Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

semma.

U leest om dit moment het verhaal semma gepost door Isabelle. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Isabelle
Gepost op: 2010-12-8

Verhaal:

semma
semma,

er was eens een meisje,
ze wou een pop ze ging samen met haar vader naar de winkel en kocht een mooie pop.
toen gingen ze naar huis met de pop''

ze ging naar haar kamer met de pop maar vond hem toch niet mooi, dus ze gooide hem weg.
toen ze savonds ging slapen hoorde ineens: semma semma, ik loop over straat met een met in mijn hand. semma semma, ik loop over de stoep met een mes in mijn hand. semma semma, ik sta voor je voordeur met een mes in mijn hand. semma semma ik sta in de woonkamer met een met in mijn hand. semma semma, ik loop op de trap met een mes in mijn hand. semma semma, ik sta in je ouders kamer met een mes in mijn hand. het meisje werd bang en ging naar haar ouders slaapkamer en zag dat ze dood in bed lagen, ze ging weer naar bed en toen ze bijna sliep hoorde ze weer semma semma, ik sta voor je deur met een mes in mijn hand. semma semma, is sta in je kamer met een mes in mijn hand. semma semma ik sta op je bed met een mes in mijn hand. semma semma, ik spring naar je toe met een mes in mijn hand. DOOD!!!


Aantal keer bekeken: 2056
Waardering: 3.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online