Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

seks shop izmir.

U leest om dit moment het verhaal seks shop izmir gepost door seks shop izmir. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: seks shop izmir
Gepost op: 2018-1-24

Verhaal:

seks shop izmir
Ik heb een relatie met een van mijn pleegmoeders.


İzmir sex (seks) shop www.noktashop.org internet sitemizde amerika ve avrupada satışı yapılan en son teknoloji modern ve sağlıklı sex oyuncaklarına sahip olabilirsiniz.

İzmir sex ( seks) shop internet sitemizde aradığınız ve satın almak istediğiniz ürünleri sitemizden online veya telefonla üye olmadan rahatlıkla sipariş verebiliyorsunuz.

İzmir sex shop internet mağazası


Sipariş verdiğiniz ürünler çalıştığımız kargo gizlilik anlaşması sözleşmesi ile kapıda nakit, kargo şubesinde nakit veya kredi kartı ile ödemesini rahatlıkla yapabiliyorsunuz.

Erotik shop sex oyuncakları daima gizli ambalajlar ile gönderilir.

İzmir sex shop web sitemizde gördüğünüz tüm ürünlerimiz stokta vardı rahatlıkla sipariş verebilirsiniz.

İnternet sitemizde baktığınız bütün ürünler, resimlerde gördüğünüz gibi orjinaldir seçtiğiniz ürün dışında farklı bir ürün size yollanmaz.

İzmir seks shop vibratör ve dildo


Partnerinizle Cinsel doyuma ulaşmak, ilişkinin önemli bir kısmıdır. Vibratörler, seks oyuncakları  cinsel zevki ve ve çiftlerin cinsel hazlarını arttırmak için üretilmişlerdir ve mastürbasyon yapabilir,  eşi ile ön sevişme veya cinsel ilişki sırasında rahatlıkla kullanılır.

Vibratörlü sex oyuncakları, kadınlar için en çok haz veren yetişkin oyuncaklardan biridir.

Piyasada bulunan yüzlerce çeşit sex oyuncağı var, bunların hemen hepsini Nokta İzmir Sex Shop'ta rahatlıkla temin edebilirsiniz.

Sex shop İzmir  Modern Vibratörleri


sex oyuncaklarının  en geleneksel   çubuk  vibratör ve real penis tarzındadır.

Sex oyuncakları yuvarlak uçlu basit bir silindir veya bir penis benzeri şekilde kalıba alınmış  ürünlerdir. Genellikle silikon, lateks, ve plastik  gibi malzemelerden üretilirler. bir çok model pillerle çalışır ve bazıları şarj doldurularak kullanılır. gerçek penis stili vibratörler cinsel ilişkiyi taklit etmek için kullanılabilirler veya harici stimülasyon için klitoral bölgeye sürterek kullanılabilirler. Realistik penis vibratörlerinde g-noktasını uyaran kavisli uçlar  bulunur. realistik Penis vibratörleri, kullanıcının bireysel zevklerine ve ihtiyaçlarına uyacak şekilde farklı boyutlarda tasarımlara sahiptirler.

Seks Shop İzmir Orgazm Vibratörleri


Bütün vibratörler penetrasyon amaçlı olmuyor. orgazm vibratörleri klitoral uyarılma için özel olarak yapılmışlardır. orgazm oyuncakları realistik penis  vibratörlerine göre genellikle daha genişliktedirler ve yuvarlaktırlar, böylece klitorisin tamamını daha iyi kapatırlar. diğer bir yandan,  penis şeklinde ve bir klitoral uyarılma tavşan şeklinde eklentisi olan  vibratörlerini de sipariş verebilirsiniz. sex oyuncakları, daha yoğun orgazmları teşvik edebilmek için üretilmişlerdir rahatlıkla kullannabilirsiniz.

Sex oyuncaklarınızın Bakım ve Temizliği


Sex oyuncağınızı kullanırken vibratörünüzden en iyi şekilde keyif almanın ve güvenle kullanabilmeniz için, sex oyuncağınızı doğru bir şekilde bakım ve temizlik yapılmalıdır. Seks oyuncakları ve Vibratör her kullanımdan sonra temizlik seti ile veya üreticinin önerdiği temislik maddeleri ile temizlenir. Partnerinizle vibratör kullanacaksanız prezervatif  kullanmanız tavsiye edilir. Sex oyuncaklarının kullanımları arasında, oyuncağı bir sıva içine veya başka bir hava geçirmez ambalaj içinde saklamaya dikkat ediniz. yırtık veya başka hasar ibareleri gösteren bir vibratör kullanmayınız. Su içinde bir vibratör kullanmadan önce, su geçirmez olduğundan emin olmak için talimatları okuyunuz. Sex oyuncağınızla herhangi bir yağ kullanmayı düşünüyorsanız, hangi ürün hangi yağlarla uygun olduğunu belirlemek için talimatları dikkate almanız gerekir.

Sex  Shop İzmir Özel Vibratör Modelleri


erotik shop Seks oyuncakları üreticileri, özel samimi ihtiyaçlar için özel vibratörler ve yenilikler ile sizlere hizmet veririler. Anal için titreşimli popo, anal boncuk, anal plug ve sondalar satın alabilirsiniz. sex oyuncakları her kesim tarafından rahatlıkla kullanılabilir.  özel vibratörler, birliktelikleri ve ön sevişmeyi geliştirmek için çiftler tarafındanrahatlıkla kullanılmak için tasarlanmışlardır. örenğin peniste takılı titreşen halkalar bulunur; bu sayede daha uzun süreli bir ereksiyon teşvik edilirken klitorisini uyarırlarbu sayede her iki tarafta çok güçlü boşalmalar yaşarlar.

bunların dışında erkek partner için prostat masaj yapan çift taraflı oyuncaklar ve kadın partner için G spot uyarıcılı vibratörler de vardır. bütün bu ürünleri deneyimlemek ve cinsel yaşamınıa renk katmak aryık bir tık uzağınızda www.noktashop.org tan rahatlıkla sipariş verebilirsiniz.

 



İzmir Sex Shop Mağazası



Nokta Shop İstanbul :

Seyrantepe Mah.  Nato Caddesi No: 49 D.: 2 Seyrantepe / Kağıthane / İstanbul



Nokta Shop Hollanda :

EDC-Internet BV Lloydsweg 12-A 9641 KK Veendam (Niederlande)

Whatsapp sipariş hattı : 0 545 356 96 07



Nokta Shop Müşteri Hizmetleri: 0533 302 47 67 - 0850 304 64 90


Harita Yol Tarifi İçin Tıklayınız : https://goo.gl/WCK1cE



Her türlü görüş, öneri ve siparişlerinize ait sorularınız için siparis@noktashop.com.tr'a e-posta gönderebilirsiniz.

İzmir Sex Shop Mağazası



İzmir Sex Shop Mağazası



İzmir Sex Shop Mağazası




Aantal keer bekeken: 952
Er is nog niet gestemd op dit gedicht.
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online