Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

schoonzusje.

U leest om dit moment het verhaal schoonzusje gepost door Rob. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Rob
Gepost op: 2008-4-15

Verhaal:

schoonzusje
2 jaar geleden tijdens die bloedhete zomer , liep ik een paar maandjes in de ziektewet , niets ernstigs , maar een operatie aan mijn handen , en aangezien ik met mijn handen werk , is dat best lastig . aangezien mijn vriendin overdag natuurlijk gewoon aan het werk was , moest ik mij overdag maar een beetje zien te redden . Veel wandelen langs de rivier die langs onze mooie stad loopt , maar vooral veel achter het huis in de zon liggen . we hadden wel een grote parasol neergezet voor als het te heet zou worden .
Over aanloop had ik gelukkig niet te klagen ,vrienden ,buren enz .
Na een paar weken word dat wel minder. en ik was dan ook verrast toen ik weer eens lekker lag te zonnen ,dat ineens mijn schoonzusje voor de deur stond . Sophie is een paar jaartjes ouder als haar zus(mijn vriendin )maar ziet er met haar 35 jaar nog best wel lekker uit . Ze droeg een soort t shirt met van die dunne bandjes en een kort spijkerrokje .Blote benen natuurlijk want het was bloedheet die dag .
Ik zag dat ze onder haar shirtje geen bh aanhad en had zodoende een mooi uitzicht op haar grote borsten ,die nog strak vooruit stonden .
Ze had wel zin in een lekker koud bierje , en stond op naar de koelkast en pakte ,ook voor mij, een flesje.
Ik zat nog steeds met mijn handen in het verband en kon dus nog niet veel . na een beetje over koetjes en kalfjes te hebben gesproken , ging ze wat anders zitten en in een flits zag ik dat ze een vuurrood slipje aanhad . Zonder nadenken flapte ik er dan ook uit , "hee in het rood vandaag ".Toen ik het zei voelde ik mezelf rood worden , en ik verontschuldigde me dan ook gelijk .
Ze keek me niet begrijpend aan , maar toen ik naar haar rokje keek , had ze het door en begon te lachen . Ja ik ben in het rood vadaag lachte ze , vind je het mooi ? je lijkt je zus wel zei ik die heeft ook nogal wat van die aparte lingerie . rood zwart , jarratels de la ligt er vol mee .
Oh , zei Sophie ,dat ze stringetjes en van felle kleuren houd wist ik , maar dat ze ook jarratels heeft , dat had ik niet van haar verwacht .
Het was even stil toen ik haar vroeg of ze het niet eens wou zien . Een beetje verbaast vroeg ze of dat niet een beetje raar was om in het ondergoed van haar zus te snuffelen.
Maar ik antwoorde dat ze het toch niet te weten zou komen want het kigt toch allemaal door elkaar .
Oke zei , ik wil wel eens wat zien .
We liepen naar boven en ik haalde de la te voorschijn waar de slipjes en sexy lingerie van mijn vriendinnetje lag .
Sophie rommelde een beetje door het ondergoed toen ze een piepklein zwart stringetje tegenkwam , die ook nog eens geheel doorzichtig was . Zoooo mijn zusje toch , .
Ik zat inmiddels op het bed en zei dat ze die al een hele tijd niet meer aan heeft gehad , Pas maar eens, zei ik er ondeugend achteraan .Ook Sophie lachte en zei , Ok . onder haar rokje door trok ze haar rode slipje uit en trok het niemandalletje van mijn vriendin aan . ze deed het zo geraffineerd , dat ik net niets zag . Nou hoe zit ie, zei ik. Lekker zei Sophie , ze draaide zich om en deed haar rokje omhoog . Ik keek nu tegen haar prachtige billen aan .Even draaien , zei ik net iets te gretig . Ha , dat zou je wel willen he geile beer zei ze plagerig , maar toch langzaam draaide ze zich om en trok haar rokje omhoog , Ik keek nu naar mijn schoonzusje die in het het slipje van mijn eigen vriendin stond .
Door de stof kon een klein bosje haar zien met daaronder een lekker kaal kutje .
Ze draaide nog een keer rond en graaide in de lingerie lade . Ik had al een behoorlijk stijve lul gekregen , bij het zien van haar kutje , ging op mijn buik liggen .
Sophie haalde nu een paar witte netkousen te voorschijn en trok die aan ,toen haar oog viet op de onderste lade , ze trok hem open en slaakte en kreetje . Een paar vibrators liggen in die lade en dat had ze al helemaal niet van haar zus verwacht .
Ze pakte een blauwkleurige vibrator en vroeg of ie het deed . Probeer maar zei ik . Ze draaide iets aan de onderkant en zette daarmee de vibrator aan . Ze ging op een stoel zitten en ging met de zacht trillende en zoemende staaf langs haar lichaam .
bij haar kutje aangekomen wachtte ze even en keek me even heel doordringend aan . Dit blijft onder ons hoor zei ze haast bevelend . Tuurlijk zei ik .Ze ging nu met de vibrator over het slipje over haar kutje heen . en deed haar ogen dicht . ze schoof de stof van haar stigetje nu opzij en ik zag nu haar natte doosje in volle glorie . Heel rustig liet ze stukje voor stukje de paal naar binnen glijden .
Ikzelf voelde mijn lul steeds harder worden draaide me op mijn rug .
Sophie stopte daarop en vroeg of het nog ging ,Ik knikte naar mijn lul en zei , wat denk je ?Ze kwam bij me op bed zitten en graaide in mijn korte broek naar mijn harde pik . IK kon niets doen want mijn handen waren ingepakt , wel probeerde ik over haar borsten te wrijven .Ze deed haar truitje uit en hield een tepel voor mijn mond ,ik begon er nu heerlijk aan te sabbelen , terwijl Sophie zachtjes mijn ballen masseerde .ze kroop nu voor me en haalde mijn stijve lul te voorschijn en nam hem in haar mond .rustig begon ze me te pijpen endertussen probeerde ze de vibrator in haar kutje te houden .Ik voelde haar klaarkomen en zag de natte vibrator uit haar kutje glijden , ook ik was bijna zover en vroeg haar even te stoppen . Ik wou haar ook best wel even neuken , .Helaas wou ze niet zover gaan zei ze , dat ging haar net iets te ver .ze pakte mijn pik weer en begon te zuigen , ik voelde dat ik klaarkwam en waarschuwde haar . Mijn vriendin wil namelijk absoluut niet dat ik in haar mond klaarkom. Haar zus is daar makkelijker in merkte ik , want ik kwam hevig klaar in haar mondje en ook slikte ze het hele zaakje nog eens in 1 keer door . Even bijkomend lagen we op bed ,en daarna heeft Sophie snel alles schoongemaakt en opgeruimt . Het doorkijkslipje heeft ze meegenomen en als ze nu bij ons komt, trekt ze dat slipje aan en gunt ze me af en toe, zonder dat iemand anders het ziet een blik tussen haar benen.



Aantal keer bekeken: 27450
Waardering: 8.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online