Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

schoonzusje 2.

U leest om dit moment het verhaal schoonzusje 2 gepost door Rob. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Rob
Gepost op: 2008-6-16

Verhaal:

schoonzusje 2
Sophie , het schoonzusje die mij een paar jaar geleden toen ik in de ziektewet was heerlijk met haar mond verwende is weer vrijgezel.
een week of 3 geleden heeft ze haar relatie beeindigd en is het huis uitgegaan .
Mijn vriendin (haar jongere zus) bood gelijk aan om bij ons te komen , totdat ze nieuwe woonruimte had .
Sophie is ,net als mijn vriendin jolande een lekker wijf , die haar mondje niet op de verkeerde plaats heeft zitten . Ook zien ze er gewoon lekker geil uit .
Om een beetje te relaxen nam Jolande haar dan ook een weekendje mee naar zo n verwenweekend op een beautyfarm . Toen ze daar van terugkwamen zagen de gezusters er dan ook heerlijk uit . beide hadden ze hun haar laten knippen en het geblondeerd ze waren netjes opgemaakt ,kortom ze zagen er pico bello uit!uitgerust. Ze hadden het heerlijk gehad en waren lekker uitgerust .
Ik trok een paar biertjes uit de koelkast en hoorde met plezier de belevenissen van de zussen aan . Jolande hing wat tegen me aan en Sophie zat tegenover ons .Ze vertelden honderuit over de behandeling en vertelden dat ze gezichtmassages , gewone relaxmassage en wat al niet meer hadden ondergaan , ook alle haartjes onder de armen waren weg en ook de benen waren weer heerlijk glad vertelden ze .
Jolande heeft altijd al een kaal kutje , maar ik kon niet nalaten om bij wijze van grapje te vragen of ze nu weer helemaal kaal is , met de nadruk op, helemaal .
Ze keek me aan en zei er gelijk overheen , controleer maar ! . Maar omdat haar zus erbij zat wilde ik haar niet gelijk in het kruis grijpen , ik zei dan ook dat ik dat later wel zou controleren , ze pakte echter mijn hand en bracht die naar haar kutje toe. Ik voelde tot mijn verbazing dat ze helemaal geen slipje aanhad en dat haar kutje inderdaad superglad was . Ik haalde mijn vinger een keer door haar gleufje heen en wilde mijn hand terugtrekken , ze duwde haar bekken echter gelijk naar voren en pakte mijn haar andere hand mijn vinger en streek hem over haar kale kutje . Ik voelde mij rood worden en zei dat haar zus ook nog in de kamer zat. Nou en..? zij ze , ik denk dat Sophie ook wel zo n kaal kutje heeft , die heb je toch al wel eens gezien .
Ik was even helemaal stil en werd weer vuurrood . De zussen begonnen echter keihard te lachen . Toen ze rustig waren kwam de aap uit de mouw . Sophie had haar zus al kort nadat zij mij had verwent die mooie zomerdag ,alles verteld , en benadrukt dat zij het was geweest die het initatief had genomen . Ze hadden het al lang uitgepraat en het er ook nooit meer over gehad , tot aan dit weekend dus . Ze hadden afgeproken om mij te vertellen van het slippertje en mij te laten schrikken , iets dat ze ook zeker gelukt was . Ik vroeg aan jolande of ze zich niet door mij bedrogen voelde , maar dat viel mee , en ik hoefde mij nergens zorgen over te maken .
Ze gaf me een vette kus en keek me geil aan .
Kom Sophietje , geef mijh mannetje ook eens een pakkert en kom er eens lekker bij zitten .
Sophie stond op en ging bij ons op de bank zitten en kwam ook tegen mij aan liggen . Ze gaf me een dikke kus vol op de mond en had dezelfde blik als haar zus .Jolande pakte mijn hand weer , maar voerde hem nu naar het kutje van sophie , die natuurlijk onder haar korte rokje ook geen broekje aan had . Sophie spreidde haar benen gelijk en liet toe hoe ik met 2 vingers langs haar ook al kale kutje ging .
