Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

schuldig voelen nadat je zelf verkracht bent.

U leest om dit moment het verhaal schuldig voelen nadat je zelf verkracht bent gepost door Petra M. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Petra M
Gepost op: 2009-1-4

Verhaal:

schuldig voelen nadat je zelf verkracht bent
Hallo ik ben een vrouw van 42 en mijn naam is Petra, en ik ben verkracht door twee jonge mannen. Ik voel me nogal schuldig omdat ik hierbij meerdere orgasmen heb gehad. Nou kwam dit waarschijnlijk omdat het niet levensbedreigend voelde. (eigenlijk was ik helemaal niet bang voor de jongens)
Ik was een wandeling aan het maken in het bos, en merkte al een tijdje dat er steeds 2 mannen achter me liepen. Ik had al een paar keer omgekeken en ik vond het behoorlijk aantrekkelijke kerels. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele dag al zin in sex had, maar doordat mijn man 's morgens al erg vroeg weg ging dit er nog niet van gekomen was. Ik wandelde door en plotseling werd ik vastgepakt en opgetild en in een stuk heideveld op de grond gelegd. Ik had al een paar keer gezegd dat ze me los moesten laten omdat ik anders de politie zou inschakelen. Maar de heren waren hier niet erg van onder de indruk. Ik had een lange wijde jurk aan en die ene vent ging opeens heel brutaal met zijn handen onder mijn jurk om met zijn handen in mijn kruis te voelen. Ik werd boos en zei dat ie eraf moest blijven, maar tot mijn grote schrik voelde ik me ook behoorlijk opgewonden worden (eigenlijk werd ik botergeil)
en daarover voelde ik grote schaamte omdat de man kon voelen dat mijn slip al doorweekte van het vocht, en toen hij tegen zijn vriend zei dat ik zeiknat was voelde ik me zo ongemakkelijk en ik vond mezelf een enorme slet (dit gevoel heb ik nog steeds). In ieder geval had de andere man zijn lul uit zijn broek gehaald en met snelle beweging werd mijn jurk omhoog gedaan en mijn slip werd in mijn kruis zeer snel opzij getrokken, en voordat ik het wist stak hij zijn harde piemel zo in me en dit ging gemakkelijk want mijn kut was heel erg nat en opgezet. Ik zei nog dat dit niet mocht en dat ik getrouwd was, maar dit kwam nogal zwakjes over met zo'n zeiknatte spleet (ik gebruik deze woorden omdat ik mij zelf zo een slet vind). Ik begon zelfs met mijn kut te draaien en tegen zijn pik aan te rijden. Ik was alle kracht kwijt om verzet te plegen. Ik kon alleen nog maar mee doen en klaarkomen. De andere man duwde de man die mij neukte weg, en toen stak hij zijn pik in me, en de man die net uit me kwam deed zijn geval bij mijn mond, en wat me bezielde weet ik niet, maar ik begon er direct op te zuigen. Het was zo erg dat als er een even stopte ik als een bezetene tegen die pik aan zat te rijden. Ik ben erg vaak klaargekomen die middag en nadien heb ik ze nog een paar keer gezien en soms komen ze gewoon bij mij thuis en wordt ik gigantisch gepakt, en ik kan het niet weerstaan. Ik schaam me er vreselijk voor, en voor mijn gevoel kan je ook niet meer van verkrachting spreken als je er zo in meegaat.
Ik heb het gevoel dat mijn lichaam en geest niet in evenwicht zijn.

Aantal keer bekeken: 23313
Waardering: 7.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online