voor herhaling vatbaar he vroeg ik haar waar ze ineens me lul vastpakte en zei voor we opstaan doen we nog wel even nog neuken he om het af teleren en zo lagen we nog een uurtje te neuken toen de telefoon afging en ik opnam me vrouw vroeg of we al kwamen om te ontbijten ik zei dat haar schoonzus in de douche stond en we zo snel mogelijk er aan kwamen , me schoonzus zei we liggen nog in bed dus deden we nog snel een wip en gingen snel douchen.
toen we aangekleed waren en op punt stonden om te vertrekken zei me schoonzus dit is wel voor herhaling vatbaar en gaf me een dikke kus



later meer

Aantal keer bekeken: 38308
Waardering: 3.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online