Ik wende mij weer tot Jolande en ontving een dikke tong in mijn mond , ondertussen liet ik mijn hand over haar kale doosje gaan .
zelf liet ze zich ook niet onbetuigd want met 1 hand had had ze opvallend snel mijn harde lul ineens in haar hand , en begon me zachtje af te trekken. Sophie ging voor mij zitten en hielp haar zus een handje , na enkele ogenblikken nam ze mijn pik in haar mond en begon zachtjes te zuigen . Ook jolande kwam nu naast haar ziten en afwisselend namen ze mijn pik in hun mond en zogen er heerlijk aan . Binnen enkele momenten voelde ik dat ik kwam en spoot het sperma over de dames heen , ik was nog zo opgewonden dat ik na enke ogenblikken alweer een lichte erectie kreeg en binnen een paar minuten zat jolande op mijn pik en liet hem heerlijk naar binnen glijden . Sophie had ondertussen het zweet en het sperma met een doek weggehaald en begon mij in mijn nek te kussen . Jolande wipte heerlijk door en mijn lul was alweer keihard geworden . Ik likte de borsten van Sophie nam haar tepels in mijn mond en zoog er zachtjes aan. Ze ging nu voor me staan en liet mij haar kale kutje likken . Even later pakte Jolande haar zus en leidde haar naar mijn pik toe . Sophie keek mij aan en liet zich toen zakken over mijn keiharde pik .
Ze gaf een diepe kreun en begon gelijk al heel snel op en neer te wippen . Binnen een paar seconden kwam ze al klaar en kwam nu helemaal over me hen liggen,Ze begon weer in mijn nek te sabbelen en ik voelde haar tong wild bewegen . Mijn lul was uit haar kutje geglipt en werd nu weer bewerkt door Jolande , die er nu heftig aan begon te zuigen en , ik draaide zo goed als ik kon om en had nu haar kale kutje voor mijn neus , met mijn tong wilde ik haar spleetje bewerken , maar bij de eerste lichte aanraking vloog ze van geiligheid bijna tegen het plafond en bleef wat boven me hangen . Ik maakte mijn vinger wat nar en ging nu op zoek naar haar kontje en draaide voorzichtig mijn vinger rond haar poepgaatje. Ze vond het blijkbaar niet erg want zachtjes liet ze zich weer zakken en liet mijn middelvinger langzaam in haar kontje glijden . Jolande zat ondertussen alweer op mijn pik en ik voelde dat ik weer ging komen , ik liet dat dus ook snel weten en haalde mijn vinger uit Sophie haar kontje en zei dat ik kwam . Jolande bleef doorwippen en binnen enkele momenten kwam ik klaar in haar heerlijke kale kutje . Kreunend kroop ze van mijn pik af en en liet zich nog even heerlijk door haar zus schoonlikken . Ik keek dat verwonderd aan want daarna gaven ze elkaar nog een dikke tongzoen . Het warme sperma hebben ze nu beide geproeft , terwijl Jolande daar normaal gesproken niets van moest hebben , haar zus heeft haar dus ingewijd in het slikken van het sap , want een paar uur later toen ze alweer heerlijk aan mijn pik aan het zuigen was kwam ik voor het eerst klaar in de mond van mijn eigen vriendin , echter nu was alles voor haar alleen , want schoonzus Sophie lag toen al uitgeteld in haar bedje .
Sophie woont nu al een paar weekjes bij ons en we hebben met zijn drieen veel neukplezier, hoewel we het lang niet elke dag doen , dat houd geen man vol Dat slippertje 2 jaar geleden is me vergeven , maar als ik nu iets met mijn schoonzusje Sophie uitvreet , is mijn eigen Jolande erbij , met wederzijds goedvinden .




Aantal keer bekeken: 21401
Waardering: 8.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online